Zei ik toch al. Ik had het idee dat het een soort American Pie, Road trip achtigs zou zijn. Daar leek het alleen helemaal niet op...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom begin je überhaupt aan zo'n film?
Af en toe twijfel ik aan je verstand... waarom kijk je die onzin...quote:Op zondag 18 januari 2015 21:22 schreef Robby87 het volgende:
Damn, boer zoekt vrouw is echt goed voor je zelfvertrouwen.
Af en toe?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe twijfel ik aan je verstand... waarom kijk je die onzin...
Er kijken miljoenen mensen naar dat programma...quote:Op zondag 18 januari 2015 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe twijfel ik aan je verstand... waarom kijk je die onzin...
Welke afvaller ga je dit jaar een brief schrijven? Femke?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:22 schreef Robby87 het volgende:
Damn, boer zoekt vrouw is echt goed voor je zelfvertrouwen.
Ook bij die mensen twijfel ikquote:Op zondag 18 januari 2015 21:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Er kijken miljoenen mensen naar dat programma...
Gezien een tijdje terug, is leuk iddquote:Op zondag 18 januari 2015 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook bij die mensen twijfel ik
ander onderwerp:
Voor wie hem nog niet gezien heeft, Cashback is goede film! Aanrader
Haha, scherp. Nee, ik heb geleerd van mijn fouten (hoewel ze me destijds wel terug had geschreven!).quote:Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke afvaller ga je dit jaar een brief schrijven? Femke?
Whiplash is beterquote:Op zondag 18 januari 2015 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook bij die mensen twijfel ik
ander onderwerp:
Voor wie hem nog niet gezien heeft, Cashback is goede film! Aanrader
Word gedownload, maar ga ik vanavond niet meer kijken. Is er al iemand die de eerste 2 afleveringen van de 12 Monkees serie gekeken heeft?quote:
Ja, en het was alsquote:Op zondag 18 januari 2015 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft trouwens iemand Dracula Untold gezien? Ik twijfel of ik hem wel wil zien...
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Sinds Aaron Eckhart's I, Frankenstein, neem ik dit genre niet meer serieus
Duidelijkquote:
Omdat je de films die Sands je gister geadviseerd heeft (en wat iedereen hier gelezen heeft) gelijk gebruikt in je vraag. FF1 kijkt een film, zegt dat hij hem leuk vind of niet. Vult dat in op zijn Icheckmovies pagina en stelt dan een vraag over die film, waardoor iedereen meteen weet welke film het isquote:Op zondag 18 januari 2015 22:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Omdat ik films kijk die Sands me adviseert? Ik snap 't niet
Ja, ik twijfelde om een andere film te pakken, maar die gebruik ik bij m'n volgende vraag wel danquote:Op zondag 18 januari 2015 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat je de films die Sands je gister geadviseerd heeft (en wat iedereen hier gelezen heeft) gelijk gebruikt in je vraag. FF1 kijkt een film, zegt dat hij hem leuk vind of niet. Vult dat in op zijn Icheckmovies pagina en stelt dan een vraag over die film, waardoor iedereen meteen weet welke film het is
Hij wil gewoon graag een vraag stellen over een kwaliteitsfilm.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat je de films die Sands je gister geadviseerd heeft (en wat iedereen hier gelezen heeft) gelijk gebruikt in je vraag. FF1 kijkt een film, zegt dat hij hem leuk vind of niet. Vult dat in op zijn Icheckmovies pagina en stelt dan een vraag over die film, waardoor iedereen meteen weet welke film het is
En dit natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij wil gewoon graag een vraag stellen over een kwaliteitsfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |