SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Mocht je willen. Toen deze man rondliep in de wei, zat de Wolf nog aan de moedermelk.quote:
Wolf en moedermelkquote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je willen. Toen deze man rondliep in de wei, zat de Wolf nog aan de moedermelk.
Moedermelk komt uit tieten...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wolf en moedermelkWolf is groot gebracht met bier en tieten.
Nou, vergeleken bij Gerard de Haan was John de Wolf kinderspel. Die gast geilde gewoon op publiek dat voor hem klapte, maar kon niet voetballen. Dus hij maakte alleen maar botte slidings, en kreeg daarmee het publiek op zijn hand. Gevolg: nog bottere slidingsquote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wolf en moedermelkWolf is groot gebracht met bier en tieten.
Gerard de Haanquote:Op maandag 19 januari 2015 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, vergeleken bij Gerard de Haan was John de Wolf kinderspel. Die gast geilde gewoon op publiek dat voor hem klapte, maar kon niet voetballen. Dus hij maakte alleen maar botte slidings, en kreeg daarmee het publiek op zijn hand. Gevolg: nog bottere slidings
Prima, doe maar zo. Ik weet natuurlijk wel beter.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gerard de Haan![]()
Israel > Wolf > Haan.
Israel was de trendsetter met de hipsterbril hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, doe maar zo. Ik weet natuurlijk wel beter.
Kan ik niet over oordelen, want ik heb hem niet meegemaakt. Volgens oude beelden kan hij er wel wat van. Maar dat kon Den Haan ook, met eigen ogen gezienquote:Op maandag 19 januari 2015 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Israel was de trendsetter met de hipsterbril hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog nooit Israel gezien.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, want ik heb hem niet meegemaakt. Volgens oude beelden kan hij er wel wat van. Maar dat kon Den Haan ook, met eigen ogen gezien
Dat dacht ik al. Anywho, je zal het voorlopig met deze TT moeten doenquote:Op maandag 19 januari 2015 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit Israel gezien.
De haan ook nog nooit gezien dus ik zit je maar te fucken.
Even een TR aanmaken dat het beledigend is voor mij.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Anywho, je zal het voorlopig met deze TT moeten doen
Ja terecht ook wel dat kippetjes als jij zich beledigd voelen bij een plaatje van Den Haanquote:Op maandag 19 januari 2015 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even een TR aanmaken dat het beledigend is voor mij.
Snikkelquote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja terecht ook wel dat kippetjes als jij zich beledigd voelen bij een plaatje van Den Haan
Vast wel. Maar vraag me af of dat overmorgen al is.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:59 schreef Apekoek het volgende:
Gaat sif isco nog een paar coins omhoog na vandaag?
Dat is waar, vaak daalt het nog wel ff door.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast wel. Maar vraag me af of dat overmorgen al is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |