Favoriet is 'Green Disease'. De teksten zijn wel wat 'spiegelstarend' maar bij bijvoorbeeld 'All or None' gepast.
Wat vinden medefokkers van deze plaat?
Tot nog toe ben ik positief
quote:Nummer is zelf ook behoorlijk simpel, kon hem meteen naspelen (en ik ben slecht). Simpel op een goede manier: elegant.
Op maandag 4 november 2002 15:32 schreef hyperfuzz het volgende:
De single I Am Mine vind ik iig. geweldig, lekker simpel clipje met de band in een studiootje ook
quote:clipje?? Dat is toch niets voor Pearl Jam?
Op maandag 4 november 2002 15:32 schreef hyperfuzz het volgende:
De single I Am Mine vind ik iig. geweldig, lekker simpel clipje met de band in een studiootje ook
favo's zijn Green Disease en Cropduster
quote:K'vond sommige nummers op Binaural ook erg goed (Light Years bijv.).. Maar dit is dus weer wat harder? Ben erg benieuwd
Op maandag 4 november 2002 15:41 schreef Pushit het volgende:
ik heb hem nu 2 maanden zoiets en kan bijna niet w88 tot ik hem kan kopen, hijs gewoon op en top geweldig. niet zo zweverig als Binaural.favo's zijn Green Disease en Cropduster
quote:ja maar light years vind ik dus ook weer geweldig, en parting ways, en soon forgot is ook een goed nummer maar dat maakt een hele cd helaas nog niet geweldig. Binaural was goed, Riot Act is beter
Op maandag 4 november 2002 15:43 schreef CaPS_ het volgende:[..]
K'vond sommige nummers op Binaural ook erg goed (Light Years bijv.).. Maar dit is dus weer wat harder? Ben erg benieuwd
maargoed ben een van de weinige PJ fans die No Code een van de beste cd's vind (allerbeste v.s. daarna 10)
quote:Nee hoor helemaal niet harder volgens mij. Een ander verschil is wel dat het lijkt of dit album beter 'valt', alsof het publiek er meer klaar voor is (in de states iig).
Op maandag 4 november 2002 15:43 schreef CaPS_ het volgende:[..]
K'vond sommige nummers op Binaural ook erg goed (Light Years bijv.).. Maar dit is dus weer wat harder? Ben erg benieuwd
Zou dat komen omdat PJ wordt geassocieerd met de 'zorgeloze' tijd van voor 09-11? In de nummers zijn wel wat referenties aan 11-sept volgens mij.
quote:No Code zeker een van de betere; Yield bovenaan!
Op maandag 4 november 2002 15:46 schreef Pushit het volgende:
maargoed ben een van de weinige PJ fans die No Code een van de beste cd's vind(allerbeste v.s. daarna 10)
[Dit bericht is gewijzigd door D3nn15 op 04-11-2002 16:01]
alhoewel er op vitalogy nu een klein laagje stof ligt moet ik toegeven
quote:steekt hand op! idd een fantastische dvd, heb ze zelf ook gezien tijdens de tour. Ben benieuwd naar de nieuwe cd, heb er nog niets van gehoord
Op maandag 4 november 2002 16:00 schreef D3nn15 het volgende:
Wie heeft hier ook de US Touring Band DVD?Die is super
![]()
quote:Vitalogy was inderdaad een stijlbreuk na Ten en vs, maar Better man is een goed nummer. En Satan's Bed:
Op maandag 4 november 2002 16:08 schreef Pushit het volgende:
alhoewel er op vitalogy nu een klein laagje stof ligt moet ik toegeven
quote:
Who made, who made up, made up the myth
That we were born to be covered in bliss?
Who set the standard, born to be rich?
Such fine examples, skinny little bitch
Model, role model, roll some models in blood
Get some flesh to stick, so they look like us
I shit and I stink, I'm real, join the club
I'd stop and talk, but I'm already in love
http://www.sonymusic.com/artists/PearlJam2/video/pearljam_evenflow_300k.asx
Ow men Eddie Vedder die als een aapje door de arena heen kloutert, Mike die als een idioot gitaar speelt
gvd wat is even flow toch een lekker nr
quote:ow in April was het No Code/Yield/Ten nu No Code/V.S./Ten hmm ach ze hebben ook zoveel goeie albums/nummers gemaakt
Op maandag 4 november 2002 16:10 schreef BarBaar het volgende:
Pearl Jam nieuw album? voor mij mening.... Al begin ik hem wel steeds beter te vinden..
javascript:var open_child_window=window.open('http://g.msn.com/01muus/1?http://www.msnbc.com/m/c/ctv_msnv3.asp?id=msn/2140&subid=Music&name='+self.name+'&&DI=553&&CM=highspeed&CE=video&HL=eddievedder_39ways','mp','height=460,width=520');
Eddie Vedder sloopt een tv met een moker
Edit kut... Hmm als je dat adres in een browser paste werkt het wel
quote:Zo?
Op maandag 4 november 2002 16:22 schreef D3nn15 het volgende:
Ghehe :[moeilijke link]
Eddie Vedder sloopt een tv met een moker
Edit kut... Hmm als je dat adres in een browser paste werkt het wel
quote:Werk wel maar de size is nu fout
Op maandag 4 november 2002 16:31 schreef DiRty het volgende:[..]
Zo dan hoop ik
Neen werkt niet Komt door dat javascript... Toch volledig adres pasten dan maar
Forum Opties | |