abonnement Unibet Coolblue
pi_427354
Waarom gaat Sandra nou liggen wippen met Richard? Denkt ze hem op die manier aan hem te binden? Het is toch allang duidelijk dat zij meer voor hem voelt dan hij voor haar. Dat zal hierdoor niet veranderen, dus zal Sandra nog meer gekwetst worden.
Je kunt niet 365 dagen per jaar volledig jezelf zijn -Theo v. Gogh-
  zondag 29 oktober 2000 @ 21:44:23 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_427485
Ik vrees dat Sandra met open ogen in de smoes van Richard is gelopen. Liep een week kwijlend achter die Nancy met haar XTC-smokkelbumpers aan, lukt hem niet om haar te kussen/likken/speren/....(vul in) en komt met hangende pootjes en een kutsmoes van; ik viel niet op haar, we moesten samen Shakespeare ritueel verkrachten blablableeurgh.
Nu leeft ze dus met het Mariska-achtige waanidee dat de spons van wie zij een soppende mossel krijgt ook om haar geeft, en nu heeft ze het plannetje opgevat om Richard meer kans op in de bus blijven te bieden door eens flink met zijn tampeloeris te hobbyen.
Waanidee, drogreden, triest, geen eigenwaarde... geef het beestje een naam.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 30 oktober 2000 @ 02:00:41 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  Redactie Frontpage maandag 30 oktober 2000 @ 10:52:16 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_428139
Ik mis ook alles
pi_430822
Lekker he Sandra?
eb
pi_430831
is ze ergens mee bezig dan?
uit
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 11:41:51 #7
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_430913
Heeft het toch niet geholpen, of wel? Heeft het publiek bepaalt dat Sandra, zich door Richard mocht laten misbruiken?
Of bljift ze nog steeds hopen dat zij en Richard een stel zullen vormen, na de Bus?
Ik geloof dat Sandra net als Mariska, niet erg zelfverzekerd is en dat ze daarom moet toegeven aan een verliefdheidsgevoel dat alleen zij voelt. Ze realiseert zich niet dat Richard een grote "versierder" is die alleen zijn lul achterna loopt. En dat zo'n persoon bij gebrek aan beter terugvalt op zijn "knuffelbehoefte". En deze behoeft dan bevredigt zal moeten zien. Hierbij vergeet hij gemakshalve dat de "andere" (lees: Sandra)een andere behoeft heeft, genegenheid. Hij blijft maar volhouden dat zij geen relatie hadden. Lijkt me een erg a-sociale houding. Hij zou zich al "barman" beter moeten kunnen inleven in de gevoelens van anderen.
Maar als je alleen van je eigen gerief uit gaat dan begrijp ik Richard weer en dan moet Sandra maar onthouden dat de afspraak was dat zij geen partner-relatie, maar een maatjes-relatie zouden hebben, en dat knuffelen en tonen van genegenheid geen consequenties voor elkaar zouden hebben.
Daarbij gaat het Sandra er niet om dat de persoon Richard vertrekt, maar dat met het verdwijnen van Richard "haar levenspartner" zou verdwijnen. Een raad aan Sandra projecteer je verliefdheidsgevoelens niet op Richard en ga er dan vanuit dat hij ook verliefd is op jou. Maar check ook bij die ander of hij dit gevoel heeft. Speel op zeker.

Apps

Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
pi_439386
Ik heb het idee dat Sandra erg beinvloedbaar is. Ze tuinde al in de opruierij van Koen en laat zich makkelijk ompraten en leugens vertellen.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  zondag 5 november 2000 @ 02:01:50 #9
3542 Gia
User under construction
pi_443598
Heeft ze nou onderhand die douchekop al gekregen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')