Niet? Ik las dat blad vroeger ook vaak. Heel vaak hardop gelachen om die droge teksten onder de foto's van games en ook om de reactie op de brieven. Zo droog, geweldig.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:12 schreef Nielsch het volgende:
Kwam laatst nog een nieuwe tegen bij m'n broertje, niks meer over van die sfeer en humor van vroeger.
Vraag me echt af wat die gasten allemaal zijn gaan doen. Was echt een mooi zooitje ongeregeld vond ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij zit alleen Boris daar nog, maar dat weet ik ook niet zeker.
Ik kreeg de oude PU's altijd van de peetzoon van m'n ouders, die een jaar of wat ouder was dan ik. Helemaal stukgelezenquote:Op maandag 19 januari 2015 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet? Ik las dat blad vroeger ook vaak. Heel vaak hardop gelachen om die droge teksten onder de foto's van games en ook om de reactie op de brieven. Zo droog, geweldig.
Nemen ze zich niet te serieus of wat?
Zit Skate the Great nog daar?
Ik zat er naastquote:Op maandag 19 januari 2015 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat die gasten allemaal zijn gaan doen. Was echt een mooi zooitje ongeregeld vond ik.
Het kan ook zijn dat het gewoon nog altijd de puberhumor van vroeger was en dat ik daar wel een beetje overheen ben gegroeid.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet? Ik las dat blad vroeger ook vaak. Heel vaak hardop gelachen om die droge teksten onder de foto's van games en ook om de reactie op de brieven. Zo droog, geweldig.
Nemen ze zich niet te serieus of wat?
Zit Skate the Great nog daar?
Dit inderdaad!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:34 schreef karton2 het volgende:
In de pauze de previews en systeemeisen bespreken. Balen als een stekker als een spel 64mb ram nodig had, terwijl je zelf maar 32mb had.
Op de een of andere manier staat PU altijd bij mij gelijk aan het spel Grim Fandango;quote:Op maandag 19 januari 2015 12:38 schreef davako het volgende:
Dat was echt een geweldig blad!! Ik kon ook echt 100 keer een review lezen als ik het destreffende spel wilde hebben. Het eerste moment dat ze Driver beschreven, wat was dat vooruitstrevend voor een spel, ik moest dat spel gewoon kopen.
Ik heb dat met Zelda: Ocarina of Time op de N64. Tig keer die review gelezen en het spel uiteindelijk wel gekocht en gespeeld.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op de een of andere manier staat PU altijd bij mij gelijk aan het spel Grim Fandango;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grim_Fandango
Stond in het decembernummer en heb dat artikel tig keren gelezen. Moest en zou dat spel hebben. Uiteindelijk nooit gekocht of gespeeld, maar toch blijft het spel door het geniale artikel in PU me altijd bij.
Die hoorde ik laatst ineens als commentator bij Amerikaans worstelen op Eurosportquote:Op maandag 19 januari 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
WTF, die Kees de Koning is gewoon dezelfde als de oprichter van TopNotch
Geweldig.
JJ zit er ook nog zie ik. Dre schildert tegenwoordig favela's.
Over Skate helaas weinig bekend.
Klopt skate doet al die retro showworstel wedstrijden; ook mooiquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:54 schreef Keano het volgende:
[..]
Die hoorde ik laatst ineens als commentator bij Amerikaans worstelen op Eurosport
Wat vond je er dan zo slecht aan?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:23 schreef Klaploper het volgende:
Vond het altijd zo tenenkrommend slecht en kinderachtig.
Ed doet de teksten nog steedsquote:Op donderdag 22 januari 2015 06:45 schreef renwan het volgende:
Toen Ed de teksten onder de screens deed was het leuk, toen lezers het mochten gaan doen verdween de humor snel
Baklap
Skate is helaas ontslagen maar werkt nog altijd bij gamekings. Oud redacteuren Boris, Ruben en Steven werken daar ook. Jan heeft ook voor Gamekings gewerkt maar moest de keuze tussen PU tv en Gamekings maken. Uiteindelijk heeft Jan voor de PU gekozen. Van de huidige PU redacteuren werkt alleen JJ nog voor Gamekings. Dat is de reden waarom je hem nooit ziet in filmpjes op de PU site.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
WTF, die Kees de Koning is gewoon dezelfde als de oprichter van TopNotch
Geweldig.
JJ zit er ook nog zie ik. Dre schildert tegenwoordig favela's.
Over Skate helaas weinig bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |