abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148835620
Wat een briljant blad was dat vroeger. Legendarische items, scherpe en sarcastische reviews, goede humor, Marcel uit Groningen met z'n haatbrieven... Kwam ooit op een regenachtige camping het tweede nummer tegen (Three Vikings op de cover) en heb de rest van de vakantie elke letter gelezen. Dat was dus in fucking 1993, alweer 22 jaar geleden bijna. Na een paar maanden hadden alle jongens een abonnement en als je het blad niet las kon je niet meedoen met de gesprekken op het schoolplein.

Kwam laatst nog een nieuwe tegen bij m'n broertje, niks meer over van die sfeer en humor van vroeger.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 12:15:34 ]
  maandag 19 januari 2015 @ 12:23:37 #2
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_148835892
Vond het altijd zo tenenkrommend slecht en kinderachtig.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_148835957
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:12 schreef Nielsch het volgende:
Kwam laatst nog een nieuwe tegen bij m'n broertje, niks meer over van die sfeer en humor van vroeger.
Niet? Ik las dat blad vroeger ook vaak. Heel vaak hardop gelachen om die droge teksten onder de foto's van games en ook om de reactie op de brieven. Zo droog, geweldig.

Nemen ze zich niet te serieus of wat?

Zit Skate the Great nog daar?
U MAD?
pi_148835991
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij zit alleen Boris daar nog, maar dat weet ik ook niet zeker.
pi_148836100
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:27 schreef HPLC het volgende:

[..]

Volgens mij zit alleen Boris daar nog, maar dat weet ik ook niet zeker.
Vraag me echt af wat die gasten allemaal zijn gaan doen. Was echt een mooi zooitje ongeregeld vond ik.
U MAD?
pi_148836147
quote:

[..]

Niet? Ik las dat blad vroeger ook vaak. Heel vaak hardop gelachen om die droge teksten onder de foto's van games en ook om de reactie op de brieven. Zo droog, geweldig.

Ik kreeg de oude PU's altijd van de peetzoon van m'n ouders, die een jaar of wat ouder was dan ik. Helemaal stukgelezen _O_
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148836155
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vraag me echt af wat die gasten allemaal zijn gaan doen. Was echt een mooi zooitje ongeregeld vond ik.
Ik zat er naast :T

Hier zie je een lijstje met wie er nog zit en wie er vroeger waren:

O.a. Jan Meijroos en Ed zitten er nog

http://nl.wikipedia.org/wiki/Power_Unlimited
pi_148836171
In de pauze de previews en systeemeisen bespreken. Balen als een stekker als een spel 64mb ram nodig had, terwijl je zelf maar 32mb had. _O-
pi_148836320
quote:

[..]

Het kan ook zijn dat het gewoon nog altijd de puberhumor van vroeger was en dat ik daar wel een beetje overheen ben gegroeid.

Maar inderdaad, soms lag ik echt in een deuk tijdens het lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 12:39:31 ]
  maandag 19 januari 2015 @ 12:38:52 #10
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_148836328
Dat was echt een geweldig blad!! Ik kon ook echt 100 keer een review lezen als ik het destreffende spel wilde hebben. Het eerste moment dat ze Driver beschreven, wat was dat vooruitstrevend voor een spel, ik moest dat spel gewoon kopen.

Of de cheats achterin :D
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_148836338
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:34 schreef karton2 het volgende:
In de pauze de previews en systeemeisen bespreken. Balen als een stekker als een spel 64mb ram nodig had, terwijl je zelf maar 32mb had. _O-
Dit inderdaad!
pi_148836341
WTF, die Kees de Koning is gewoon dezelfde als de oprichter van TopNotch _O-
Geweldig.

JJ zit er ook nog zie ik. Dre schildert tegenwoordig favela's.
Over Skate helaas weinig bekend.
U MAD?
pi_148836422
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:38 schreef davako het volgende:
Dat was echt een geweldig blad!! Ik kon ook echt 100 keer een review lezen als ik het destreffende spel wilde hebben. Het eerste moment dat ze Driver beschreven, wat was dat vooruitstrevend voor een spel, ik moest dat spel gewoon kopen.
Op de een of andere manier staat PU altijd bij mij gelijk aan het spel Grim Fandango;

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grim_Fandango

Stond in het decembernummer en heb dat artikel tig keren gelezen. Moest en zou dat spel hebben. Uiteindelijk nooit gekocht of gespeeld, maar toch blijft het spel door het geniale artikel in PU me altijd bij.
U MAD?
pi_148836494
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Op de een of andere manier staat PU altijd bij mij gelijk aan het spel Grim Fandango;

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grim_Fandango

Stond in het decembernummer en heb dat artikel tig keren gelezen. Moest en zou dat spel hebben. Uiteindelijk nooit gekocht of gespeeld, maar toch blijft het spel door het geniale artikel in PU me altijd bij.
Ik heb dat met Zelda: Ocarina of Time op de N64. Tig keer die review gelezen en het spel uiteindelijk wel gekocht en gespeeld.
pi_148836547
Weet ook nog dat Adam in het eerste nummer een review schreef over Mario Kart op de SNES en dat spel helemaal afkraakte. Daar heeft hij toen nog jarenlang gezeik over gehad van een grote schare lezers.
pi_148836590
Tering, blijkt dat ik ooit al eens een specifiek topic over Mortal Marcel heb gemaakt. Helemaal vergeten.

MLN / Mortal Marcel
  maandag 19 januari 2015 @ 12:53:46 #17
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_148836816
Geloof het of niet: het blad is voor de huidige generatie koters even leuk als het toen in de jaren negentig was. Andere tijden, andere humor.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 19 januari 2015 @ 13:00:42 #18
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_148837030

Op de limited edition versie van Zelda The Wind Waker had Nintendo (in navolging van de UK versie, waar een Nintendo magazine logo op stond) een PU logo geknald. Vonden ze toen super belangrijk op Nintendo HQ aangezien dat de verkopen vast goed deed. De limited edition was toen al bijna een jaar van te voren uitverkocht (ook een regeling met een bonus disc als je er een cube bij had). Fans waren er dan ook niet heel blij mee.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_148933872
Toen Ed de teksten onder de screens deed was het leuk, toen lezers het mochten gaan doen verdween de humor snel

Baklap :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:52:51 #20
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_148936666
Haha MortalMarcel _O_

Ik ging altijd stuk om die redactiecommentaren onder die brieven :')
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:54:30 #21
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_148936710
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
Geweldig.

Die hoorde ik laatst ineens als commentator bij Amerikaans worstelen op Eurosport :o
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:03:32 #22
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_148936968
Rens Beerepoot uit Spanbroek :') Mooie tijden waren dat. En wat te denken van die LOTR strips met de hoofden van de redacteuren erin geshopt. Superdroog
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_148937096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:54 schreef Keano het volgende:

[..]

Die hoorde ik laatst ineens als commentator bij Amerikaans worstelen op Eurosport :o
Klopt skate doet al die retro showworstel wedstrijden; ook mooi _O_
pi_148971087
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:23 schreef Klaploper het volgende:
Vond het altijd zo tenenkrommend slecht en kinderachtig.
Wat vond je er dan zo slecht aan?
pi_149065795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 06:45 schreef renwan het volgende:
Toen Ed de teksten onder de screens deed was het leuk, toen lezers het mochten gaan doen verdween de humor snel

Baklap :')
Ed doet de teksten nog steeds

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
Geweldig.

Skate is helaas ontslagen maar werkt nog altijd bij gamekings. Oud redacteuren Boris, Ruben en Steven werken daar ook. Jan heeft ook voor Gamekings gewerkt maar moest de keuze tussen PU tv en Gamekings maken. Uiteindelijk heeft Jan voor de PU gekozen. Van de huidige PU redacteuren werkt alleen JJ nog voor Gamekings. Dat is de reden waarom je hem nooit ziet in filmpjes op de PU site.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')