We zijn bij de krokettenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef firo het volgende:
luistert er nog iemand naar spatje???
zijn we al bij de kroketten?
dan zijn we ongeveer halverwege het kutverhaal...
Dat figuur had er op 1 januari al uit gemoetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij en utopia kunnen volgen.... patstreams en naomistreams voorgeschoteld gekregen
heb me vandaag ook erg geergerd aan naomi, daar komt helemaal niets uit
Ja, de kroketten zijn net gepasseerdquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef firo het volgende:
luistert er nog iemand naar spatje???
zijn we al bij de kroketten?
dan zijn we ongeveer halverwege het kutverhaal...
ja vind ik ook, maar die streams dat hij aan het werk is of dat ie ongelukkig voor zich uit zit te staren mogen ze echt skippenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en toch maakt hij de streams, kan er soms ook wel om lachen
Maar het blijft maar door en door gaan.
Sssstquote:
Had je hoger ingeschat hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb me eerst 2,5 maand woest geïrriteerd, maar ach, hij levert wel actie.
Ja Naomi is een vreselijke griet die de hele dat die staat de giebelenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij en utopia kunnen volgen.... patstreams en naomistreams voorgeschoteld gekregen
heb me vandaag ook erg geergerd aan naomi, daar komt helemaal niets uit
daarom volgende maand mijn stem op naomi en niet laub, terwijl ik laub echt de grootste kut vind die daar rondlooptquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen willen altijd de "klootzakken" eruit hebben om vervolgens te gaan klagen dat de streams zo saai zijn .......
Tudududununuduududuquote:
Oke hij mag blijven, maar laat hem dan wel elke keer de fout in gaan en niet zoals Andrea die gekoesterd werd door de bewoners.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen willen altijd de "klootzakken" eruit hebben om vervolgens te gaan klagen dat de streams zo saai zijn .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |