Lol. Nee. Ik heb een leuke jongere vriendin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:49 schreef RacerDKB het volgende:
Misschien denk je met je penis en niet met je brein of gevoel?
Ja geen idee. Moet gewoon vaak aan haar denken met zo'n warm gevoel. Echt te achterlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
Wat mis je aan haar dan, soms heb ik ook van die random heimwee gevoelens als ik door mijn oude wijkje loop maar kom vervolgens snel tot rede dat ik echt niet terug zou willen.
Mis je de actie en manipulatieve aspect van de relatie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:54 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja geen idee. Moet gewoon vaak aan haar denken met zo'n warm gevoel. Echt te achterlijk.
Doe je laptop dicht en ga pitten manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:55 schreef spierbal het volgende:
Wat zijn die gevoelens dan? Alcohol is het antwoord. Grapje
Zit mobiel. Maar mijn vraag was serieus fokbroederquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:56 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Doe je laptop dicht en ga pitten man.
Ontopic: moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen?
De actie? Misschien. Ze was erg dominant en dat botste behoorlijk. Maar het was wel intens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Mis je de actie en manipulatieve aspect van de relatie?
Tja. Mijn psyche is nogal verkloot, dus misschien is dat het probleem?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:56 schreef wip_kip het volgende:
[..]
moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen?
klopt. Misschien denk je nu alleen aan de rooskleurige momenten en niet aan de downs.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:57 schreef emptiness het volgende:
Soms mis ik mensen waarmee ik vroeger goed bevriend mee was en nu niet meer.
Is iets des menselijks denk ik.
Ja actie toch als je ex een kreng was, of in ieder geval niet altijd nice deed dan krijg je door die struggles wel een 'spannendere' relatie dan met een chick die poeslief is en alles voor je doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:58 schreef NiceHat het volgende:
[..]
De actie? Misschien. Ze was erg dominant en dat botste behoorlijk. Maar het was wel intens.
[..]
Tja. Mijn psyche is nogal verkloot, dus misschien is dat het probleem?
Je kunt wel in de buurt zitten. Mijn huidige relatie is soms best wel saai. Maar misschien dat het om de suggestie ging...?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja actie toch als je ex een kreng was, of in ieder geval niet altijd nice deed dan krijg je door die struggles wel een 'spannendere' relatie dan met een chick die poeslief is en alles voor je doet.
Beetje zwart wit natuurlijk maar denk dat je wel snapt.
Ach als je een connectie op een dieper niveau hebt gehad is dat niet raar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:54 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja geen idee. Moet gewoon vaak aan haar denken met zo'n warm gevoel. Echt te achterlijk.
Ik denk het. Niet dat ik het zo sterk ervaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 02:37 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ach als je een connectie op een dieper niveau hebt gehad is dat niet raar.
Je huidige relatie is soms best saai.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:02 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je kunt wel in de buurt zitten. Mijn huidige relatie is soms best wel saai. Maar misschien dat het om de suggestie ging...?
Damn alsof ik het zelf geschreven heb!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:46 schreef NiceHat het volgende:
Ik vind het echt te achterlijk voor woorden, maar ik mis mijn ex die ik al tien jaar niet meer gezien heb. Ik heb haar laatst gezien en sindsdien krijg ik heimwee als ik aan haar moet denken.
Het is best wel achterlijk, want ze heeft me behoorlijk hard laten vallen. Ze is totaal niet mijn typ en dat weet ik al veel langer. Maar toch wordt ik gefolterd door deze gevoelens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |