jammer van Meeuwissequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Michels ook 3e ronde
De Vreede ook.
Bates uitgeschakeld (voor wimderon )
Meuwisse uitgeschakeld.
Hij ziet er niet al te snugger uit, misschien heb je hier je antwoord.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand al een antwoord waarom Mareno Michels meedoet?
Dartinghermiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
Meulenkamp naar 3e ronde.
Manley ook.
Hermie van Orsouw uitgeschakeld.
Mooie 3e ronde tegen Kirk Sheppard.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eindbaas Prakash door naar de volgende ronde.
[ afbeelding ]
Mijn godquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Simon Preston 5-3 Jan Dekker![]()
![]()
![]()
Jammer meneer Dekker
Jamie Robinson 5-3 John Walton
Mareno Michels 5-3 James Richardson
Die Richardson heeft na zijn overwinning op Barney ook niks meer laten zien en ik had gelijk Dekker kan er niks van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Simon Preston 5-3 Jan Dekker![]()
![]()
![]()
Jammer meneer Dekker
Jamie Robinson 5-3 John Walton
Mareno Michels 5-3 James Richardson
Niet haten op Mr. Coatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Richardson heeft na zijn overwinning op Barney ook niks meer laten zien en ik had gelijk Dekker kan er niks van.
Zet je huis er op in danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:56 schreef DeeBee het volgende:
Morgen wordt de dag, de zegetocht richting tourkaart, de double Dekker topshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |