Heppie hapt ook,quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij zijn hierbij geen vriemdem meer
alles > noord-hollandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
noord-hollandse kermis > carnaval
Zo sushi happen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie hapt ook,
Arme jongen heeft honger
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie hapt ook,
Arme jongen heeft honger
Wat?quote:
Jaja ik weet het nou welquote:
Ik water en thee. Soms spa fruit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef JanCees het volgende:
ik ben ook op dieet trouwens
dus nu hele dag crystal clear drinken
Jawel, maar zag de humor niet.quote:
Grapje tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal je nog eens uitnodigen om sushi te eten
Maak maar goedquote:
Je mag aan mijn sushi-roll knagenquote:
Lewdquote:
Waarom jij nog nooit sushi op? Vond het wel wat voor jou om helemaal gek op sushi te zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Remember, sushi rolls, not gender rolls!
/feminazi
Ik ben sowieso geen intense visfan eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom jij nog nooit sushi op? Vond het wel wat voor jou om helemaal gek op sushi te zijn
gegetenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom jij nog nooit sushi op? Vond het wel wat voor jou om helemaal gek op sushi te zijn
Invalide reden aangezien er ook sushi met omelet, beef, en groenten isquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen intense visfan eigenlijk.
quote:
Haha jij krijgt een ban xdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
He adbl0ck van chrome werkt nu wel goed met fok. Ik mis nu geen functies?
Die Ads zijn hartstikke nuttig hoorquote:
als danny nou eens die abo dingen fixed ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Ads zijn hartstikke nuttig hoor
Bankie warmhoudenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
2-1 gewonnen gister.
Niet gespeeld.
Oke.
Heb je wel beetje tof team?quote:
Komt vast wel als je beetje fit bentquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja redelijk.
Moet wel spelen hopelijk snel.
Was niet bijzonder. Hele dag ging alleen over films.quote:
Gister werken en schoolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet bijzonder. Hele dag ging alleen over films.
Chill. Beetje huisjes kijken al?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister werken en school
vanochtend werken en was in london beetje winkelen en chilling in de middag
Sinds wanneer is het onderwerp films niet bijzonder?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet bijzonder. Hele dag ging alleen over films.
Nou Inso heeft geen intellectuele discussies gemist verder ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het onderwerp films niet bijzonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |