abonnement Unibet Coolblue
pi_149636618
Dagindeling nu:

Thursday 25 June: Caribou, Florence + the Machine, Foo Fighters, Jungle, Oscar and The Wolf, Rise Against, The Chemical Brothers

Friday 26 June: alt-J, Balthazar, Ben Howard, Damian "Jr. Gong" Marley, Death Cab For Cutie, FKA twigs, Gavin James, Of Monsters and Men, Pharrell Williams, Róisín Murphy

Saturday 27 June: Angus and Julia Stone, Damien Rice, Dotan, Hozier, Lenny Kravitz, Noel Gallagher's High Flying Birds, Royal Blood, Sam Smith, The Prodigy, The War On Drugs

Sunday 28 June: Alabama Shakes, Ben Harper and The Innocent Criminals, Christine and the Queens, Kasabian, Muse, The Script
pi_149637128
Zij hebben in feite alles wat in NL over 3 festivals verspreid staat :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149637362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Zij hebben in feite alles wat in NL over 3 festivals verspreid staat :D
Maar dan wel vaak de meest niet interessante dingen.

Geen Patti Smith, geen Libertines, geen Jesus & Marcy Chain, geen Robbie Williams, geen Ride (al staan die ook niet in NL op een festival), geen Flying Lotus, geen Max Richter, geen Goat, geen Motorpsycho, geen Hookworms, geen Tallest Man On Earth, geen Metz, geen Pissed Jeans. Veel al been there, done that namen.
pi_149637397
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Zij hebben in feite alles wat in NL over 3 festivals verspreid staat :D
Zit toch in iedere lichting wel weer 2 of 3 écht leuke namen. Qua headliners is het dan misschien enigszins karig met vooralsnog Lenny en Ben Howard als headliners, maar verder is het echt wel okee op wat (enigszins te verwachten) commerciele meuk als The Script.

Benieuwd wat Pinkpop hier tegenover gaat zetten. Die mikken slim weer op de dagkaartverkoop gok ik, met een Foo Fighters (die dag op RW al uitverkocht) en Robbie Williams.
pi_149637447
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar dan wel vaak de meest niet interessante dingen.

Geen Patti Smith, geen Libertines, geen Jesus & Marcy Chain, geen Robbie Williams, geen Ride (al staan die ook niet in NL op een festival), geen Flying Lotus, geen Max Richter, geen Goat, geen Motorpsycho, geen Hookworms, geen Tallest Man On Earth, geen Metz, geen Pissed Jeans. Veel al been there, done that namen.
Neuh, maar een hoop 'past' er denk ik ook minder. Das toch voor de festivals met nog een tikkie alternatievere programmering. Denk dat een DCFC, Alt-J, Jungle, Caribou, etc. voor de Werchter bezoekers al obscuur zat is :D

Dat zijn ook geen namen die je in NL op een Pinkpop zit (goed, alleen Robbie). En die staat gewoon op TW Classic uiteraard.
pi_149637543
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh, maar een hoop 'past' er denk ik ook minder. Das toch voor de festivals met nog een tikkie alternatievere programmering. Denk dat een DCFC, Alt-J, Jungle, Caribou, etc. voor de Werchter bezoekers al obscuur zat is :D

Dat zijn ook geen namen die je in NL op een Pinkpop zit (goed, alleen Robbie). En die staat gewoon op TW Classic uiteraard.
Daarom zou in mijn optiek Werchter ook wel een BKS'je mogen krijgen in België. Al ligt BKS naast de deur kijken bands toch wel naar die grenspalen waar ze spelen of niet :P.
pi_149637605
Maar genoeg gezeken nu, Zijn prima namen verder hoor. Alleen Christine and the Queens is mij onbekend.
pi_149637853
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:34 schreef Loveless85 het volgende:

Benieuwd wat Pinkpop hier tegenover gaat zetten. Die mikken slim weer op de dagkaartverkoop gok ik, met een Foo Fighters (die dag op RW al uitverkocht) en Robbie Williams.
Ook de muse dag zal toch ook wel genoeg fans trekken op PP.

Ik wil naar de muse dag om faith no more te zien en slash, en de foofighters dag voor de foofighters. Maar goed dat moet ik nog even zien hoe wat en waar.
pi_149637884
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook de muse dag zal toch ook wel genoeg fans trekken op PP.

Ik wil naar de muse dag om faith no more te zien en slash, en de foofighters dag voor de foofighters. Maar goed dat moet ik nog even zien hoe wat en waar.
Ja die dag zit echt goed in elkaar. Doen ze slim, want an sich is Muse niet bepaald erg exclusief deze zomer, al zal je toch over de grens moeten wil je ze ergens anders dan op Pinkpop zien.
pi_149638126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar genoeg gezeken nu, Zijn prima namen verder hoor. Alleen Christine and the Queens is mij onbekend.
Die zijn echtgroot in Frankrijk en breken nu in Belgie door, ken het muzikaal niet goed though
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149638425
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja die dag zit echt goed in elkaar. Doen ze slim, want an sich is Muse niet bepaald erg exclusief deze zomer, al zal je toch over de grens moeten wil je ze ergens anders dan op Pinkpop zien.
Ach exclusiviteit op een continent in Europa is niet zo heel bijzonder. Het zijn vaak niet de bands waarvoor je naar het buitenland moet, want vrijwel alles valt hier wel te zien als je echt wil. Het is vaak de sfeer en cultuur wat me naar het buitenland zou trekken dan naar de lineup.
pi_149638473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ach exclusiviteit op een continent in Europa is niet zo heel bijzonder. Het zijn vaak niet de bands waarvoor je naar het buitenland moet, want vrijwel alles valt hier wel te zien als je echt wil. Het is vaak de sfeer en cultuur wat me naar het buitenland zou trekken dan naar de lineup.
Nee okee, maar er is nog wel een verschil tussen 'enigszins exclusief' en wat Muse en Slipknot deze zomer doen :P
pi_149650176
Misschien nog een headliner optie?
Paul McCartney staat blijkbaar in juni in Stade de France.
blijkbaar rond 27 juni? of eerste helft van juni.

Het is een gerucht nu maar de bron is een franse radio dj wie zijn info meestal wel klopt. Francis Zegut
http://www.byzegut.fr/201(...)rance-juin-2015.html

Kan ook een optie zijn voor Werchter Boutique natuurlijk
pi_149650242
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar dan wel vaak de meest niet interessante dingen.

Geen Patti Smith, geen Libertines, geen Jesus & Marcy Chain, geen Robbie Williams, geen Ride (al staan die ook niet in NL op een festival), geen Flying Lotus, geen Max Richter, geen Goat, geen Motorpsycho, geen Hookworms, geen Tallest Man On Earth, geen Metz, geen Pissed Jeans. Veel al been there, done that namen.
Patti Smith hoop ik nog wel op Rock Werchter te zien eigenlijk.
pi_149651122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:36 schreef MidnightShow_ het volgende:
Misschien nog een headliner optie?
Paul McCartney staat blijkbaar in juni in Stade de France.
blijkbaar rond 27 juni? of eerste helft van juni.

Het is een gerucht nu maar de bron is een franse radio dj wie zijn info meestal wel klopt. Francis Zegut
http://www.byzegut.fr/201(...)rance-juin-2015.html

Kan ook een optie zijn voor Werchter Boutique natuurlijk
Ik verwacht eigenlijk bijzonder weinig grote namen meer, misschien Faithless nog.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 februari 2015 @ 17:05:22 #116
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149798196
Faithless naar TW Classic, dus schrappen voor RW.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149798256
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Faithless naar TW Classic, dus schrappen voor RW.
Das toch best een mooi dagje :).
pi_149860777
nieuwe namen waaronder Counting Crows, Hot Chip, Elbow en Die Antwoord
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_149860804
Blur komt in april met een nieuw album...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_149860957
http://www.rockwerchter.b(...)o-41-confirmed-names

Elbow, Hot chip, Die Antwoord, Counting Crows en nog wat kleinere namen
pi_149861523
Counting Crows + Hot Chip is tof _O_

Dagindeling:

Donderdag:
Elbow
Hot Chip
Years & Years

Vrijdag:
BadBadNotgood
Kwabs

Zaterdag:
-

Zondag:
Counting Crows
Die Antwoord
ILoveMakonnen
pi_149861639
Die donderdag is best tof moet ik eerlijk zijn :P.
pi_149862133
Zondag het popdagje zo te zien.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 februari 2015 @ 16:02:03 #124
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150114408
New for Thursday 25 June are First Aid Kit, Chet Faker and James Bay. The Cat Empire and Archive will be performing in Werchter on Friday 26 June. Seinabo Sey and Kid Ink join the line-up on Saturday 27 June while Fink and Enter Shikari have been confirmed for Sunday 28 June.

Thursday 25 June: Caribou, Chet Faker, Elbow, First Aid Kit, Florence + the Machine, Foo Fighters, Hot Chip, James Bay, Jungle, Oscar and The Wolf, Rise Against, The Chemical Brothers, Years & Years

Friday 26 June: alt-J, Archive, BADBADNOTGOOD, Balthazar, Ben Howard, Damian "Jr. Gong" Marley, Death Cab For Cutie, FKA twigs, Gavin James, Kwabs, Of Monsters and Men, Pharrell Williams, Róisín Murphy, The Cat Empire

Saturday 27 June: Angus and Julia Stone, Damien Rice, Dotan, Hozier, Kid Ink, Lenny Kravitz, Noel Gallagher's High Flying Birds, Royal Blood, Sam Smith, Seinabo Sey, The Prodigy, The War On Drugs

Sunday 28 June: Alabama Shakes, Ben Harper and The Innocent Criminals, Christine and the Queens, Counting Crows, Die Antwoord, Enter Shikari, Fink, ILoveMakonnen, Kasabian, Muse, The Script
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150114431
The Cat Empire en Chet Faker zijn tof :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')