Maar misschien wilde Inso nog wat leuke trivia wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Inso heeft geen intellectuele discussies gemist verder ofzo
Inso doet al 10 jaar over een seizoen met afleveringen van 45 minuten. Laat staanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar misschien wilde Inso nog wat leuke trivia weten
Zoals dat Smaug en Bilbo ook Sherlock en Watson zijn
Ben benieuwd of Inso weer voor de 40-45e keer de eerste episode van Breaking Bad heeft gekeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso doet al 10 jaar over een seizoen met afleveringen van 45 minuten. Laat staan
Van 1.5 uur
Luboutins?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Bijna nieuwe schoenen gekocht vandaag.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt eerder als een soort Franse broodjes
Als een vrouw hakken draagt vind ik dat ook wel aantrekkelijk hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou mijn fetish zijn
Hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een vrouw hakken draagt vind ik dat ook wel aantrekkelijk hoor
Beter als dat ze gympies draagt. Of konijnenpantoffels
Ik heb niet zoveel eisen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben meer gemeen qua vrouwensmaak dan jij denkt
Wat is er mis met gympiesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een vrouw hakken draagt vind ik dat ook wel aantrekkelijk hoor
Beter als dat ze gympies draagt. Of konijnenpantoffels
Absoluut geen gezicht. Zag vandaag in bus ook misschien 9/10, droeg smerig lelijke sneakers.quote:
Care. Zijn maar schoenen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut geen gezicht. Zag vandaag in bus ook misschien 9/10, droeg smerig lelijke sneakers.
Dat werd een 7.5/10 at best.
Dus een vrouw moet 'altijd' sexyness uitstralen?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus een vrouw moet 'altijd' sexyness uitstralen?
Dus als je vriendin op d'r bank in d'r joggingbroek en flubbertrui zit vind je et niks?quote:
Dat doet ze maar thuis ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als je vriendin op d'r bank in d'r joggingbroek en flubbertrui zit vind je et niks?
Oke. Apartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |