Karma laten we maar zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef mig72 het volgende:
kutland dat buitenlanders executeert
vsnmij mag hij flink huishouden
Als iemand met drugs bezig gaat en die doet dat in een land waarvan die weet dat er de doodstraf op staat , dan heb ik echt geen medelijden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef mig72 het volgende:
kutland dat buitenlanders executeert
vsnmij mag hij flink huishouden
Laten wij hier geen antidoodstraftopic van maken.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als iemand met drugs bezig gaat en je doet dat in en land waarvan je weet dat er de doodstraf op staat , dan heb ik echt geen medelijden.
Dit dus en vulkaan uitbarstingen zijn goed voor de aarde.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als iemand met drugs bezig gaat en die doet dat in een land waarvan die weet dat er de doodstraf op staat , dan heb ik echt geen medelijden.
Brengt flink wat nitraten in de grond. en dat is goed voor planten en bossen ( als ze weer aangroeien)quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dit dus en vulkaan uitbarstingen zijn goed voor de aarde.
Koelt de boel weer een beetje afquote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dit dus en vulkaan uitbarstingen zijn goed voor de aarde.
Ben er zelf vorig jaar geweest. Zijn echt relaxte mensen, dus niet mee eens.quote:
En zegt de ander terug:quote:Op zondag 18 januari 2015 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
hebben twee vulkanen ruzie. zegt de ene tegen de andere: ach barst.
Haaaaaaaaaaaaaaahahahahaha!
lol!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
En zegt de ander terug:
Zo wat ben jij een heethoofd zeg.
"Nee jij dan met je 'punthoofd', pas op je woorden, je speelt met vuurquote:Op zondag 18 januari 2015 17:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
En zegt de ander terug:
Zo wat ben jij een heethoofd zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |