wat vind jij van mannen die de hele dag in jogging broek zonder shirt lopenquote:
ligt eraan hoe je man eruit ziet tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat vind jij van mannen die de hele dag in jogging broek zonder shirt lopen
ik ben een fractie aan de dunne kantquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je man eruit ziet toch
als hij gewoon goed lichaam heeft mag het wel van mij
maar niet als ie dik is
dan mag hetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben een fractie aan de dunne kant
Hoe gaat het met bulken?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben een fractie aan de dunne kant
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je man eruit ziet toch
als hij gewoon goed lichaam heeft mag het wel van mij
maar niet als ie dik is
Sommige vrouwen vallen juist op dikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]als je een vriendje hebt die dikker is heb je al geaccepteerd dat hij dikker is dus vind je dat ook echt niet erg hoor
Denk dat meer mannen op dikkere vrouwen vallen dan andersomquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vallen juist op dik
Schattig wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Vriendin leest hem tegelijk en dan discusseren we over de inhoud.
Oke, wij hebben echt geen leven.
die willen ook wat om vast te houden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vallen juist op dik
Is gewoon vies koudquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het sowieso beetje lame om zonder shirt de hele dag te lopen. Waarom zou je thuis? Doe gewoon shirt aan
ik wilde nog typen dat het niet echt serieus was maar geen zin inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]als je een vriendje hebt die dikker is heb je al geaccepteerd dat hij dikker is dus vind je dat ook echt niet erg hoor
Hm apart. Dacht dat het echt zo`n pijnlijk moeilijk boek zou zijnquote:
dat is leukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Vriendin leest hem tegelijk en dan discusseren we over de inhoud.
Oke, wij hebben echt geen leven.
Ik denk dat dat gewoon redelijk gelijk is hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat meer mannen op dikkere vrouwen vallen dan andersom
voelt fijnerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het sowieso beetje lame om zonder shirt de hele dag te lopen. Waarom zou je thuis? Doe gewoon shirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |