En dan dat kind straks voor de rest van haar leven met een trauma opgescheept zitten zekerquote:Op zondag 18 januari 2015 12:50 schreef Buitendam het volgende:
Ja, stel je voor dat je kind iets anders meemaakt dan de bekende thuissituatie.
Bel de brandweer.
Ze roken daar binnen, en naar horen zeggen is het niet opgeruimd.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En dan dat kind straks voor de rest van haar leven met een trauma opgescheept zitten zeker
Misschien niet de juist term?quote:
Dit ja!quote:Op zondag 18 januari 2015 12:53 schreef Risu het volgende:
Kans zit erin dat als kind geweest is, ze zelf ook aangeeft niet meer daar te willen spelen vanwege de rook, bende enz. Ik had als kind nl ook zo'n vriendinnetje. Uiteindelijk zijn we vaak buiten geweest. Alleen binnen om wat te drinken, snoepje en gauw weer naar buiten.
Beetje gezeik dit, maar jullie praten zeker met een bepaalde ''R'' ?quote:Op zondag 18 januari 2015 12:47 schreef Jettie67 het volgende:
Mijn dochter van 6 heeft een vriendinnetje op school. Meisje is al een paar keer met ons mee naar huis geweest om te spelen en ik heb het tot nu toe met smoesjes weten te voorkomen dat mijn dochter daar ging spelen. Allereerst vind ik het ontzettend vervelend dat de ouders blijkbaar roken in huis waar dat meisje bij is. Het meisje stinkt ontzettend naar rook. Die vader komt het meisje 's morgens op school brengen alsof hij zo zijn bed uit is gerold. Stinkend en onverzorgd. Die moeder stinkt heel vaak naar frituur in combinatie met sigaretten. Het is een zwak sociaal gezin en ik heb gehoord dat het daar ook een bende is. Met smoesjes blijf ik het denk ik niet redden, ook niet naar dochter toe die niet weet waarom het nog niet tot spelen bij vriendinnetje thuis is gekomen en ik kan het dochter ook niet zeggen omdat ze het vroeg of laat tegen vriendinnetje zou vertellen en dat vind ik dus heel sneu. Hoe zouden jullie dit oplossen?
Ziet er nog steeds niet netjes uit.quote:
Dat spreekt helemaal nergens uit. Ik vind niemand "minder" en ik kijk ook op niemand neer.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:05 schreef Heaven7 het volgende:
[..]
Kom op, mijn reactie is op de OP waaruit duidelijk spreekt dat TS er zo over denkt. Niet ik.
Mijn excuses dan, ik concludeerde het uit bovenstaande dat je niet bepaald een hoge pet op hebt van dat sociaal zwakke gezin want dat die ouders stinken en het een bende is in huis doet voor jouw dochter waarschijnlijk niks af aan het leuke vriendinnetje.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:47 schreef Jettie67 het volgende:
Die vader komt het meisje 's morgens op school brengen alsof hij zo zijn bed uit is gerold. Stinkend en onverzorgd. Die moeder stinkt heel vaak naar frituur in combinatie met sigaretten Het is een zwak sociaal gezin en ik heb gehoord dat het daar ook een bende is.
Idd voor het zelfde geld krijgen ze chips en cola , ipv kiwi en sojamelk.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:35 schreef NiceHat het volgende:
Als dit geen trol is dan weet ik het ook niet meer...
Indien het geen trol is:
Ik zou mijn kinderen verbieden om te gaan met dit soort 'mensen'. Die kunnen alleen maar een slechte invloed uitoefenen op ze. Sowieso weet je niet wat voor misbruikpraktijken zich afspelen in zo'n gezin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |