SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geçmis olsun. Niets ernstigs hoop ik? Recentelijk nog? Wel tof dat hij op zijn leeftijd nog fietst in Turkije.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn opa in Turkije is van zijn fiets gevallen nadat een manda in een auto niet even opzij keek toen hij zijn deur opende.
Ja, twee weken terug of zo. Hij is al 79 of zo maar redelijk fit maar heeft nu last van zijn heupen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geçmis olsun. Niets ernstigs hoop ik? Recentelijk nog? Wel tof dat hij op zijn leeftijd nog fiets in Turkije.
Ik ben echt te lui voor dit soort dingen. Het is mij die 1.60 gewoon niet waard.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
In het kader van gezond leven... Gratis groene Coca Cola
https://www.kortingisleuk(...)n=kil_coca_cola_life
Masallah, mooie leeftijd. Allah daha uzun ömür versin.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, twee weken terug of zo. Hij is al 79 of zo maar redelijk fit maar heeft nu last van zijn heupen.
Bij mij ook. Ook allebei de oma's.quote:
2,08.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui voor dit soort dingen. Het is mij die 1.60 gewoon niet waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef Landysh het volgende:
Amin. Maar wij hebben het 'tot 100 leven gen', dus komt goed volgens mij.
Heb ik die ook? Heb je laatst niet even gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet meer en ik weet ook niet hoe dat gen heet, alleen dat wij hem wel hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik die ook? Heb je laatst niet even gekeken?
Staat onder longevity. Wij staan onder:quote:
Maar jij helemaal onderaan, bij typical.quote:Higher odds of living to 100.
Ik zie dat ik bij de studie daaronder (uitgevoerd onder Asians) wel net als jij bij 'moderately greater odds of reaching age 95 or beyond' sta ingedeeld.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Staat onder longevity. Wij staan onder:
[..]
Maar jij helemaal onderaan, bij typical.![]()
Oma staat ook bij typical, maar wel in het midden.
*Het is trouwens geen gen en het heeft te maken met de lengte van bepaalde cellen of zo, maar ik noem het gen want n00b.
https://www.23andme.com/you/community/thread/6230/quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie dat ik bij de studie daaronder (uitgevoerd onder Asians) wel net als jij bij 'moderately greater odds of reaching age 95 or beyond' sta ingedeeld.Keepin' the hope alive.
![]()
Maar goed, dit zijn maar twee studies die allebei nog niet gerepliceerd zijn zo te zien, dus je kunt er nog niet grote conclusies aan verbinden.
Ik wist niet dat er ook een forum was. Ik zal het later eens checken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
https://www.23andme.com/you/community/thread/6230/
Dit is ook leuk.
Wow u serious!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een forum was. Ik zal het later eens checken.
Huh, hoe dan? Hoeveelste graads? Zij had zelf geen test gedaan, toch? Ik heb alleen haar opa en broertje in mijn lijst staan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wow u serious!
Btw, wist je dat ik en Ayca familie zijn op 23andme? Of ja, haar broertje en mijn opa maar indirect zij en ik ook.
Is moeilijk te zeggen maar niet zo super lang geleden. Wss iets van 150 jaar terug. En ik zeg toch, haar broertje en mijn opa.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, hoe dan? Hoeveelste graads? Zij had zelf geen test gedaan, toch? Ik heb alleen haar opa en broertje in mijn lijst staan.
lol wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Haar broertje en opa hebben bijvoorbeeld en erg klein percentage East Asian i.t.t. jouw opa.
Niet? Nevermind.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol wat heeft dat ermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |