Als reactie op de fokkers die naar de bioscoop gingen om taken 3 te kijken, waren jantjeverthongen en ik vorige week naar de plaatselijke tennisbaan geweest voor een gezellige dag samen.
Toevallig waren wij vandaag allebei vrij en was het vorige keer zo goed bevallen, dat wij besloten nogmaals samen te komen om ons geluk te beproeven op de lokale golfbaan. Hier zijn wij trouwens al beiden geruime tijd lid.
Eenmaal aangekomen bij de back-nine sloeg ik de bal per ongeluk in de bunker. Maar vanwege het rotweer was de zand modderig geworden dus ik ruilde mijn ijzer in voor een sandwedge. Na drie keer geswinged te hebben en niets anders dan modder geraakt te hebben hoorden we een paar jonge gasten achter ons zeiken dat we moesten opschieten. Dus wij keken zo om bleken dat een paar introducés te zijn met een grote bek. Van dat type ik heb een rijke vader en een poloshirt aan terwijl het winter is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl wij allebei bijna de hele tijd onder de par zaten en een veel betere handicap hebben dan hen. Dit soort wangedrag is toch niet meer te geloven tegenwoordig. Hierop heb ik wel een klacht ingediend bij de baanmeester die momenteel in behandeling is.
Gelukkig trakteerde jantjeverthongen mij na afloop op een verfrissend biertje.
Maar al met al hebben we het toch erg gezellig gehad!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok