Ik kan niet kiezen. Ze hebben alle 4 iets wat leuk isquote:Op zondag 18 januari 2015 11:49 schreef MidnightB00m het volgende:
Dank je voor nieuw topic!
Wie is jullie favoriete karakter en waarom?
Denk toch Hannah, ze is soms strontirritant maar dat maakt haar ook weer leukquote:Op zondag 18 januari 2015 11:49 schreef MidnightB00m het volgende:
Hannah, omdat ik me hier het meest mee kan vergelijken.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:49 schreef MidnightB00m het volgende:
Haha jaaa, briljante scène was dat! Hannah/Elijah scènes zijn echt vermakelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:08 schreef Aventura het volgende:
Je kunt beter vragen wie het minst onsympathiek is
Vond Hanna in ep 2 voor het eerst iets leuks hebben, en wel toen ze bezopen was en als 25-jarige grad student advies gaf aan dat huilende meisje. 'Are you crazy?!!'
Ja, dat heb ik ook.. is beterquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef MidnightB00m het volgende:
Marnie is en blijft mijn favoriet, heb me rot gelachen toen ze seks met Desi had op hun eigen muziek en die ruzie over She & Him![]()
Vond het dit seizoen toch meer een soort van Hannah-show worden i.p.v. Girls. Hebben jullie dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |