Dat zou echt ironisch zijn tot op het bot.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
Pegida mogelijk doelwit terroristen
Dat zou wat zijn...
Maar hoe zou de politiek dat gaan veroordelen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zou echt ironisch zijn tot op het bot.
Hetzelfde als altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar hoe zou de politiek dat gaan veroordelen?
Punt is alleen dat ze al weken bezig zijn om die demonstranten in extreemrechtse hoek te proppen.quote:
Alle politici vonden het ook zo erg toen Fortuyn werd vermoord toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Punt is alleen dat ze al weken bezig zijn om die demonstranten in extreemrechtse hoek te proppen.
In ander nieuws: Uggs weer helemaal terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:09 schreef MrGuma het volgende:
Wat is dit toch, het enige wat ik nu nog tegen kom is terrorisme, aanslagen etc.
Gutmensch gespotquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef Twiitch het volgende:
Allemaal extreemrechtse en vreemdelinghatende nazi's
Spijtig genoeg lees ik liever dat de terug komst van UGGS het ergste is wat er gebeurtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In ander nieuws: Uggs weer helemaal terug.
Ach dan kunnen ze toch verontwaardigd blijven doen. Het zijn politici, geen mensen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Punt is alleen dat ze al weken bezig zijn om die demonstranten in extreemrechtse hoek te proppen.
Lijkt me beter als ik dat doequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zal ik m'n sarcasme voortaan markeren?
Sarcasme komt vaak niet over op een forum, behalve als je een user kentquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zal ik m'n sarcasme voortaan markeren?
Touchéquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:12 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ik dat doe
Je hebt het nu over IS neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:21 schreef thom_05 het volgende:
Nou geweldig. Alle idioten bij elkaar.
Komen ze terug uit Syrie, die UGGS?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:12 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Spijtig genoeg lees ik liever dat de terug komst van UGGS het ergste is wat er gebeurt
Ik denk niet dat het wat uitmaakt wat ze zeggen. De Duitse politiek heeft al geoordeeld.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:44 schreef Kingstown het volgende:
Heel lang hebben de Pegida-oragnisatoren niet met de pers willen praten ( "Lügenpresse"), maar morgenavond zal er voor het eerst bij Günther Jauch zijn talkshow een officiële vergenwoordigster in de uitzending verschijnen. Het gaat om Kathrin Oertel (de enige vrouw in de 12-koppige organisatie). Uitzending begint om 21.45 uur en is te zien op de ARD.
http://daserste.ndr.de/gu(...)ste-,gaeste5110.html
Mensen laten zich graag gek maken door de media.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:09 schreef MrGuma het volgende:
Wat is dit toch, het enige wat ik nu nog tegen kom is terrorisme, aanslagen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |