Nou, ben (nog) 16 dus weet niet echt raad met hoe ik die mensen kan benaderen. M'n moeder vind het geen goed idee natuurlijk maar denk niet dat zij er ervaring mee heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:19 schreef RingBewoner het volgende:
Wat zei de huisarts toen je belde?
Vast voedsel krijg ik wel naar binnen zonder dat t er weer uitkomt, maar ik probeer het gevoel te beschrijven. Het voelt nl. alsof ik enorme honger heb maar ik zit zo vol zegmaarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:23 schreef agter het volgende:
Je kunt nog geen vast voedsel tot je nemen, maar je hebt wel zin in 8 bier.
Klinkt als een alcoholist, sorry.
Dan mag je nog niet eens drinken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:23 schreef aanstootgevende_naam het volgende:
[..]
Nou, ben (nog) 16 dus weet niet echt raad met hoe ik die mensen kan benaderen. M'n moeder vind het geen goed idee natuurlijk maar denk niet dat zij er ervaring mee heeft
bovendien is dit forum sneller
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:23 schreef agter het volgende:
Je kunt nog geen vast voedsel tot je nemen, maar je hebt wel zin in 8 bier.
Klinkt als een alcoholist, sorry.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:30 schreef aanstootgevende_naam het volgende:
Och natuurlijk, even vergeten. verwijder het topic maar ik ga mezelf aangeven bij de politie![]()
Of je leest je even in hoe je je maagslijmvlies aan een ontsteking helpt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:30 schreef aanstootgevende_naam het volgende:
Och natuurlijk, even vergeten. verwijder het topic maar ik ga mezelf aangeven bij de politie![]()
Dat doe ik nou nooit. Of het moet zijn dat ik net de volgende dag een nieuwe lakens en shit doe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:37 schreef Jibberism_ het volgende:
Jezus vent. Bel je mamsie en vraag meteen of het temidden van alle consternatie wel verstandig is je af te trekken in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |