abonnement Unibet Coolblue
pi_148832223
Wauw, mooie updates allemaal! En wat goed Annelotje dat je gewoon nog effe doorgaat met de orchideeen. Het zou mijn advies ook zijn, maar ik weet niet of ik het ook gedaan had :+

Ik heb geen hol meer gedaan na vrijdag...
  maandag 19 januari 2015 @ 10:20:00 #52
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_148832552
Jeej! Ik had vandaag eigenlijk een overleg aan de andere kant van de stad maar dat gaat niet door. Dus straks na de huishoudelijke klusjes verder met de Escher. *O*

Ik ga na de Yoshi's een hoesje maken voor mijn N3DS, daar heb ik zwarte aida (18 count) voor gekocht.

Ik heb van 2 plaatjes uit Zelda een patroon gemaakt, deze komen er op.



pi_148832582
^O^ Zo tof!
  maandag 19 januari 2015 @ 10:23:45 #54
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_148832621
Het patroon van Link moet ik nog wel bijschaven. :Y

KG-chart heeft een beetje moeite met details....
pi_148833605
Oeeh nice!! Leuk idee ook! Ik heb ook nog wel wat dingen waar ik een hoesje voor kan maken!
Jij gaat zeker de nieuwste zelda ook kopen! Iets met majoras mask ofzo? Ik ben niet zo thuis in zelda haha

Is er trouwens nog iemand die ook een iMac heeft en graag KG-Chart (de oude versie) wilt hebben maar hem niet kan installeren doordat het voor windows is?
Ik heb namelijk hem "omgezet" zodat hij op de mac geinstalleerd kan worden. Hij werkt gewoon goed!

Dan moet iemand maar ff een berichtje sturen naar me.
pi_148834198
Dat hoesje wordt leuk!! Tof Zelda patroontje ^O^
pi_148834984
wat gaaf dat je die hoesjes gaat maken :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_148845762
Childofthestars die orchideeën zijn een pakket dus nee ik heb de stof niet zelf geverfd. Wil ik wel nog ooit proberen.

Iets eerdee thuis uit het werk dus kan nog n uurtje borduren voor ik weg moet!
pi_148847805
Het effect is heel erg mooi :)!

----------------------

Vraagje, van die vierkante kaartjes waar je de garen omheen kan wikkelen: weet iemand waar je ze kan komen? Bij Pipoos zijn ze uitverkocht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_148848472
Ik ben nu mijn allereerste borduurwerk-groter-dan-een-ansichtkaart aan het afmaken en ik vind het leuk. Het was een probeersel maar ik merk dat ik er erg rustig van kan worden dus ik heb alvast een vervolgproject besteld:afternoon tea van Randall Spangler. Zag hier te vaak iets van m voorbij komen om niet ernstig gecharmeerd te raken van zijn platen. Het patroon is geprint, de marktplaatsman krijgt vanavond een bestelling door en dan kan ik los! Met hopelijk zo nu en dan een update hier voor wat bemoedigende woorden ;)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_148848522
@ChildoftheStars: plaatselijke hobbywinkel? De wolkraam op de markt? (hebben vaak meer dan je denkt).

Met mijn giraffes gaat 't uitstekend! Erg leuk om eens andere kleuren te hebben dan eindeloos grijs voor de olifant.
Zal binnenkort eens een foto posten.
all we have to decide is what to do with the time that is given to us
  maandag 19 januari 2015 @ 18:17:07 #62
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_148848632
Vandaag met de paarse Yoshi bezig geweest i.p.v. de Escher (op maandag werk ik altijd aan de Escher). Hij is bijna af!
pi_148849052
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:12 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben nu mijn allereerste borduurwerk-groter-dan-een-ansichtkaart aan het afmaken en ik vind het leuk. Het was een probeersel maar ik merk dat ik er erg rustig van kan worden dus ik heb alvast een vervolgproject besteld:afternoon tea van Randall Spangler. Zag hier te vaak iets van m voorbij komen om niet ernstig gecharmeerd te raken van zijn platen. Het patroon is geprint, de marktplaatsman krijgt vanavond een bestelling door en dan kan ik los! Met hopelijk zo nu en dan een update hier voor wat bemoedigende woorden ;)
Afternoon Tea van Randal Spangler is erg leuk. Ik ben met 2 haeds van Spangler bezig: Library Adventures en Treasure Quest en binnenkort komt daar nog Literate Dragon bij.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 18:48:42 #64
382129 crew  Donna
pi_148849564
Leuk nectarientje!!
pi_148853368
Klopt het dat ik bij de marktplaatsman zelf moet gokken wat mijn verzendkosten gaan zijn? Of krijg ik nog een tweede mailtje waarin hij dit aangeeft?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 20:35:45 #66
382129 crew  Donna
pi_148854016
Je krijgt een mailtje met het totaal. Het kan namelijk ook zijn dat iets er niet is :)
pi_148854606
ah ok,thnx. Ik heb nu een eerste bevestiging gehad met een 'bedankt voor je bestelling, dit wil je hebben en dit zijn de algemene voorwaarden' en dan komt er dus nog een. Ik heb heus geduld hoor ;-)

Ik heb ook gelijk de bobbins besteld, leek me voor het overzicht wel zo handig. Waar bewaren jullie deze in? Gewoon een standaard sorteerdoos?



telefoonfoto..

[ Bericht 32% gewijzigd door nectarientje op 19-01-2015 20:53:55 ]
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_148855296
Superschattig die poes <3
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_148856397
Thnx! Is een cadeautje voor een verstandelijk beperkte tante die gek is op dieren maar met alle knuffels eigenlijk geen ruimte meer heeft voor meer ;)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_148856469
Zwart als laatste invullen. O+


Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 januari 2015 @ 22:08:10 #71
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_148858515
Mooi nectarientje!
Gaaf IJsdraakje, Je schiet al lekker op.
pi_148860656
wow wat een prachtige dingen komen hier voorbij! O+

Ik ben een totale noob, dus ben vooral niet te ingewikkeld begonnen:



Jeetje dat is weer even wennen zeg :D
Ik vond het zo moeilijk om te beginnen dat het al bijna in de prullenbak lag
Maar het begin is er!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148861399
@Nectarientje; Mooi zeg!
Ijsdraakje; je schiet lekker op :D
@Skoap; leuk toch :D je moet ergens beginnen! :D

Oooh ik heb een patroon gevonden waar ik verliefd op ben;
Randal Spangler - Mini I Love You

Maar die ga ik echt nooit maken, 88 kleuren :| 21 pagina's? ik word al leip van 1 pagina met 12kleuren haha

Maar oooh wat is die leuk <3
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:29:02 #74
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_148863169
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Skoap het volgende:
wow wat een prachtige dingen komen hier voorbij! O+

Ik ben een totale noob, dus ben vooral niet te ingewikkeld begonnen:

[ afbeelding ]

Jeetje dat is weer even wennen zeg :D
Ik vond het zo moeilijk om te beginnen dat het al bijna in de prullenbak lag
Maar het begin is er!
Die is zo schattig O+
Is dit een pakket of een los patroon?

En is dit nou van nijntje? Of Dick Bruna, of iets anders? :@ het komt me wel bekend voor, maar ik weet niet meer waarvan :P
pi_148865707
Skoap, leuk dat je er hier ook bij bent!!! Laat je boer es zien?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')