SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Doe maar ffkes niet knul. ga maar weer hequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moet bekennen dat ik expres de voornaam er niet bij noemdequote:Op zondag 18 januari 2015 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Schrok me de tyfes, dacht dat je een op een transfer van de PSV'er doelde![]()
![]()
Ik was bang dat je op een blessure doelde, meteen psv nieuws bekekenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Schrok me de tyfes, dacht dat je een op een transfer van de PSV'er doelde![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 14:32 schreef DePresident. het volgende:
Iemand die mij hier mee kan helpen. Het antwoord moet A zijn, maar waarom?
[ afbeelding ]
Mijn antwoord staat er niet bij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hetquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 14:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
HetDE club van Friesland speelt momenteel uit bij Utrecht ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg maar wat hoor, maar -1/4 + 1/2 ( = 2/4 ) is + 1/4 ?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:32 schreef DePresident. het volgende:
Iemand die mij hier mee kan helpen. Het antwoord moet A zijn, maar waarom?
[ afbeelding ]![]()
Hoeveel geld en coins zal Maver er door heen hebben gejaagd voor die TOTY Robben?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hij heeft geen TOTY Robben anders had hij wel een plaatje gepost. Die gozer is de grootste bedrieger van het topic dus ik zou hem niet geloven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zal het wel zijn dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat hoor, maar -1/4 + 1/2 ( = 2/4 ) is + 1/4 ?
PSN: DePresident_![]()
Euwquote:Op zondag 18 januari 2015 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hij heeft geen TOTY Robben anders had hij wel een plaatje gepost. Die gozer is de grootste bedrieger van het topic dus ik zou hem niet geloven.
Heb jij nog wat moois uit packs gehaald? Met je enorme pack skillzFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Falcaoquote:Op zondag 18 januari 2015 14:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Euw
Heb jij nog wat moois uit packs gehaald? Met je enorme pack skillz
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn beste deal deze FUT, een van Basten voor 1.663.000 en verkocht voor 1.9 miljoen. Er stond eerder een TOTY Robben op voor 2.5 miljoen, die kon ik natuurlijk niet opzoeken want hij was al weg.![]()
en Sokratis voor 1,900 dan?? Betere deal dan die Van Basten lijkt me!quote:Op zondag 18 januari 2015 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste deal deze FUT, een van Basten voor 1.663.000 en verkocht voor 1.9 miljoen. Er stond eerder een TOTY Robben op voor 2.5 miljoen, die kon ik natuurlijk niet opzoeken want hij was al weg.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: