M.n. Patch was daar als een soort inquisiteur mee bezig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij was ik er maar iets eerder bij de Sands. Weet nog wel dat iedereen toen partij ging kiezen en dat we Sands´ antwoorden moesten negeren.
vooral die laatste postquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Sands het volgende:
[..]
TV / Sands Movie Trivia Spinoff - Maart 2011 Deel I
quote:Dit gaan we dus niet doen, 1 trivia-topic is genoeg. Zoek maar een oplossing voor het "conflict".
Hij is gewoon fanatiekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
M.n. Patch was daar als een soort inquisiteur mee bezig.
Ah, kijk mij eens filmtips geven aan pico.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Sands het volgende:
[..]
TV / Sands Movie Trivia Spinoff - Maart 2011 Deel I
Wat een baas was het toen al hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit gaan we dus niet doen, 1 trivia-topic is genoeg. Zoek maar een oplossing voor het "conflict".
Nee, dat was gewoon strontvervelend.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en Sands. Dat jij niet op Frances mcDormand kon komen... Slecht acteerwerk bro.
Ik had vast betere dingen te doen dan een vraag bedenken.quote:
Pico zou de icoontjes maken, ga maar verhaal halen bij hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er überhaupt met de awards gebeurd? Het jaar dat ik een award heb gewonnen zijn we volgens mij gestopt ermee of niet?
Wat schattig, toen had ik nog niet alle Coens gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, kijk mij eens filmtips geven aan pico.
Ik weiger nog mee te werken aan dat incestueze gedoe.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Pico zou de icoontjes maken, ga maar verhaal halen bij hem.
Oja, en jij zou organiseren!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Pico zou de icoontjes maken, ga maar verhaal halen bij hem.
Overigens geef je goede tips. Ik weet niet wat op mijn watchlist bij jou vandaan komt maar er zitten leuke films tussen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, kijk mij eens filmtips geven aan pico.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik maak een back to memory lane los geloof ik...leuk om te lezen en wie weet behoor ik ook ooit tot de oudgediende
Dat heb ik ook gedaan, ik had zelfs de meeste awardsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oja, en jij zou organiseren!
Maar laat maar zo, zolang er geen verkiezingen zijn kan ik mezelf tenminste nog populairste fmt'er noemen
ah joh, hij zou ook al een jaar lang de header voor dit topic makenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oja, en jij zou organiseren!
Maar laat maar zo, zolang er geen verkiezingen zijn kan ik mezelf tenminste nog populairste fmt'er noemen
Pardon?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ah joh, hij zou ook al een jaar lang de header voor dit topic maken
Wat was de uitslag dan? Link naar topic?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, ik had zelfs de meeste awards
zou jij die maken dan?quote:
Sands dan hequote:
Oh is dat alweer zolang geledenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ah joh, hij zou ook al een jaar lang de header voor dit topic maken
Daar zijn twee manieren voor:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Eerst van mn newbie status afkomen
We missen je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik werd gequoot.
Tot zover deze mededeling.
De beer is wakker. Ik herhaal, de beer is wakker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik werd gequoot.
Tot zover deze mededeling.
Begrepenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De beer is wakker. Ik herhaal, de beer is wakker.
Fok fmt sc. Hoezo?quote:
Jou hebben we toch nog niet gequote?quote:
picsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Matrix staat aan maar ben meer hiermee bezig, zo ff douchen enzo
Ik ben onopvallend aanwezig.quote:
quote:
Zegt vooral iets over hoe keurig wij onszelf gedragenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben onopvallend aanwezig.
Je kijkt de Matrix maar hij trekt niet je volledige aandacht?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Matrix staat aan maar ben meer hiermee bezig, zo ff douchen enzo
Er zijn mensen met smaakquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je kijkt de Matrix maar hij trekt niet je volledige aandacht?
Ik heb deze eigenlijk nog nooit helemaal gezien...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je kijkt de Matrix maar hij trekt niet je volledige aandacht?
Dat zijn dan ook allemaal kutfilms. The Matrix niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik heb deze eigenlijk nog nooit helemaal gezien...![]()
Gothfather, Star Wars, James Bond ook niet....zoals je aan mn vragen kan zien kijk ik andere genres...
Godfathers vooral ook niet gaan kijken... De andere zou ik trouwens ook van zeggen niet doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik heb deze eigenlijk nog nooit helemaal gezien...![]()
Gothfather, Star Wars, James Bond ook niet....zoals je aan mn vragen kan zien kijk ik andere genres...
Indy Jones, The Mummy's, horror, jaren 80 en 90 en de nieuwe blokbusters vind ik leukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Godfathers vooral ook niet gaan kijken... De andere zou ik trouwens ook van zeggen niet doen
Geylquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook allemaal kutfilms. The Matrix niet.
Dan heb je toch geen smaak... sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Indy Jones, The Mummy's, horror, jaren 80 en 90 en de nieuwe blokbusters vind ik leuk
De merk? Wat ben je toch een allochtoon, FF!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geyl![]()
Die wil ik ook!!
Wat is de merk en zo?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen smaak... sorry
Ik ben geen mod meerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zegt vooral iets over hoe keurig wij onszelf gedragen
Twijfel is nooit goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De merk? Wat ben je toch een allochtoon, FF!
Heel duidelijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is nu wel een leuke film op Veronica, iets over reizen naar andere dimensies ofzo.
Stargate?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is nu wel een leuke film op Veronica, iets over reizen naar andere dimensies ofzo.
The Matrix jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat ben jij dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben geen mod meer. Kijk maar in de index.
Je bent nog wel blauw. Maar stop je ermee? Sund.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben geen mod meer. Kijk maar in de index.
Mooi! Tips zijn hier ook altijd welkom.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Overigens geef je goede tips. Ik weet niet wat op mijn watchlist bij jou vandaan komt maar er zitten leuke films tussen.
Ja geloof dat hij zo heet, wel een beetje ingewikkeld is het tot nu toe.quote:
Goeie, zet ik op mijn watchlist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef picodealion het volgende:
Weekend had je al gezien he?
Ik kan Venus in Furs van Polanski wel aanraden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja geloof dat hij zo heet, wel een beetje ingewikkeld is het tot nu toe.
ik = luiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef hornage het volgende:
Zoekt en gij zult vinden -> TV / [FOK MOVIE TRIVIA] - Juli 2014 - deel 10
Ik ben al een tijdje gestopt, maar ik ben nog altijd blauw. FOK!'s wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je bent nog wel blauw. Maar stop je ermee? Sund.
En met jouw Nederlands vind je ook niks waarschijnlijk...quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En met jouw Nederlands vind je ook niks waarschijnlijk...
quote:
Je bent 2 maanden te laatquote:
Of 10 maanden te vroeg.quote:
Niet zo bijdehand knulletjequote:
Word je zo moe van een beetje activiteit?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef hornage het volgende:
Zo, dat was weer ouderwets gezellig op FMT![]()
Keep it up mensen![]()
Ik naar bed
Trusten lieverdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef hornage het volgende:
Keep it up mensen![]()
Ik naar bed
Ik nomineer Pico die zomaar even 10 films neer pentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Trusten lieverd
En idd ouderwets gezellig
Eigenlijk moeten we nog ff iemand van cheaten beschuldigen om de nostalgie compleet te maken.
Fijn dat ik heb mee kunnen dragen!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef hornage het volgende:
Keep it up mensen![]()
Ik naar bed
8 was dan ook gewoon te gemakkelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik nomineer Pico die zomaar even 10 films neer pent
Die had geen tijd om op te zoeken. Misschien de laatste die de kleine blonde dood riep? Die had natuurlijk tijd om te spieken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik nomineer Pico die zomaar even 10 films neer pent
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Trusten lieverd
Eigenlijk moeten we nog ff iemand van cheaten beschuldigen om de nostalgie compleet te maken.
True... maar geloof het of niet. Dat is het enige dat ik mij uit het boek kan herinneren.. Dus dacht meteen daaraan bij de screen van het plassen tegen de deurquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die had geen tijd om op te zoeken. Misschien de laatste die de kleine blonde dood riep? Die had natuurlijk tijd om te spieken.
Drakenvoer. Geen draak.quote:
Ja ja...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True... maar geloof het of niet. Dat is het enige dat ik mij uit het boek kan herinneren.. Dus dacht meteen daaraan bij de screen van het plassen tegen de deur
En dan op zijn sterkste punten (zoals Sands bij animatie en oude films) gaat helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Trusten lieverd
Weirdest taste in movies ever.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan op zijn sterkste punten (zoals Sands bij animatie en oude films) gaat helemaal goedkomen.
Jullie hadden toen gewoon een hekel aan mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Weirdest taste in movies ever.
Toen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie hadden toen gewoon een hekel aan mij, behalve Pico
Ik kan me anders herinneren dat ik aan jouw kant stond vriend..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie hadden toen gewoon een hekel aan mij, behalve Pico
Jij was op dat moment even verdwenen dacht ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan me anders herinneren dat ik aan jouw kant stond vriend..
Godver! Nou doe ik het ook!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan me anders herinneren dat ik aan jouw kant stond vriend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |