SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Ik vind Robben juist fijner om acties te maken. En ik gebruik hun weak foot amper, kom er meestal mee naar binnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kan en dat magquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind Robben juist fijner om acties te maken. En ik gebruik hun weak foot amper, kom er meestal mee naar binnen.
Ik vind Cuadrado ook goed, maar daarna is het al snel minder qua wingers voor mij.![]()
Verkapte-ík-heb-robben-postquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind Robben juist fijner om acties te maken. En ik gebruik hun weak foot amper, kom er meestal mee naar binnen.![]()
![]()
Vond Ribery drie klasse beter dan Reus, Hazard en Griezmann.![]()
Alleen Neymar speelt (voor mij) een tik beter.![]()
Biabianyquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag
Ik vind Cuadrado ook goed, maar daarna is het al snel minder qua wingers voor mij.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ow, wist je dat nog niet?quote:
Nou jongens, ik heb dus Robben
En het toeval wil: ik heb Hazard ook, in hetzelfde team
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jezusquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:58 schreef wieisboos het volgende:
Vertonghen's tweede goal onterecht afgekeurd nog
Dit werd buitenspel gegeven
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Thad, is Courtois echt zijn plek kwijt ofzo? Zag laatst al Cech onder de lat, maar dacht dat het eenmalig was, maar nu weer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja wat? Had hij maar niet voor de bal moeten lopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:58 schreef wieisboos het volgende:
Vertonghen's tweede goal onterecht afgekeurd nog
Dit werd buitenspel gegeven
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pizza in de oven, even wat studiespul fixen, pizza eten en dan gaan we beginnen met de 750k peks opening
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hoezo vraag je dat aan Thad? Die gast weet niks joh. Is nog niet eens ooit bij een Chelsea wedstrijd geweest als ''fan'' .quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Thad, is Courtois echt zijn plek kwijt ofzo? Zag laatst al Cech onder de lat, maar dacht dat het eenmalig was, maar nu weer?![]()
shots firedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat aan Thad? Die gast weet niks joh. Is nog niet eens ooit bij een Chelsea wedstrijd geweest als ''fan'' .![]()
Weet ook niet waarom maar idd Cech lijkt nu de voorkeur te krijgen. Misschien na spurs pot gebeurd?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Thad, is Courtois echt zijn plek kwijt ofzo? Zag laatst al Cech onder de lat, maar dacht dat het eenmalig was, maar nu weer?![]()
krijg op twitch de volgende melding:
You must have a supported game open to broadcastFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Om 8 uur begint het pas hé. En geen idee welke packs er als eerste gaan komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Pizza in de oven, even wat studiespul fixen, pizza eten en dan gaan we beginnen met de 750k peks opening![]()
Ja guess so. Maar dat is dan vrij geruisloos gegaan voor mijn gevoel. Best vaag, want verder heeft hij toch weinig fout gedaan in die tijd. Nu dus na die pot tegen Spurs 2x op de bankquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet ook niet waarom maar idd Cech lijkt nu de voorkeur te krijgen. Misschien na spurs pot gebeurd?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oja scherp! Dacht direct om 19 al eerste rondequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om 8 uur begint het pas hé. En geen idee welke packs er als eerste gaan komen.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hij staat op zijn eigen helftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Had hij maar niet voor de bal moeten lopen![]()
Doe nou niet!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Pizza in de oven, even wat studiespul fixen, pizza eten en dan gaan we beginnen met de 750k peks opening![]()
Mourinho doet wel vaker vage dingen met keepers.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja guess so. Maar dat is dan vrij geruisloos gegaan voor mijn gevoel. Best vaag, want verder heeft hij toch weinig fout gedaan in die tijd. Nu dus na die pot tegen Spurs 2x op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |