Waarom kun je niet gewoon zeggen wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
"wollah ik geef jou slipper"
snap je nu?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
"wollah ik geef jou slipper"
snap je nu?
Leest je vriendin mee ofzo dat je dit telkens moet melden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
IJs
IJshockey.Leukste sport van wereld
Kan niet goed uitleggenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon zeggen wat je bedoeld.
jawel voor verjaardag togquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast nee
is niet bezittelijk bedoeld
Dat is toch een goede uitleg?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan niet goed uitleggen
slaan met slipper
jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leest je vriendin mee ofzo dat je dit telkens moet melden?
Lekker tochquote:
Wil je dat dit niet meer hier doen dan, want ik heb het idee dat als je volgende vriendin op darten zit je dat opeens de beste sport van de wereld vind.quote:
dartsen is geen sportquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je dat dit niet meer hier doen dan, want ik heb het idee dat als je volgende vriendin op darten zit je dat opeens de beste sport van de wereld vind.
Zou wel tof zijn als dat een keertje langskomt als je aan het dansen bent jaquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
ik merk dat ik weer onzin uitkraam
moet slapen denk ik
Genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als dat een keertje langskomt als je aan het dansen bent ja
Omdat herkenbaar
Darten is wel vermakelijker dan ijshockey.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
dartsen is geen sport
maar IJshockey is
echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is wel vermakelijker dan ijshockey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |