SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8964465ba91e4620d1cd81dcb0dbd61cff93087a684d3926570a1463879ca64a![]()
Tijd voor een legend.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Nog 13k over, zal nog even 2 7.5 packs openen
Muller, alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:35 schreef Zhano het volgende:
Haha wow, ik open ook even een pack. DS2, eat your heart out!geloof je het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
Haha wow, ik open ook even een pack. DS2, eat your heart out!Full pull.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Haha wow, ik open ook even een pack. DS2, eat your heart out!aan je ava te zien geloof ik het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
aan je ava te zien geloof ik het wel.
ik heb nog maar 2k en mn teamquote:Op zondag 18 januari 2015 20:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Xboxer die me 30k wilt lenen? Kom net iets tekort voor Yaya om mijn team af te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |