Om te knuffelen vinden ze dat beter heb ik gehoord uit bepaalde bronnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
die willen ook wat om vast te houden.
Ja logisch. Maar als je een vriendje hebt met een dikkere buik zul je sowieso sneller naar andermans lichaam kijken denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde nog typen dat het niet echt serieus was maar geen zin in
maar ja mij maakt het niet uit, als hij shirt wil uit doen moet hij dat doen. maar ik kijk dan liever naar een mooi lichaam dan een dikke buik snappie
zijn die bronnen zelf ook stevig?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te knuffelen vinden ze dat beter heb ik gehoord uit bepaalde bronnen
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja logisch. Maar als je een vriendje hebt met een dikkere buik zul je sowieso sneller naar andermans lichaam kijken denk ikx
Je merkt wel aan alles dat het Russische literatuur is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm apart. Dacht dat het echt zo`n pijnlijk moeilijk boek zou zijn
Nee die zijn juist vrij magerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
zijn die bronnen zelf ook stevig?
Nou nee want als het -10 vriest lig ik ook alleen met boxer aan in bed verderquote:
Maar kies je dan niet om iets anders dan die dikkere buik? en is dat gewoon het ene minpuntje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
als ik kies voor iemand met een dikkere buik dan wil ik toch naar diegene kijken
Piano muziekquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef supersof het volgende:
ik word zo rustig van yann tieren piano muziek
helemaal zen
gewoon naakt (srs)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee want als het -10 vriest lig ik ook alleen met boxer aan in bed verder
Ja maar dan wel lekker onder de warme dekens en de verwarming op zijn hoogst.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee want als het -10 vriest lig ik ook alleen met boxer aan in bed verder
Naja je kan ook van hem houden en z`n buik voor lief nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
als ik kies voor iemand met een dikkere buik dan wil ik toch naar diegene kijken
Mooi ja. Hou je ook van Einaudi?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef supersof het volgende:
ik word zo rustig van yann tieren piano muziek
helemaal zen
Verwarming aan tijdens het slapen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan wel lekker onder de warme dekens en de verwarming op zijn hoogst.
Ja dat kan ook. Maar toch, als je op iemand verliefd bent wil je toch alleen diegenequote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar kies je dan niet om iets anders dan die dikkere buik? en is dat gewoon het ene minpuntje.
Maar je mag wel kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar toch, als je op iemand verliefd bent wil je toch alleen diegene
bach op de celloquote:
Standaard verwarming aan en ramen dicht in mijn kamer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verwarming aan tijdens het slapen.
RIP
Gewoon ff kijken naar die andere met een betere buik maakt niks uit joh!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar toch, als je op iemand verliefd bent wil je toch alleen diegene
ieh nee moet wel onderbroek ofzo aan hebbenquote:
kaki vervelendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ieh nee moet wel onderbroek ofzo aan hebben
ken ik nietquote:
Briljant stuk was dat van hem jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bach is de eeuwige nummer #2.
~Hans Teeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |