SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
sieren is een groot woord, maar hij is in ieder geval wel welkom.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nooit gedacht dat Dries nog eens de voorkant van ons topic zou sieren
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wtf, ze hebben de prijs van Benzema snel omhoog gedrukt. Gaat nu voor 835k. Straks nog onder de 700k. Dank u, ik heb weer coins
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een bagger was dit weer zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
yep.. maar zolang de gemiddelde leeftijd van het middenveld en aanval 19/20 is hou je dit soort wedstrijd altijdquote:![]()
Ik ben allang blij dat je 'm winnend afsluit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
yep.. maar zolang de gemiddelde leeftijd van het middenveld en aanval 19/20 is hou je dit soort wedstrijd altijdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moisander meldt tussen neus en lippen even door dat hij niet bijtekent.Banken maar, Frank.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
was al lang bekendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Moisander meldt tussen neus en lippen even door dat hij niet bijtekent.Banken maar, Frank.
heeft ook geen aanbieding gekregen van Ajax he
![]()
Wat gaat die doen dan? Ik zie hem nou niet zo snel nog een stapje hogerop ergens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zo gta doen dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
boh nieuwe glitch.
http://www.se7ensins.com/(...)litch.1270717/page-8Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is geen nieuws ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat het de bedoeling was dat dat wel zou gebeuren nu Denswil definitief weg is?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heeft dat nog niet op Teletekst gestaan joh?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
haha xDquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft dat nog niet op Teletekst gestaan joh?
Ik ben vaker bij Ajax geweest dan jij bij Heerenveen, knul.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha vast welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha xD
Ik ben vaker bij Ajax geweest dan jij bij Heerenveen, knul.![]()
![]()
Ajax heeft er zelf voor gekozen om hem geen aanbieding te doen omdat ze willen doorselecteren. Denswil zou dan spelen en Moisander vertrekken. Dat was het plan in de zomer al. Denswil bleek alleen niet aan te kunnen haken en er was geen interesse in Moisander dus nu blijft hij tot de zomer. Als het echt raar loopt misschien alsnog verlengen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was dat dat wel zou gebeuren nu Denswil definitief weg is?
Schiet alleen niet op met eigen jeugd op die plek. Hopen dat er weer een Veltman tevoorschijn komt. Was ook geen bijzonder talent eigenlijk maar stond er wel meteen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Riedewald gaat daar gewoon spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax heeft er zelf voor gekozen om hem geen aanbieding te doen omdat ze willen doorselecteren. Denswil zou dan spelen en Moisander vertrekken. Dat was het plan in de zomer al. Denswil bleek alleen niet aan te kunnen haken en er was geen interesse in Moisander dus nu blijft hij tot de zomer. Als het echt raar loopt misschien alsnog verlengen.
Schiet alleen niet op met eigen jeugd op die plek. Hopen dat er weer een Veltman tevoorschijn komt. Was ook geen bijzonder talent eigenlijk maar stond er wel meteen.
Viergever zou echt een nachtmerrie zijn![]()
Dat bedoelde ik ja. Doorselecteren zonder ook maar 1 alternatief kan ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax heeft er zelf voor gekozen om hem geen aanbieding te doen omdat ze willen doorselecteren. Denswil zou dan spelen en Moisander vertrekken. Dat was het plan in de zomer al. Denswil bleek alleen niet aan te kunnen haken en er was geen interesse in Moisander dus nu blijft hij tot de zomer. Als het echt raar loopt misschien alsnog verlengen.
Schiet alleen niet op met eigen jeugd op die plek. Hopen dat er weer een Veltman tevoorschijn komt. Was ook geen bijzonder talent eigenlijk maar stond er wel meteen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |