Pat moet hem ook gewoon eerst even een paar kopstoten geven en de kettingzaag vast starten dan is ie best voor rede vatbaar denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef pullup het volgende:
Mark met zijn lachje is geen toffe vent op dit moment
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
idd welke geile beer lag er nou hetkippenhok op te schudden met een dronken gevoerde col
Komt in de uitzending weer goed maandag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:12 schreef firo het volgende:
SL what else is new...
als het interessant is mag je het niet horen...
Dit is niet offtopic, dit gaat over ons Patje in Utopioquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor en offtopic. Laten we het over de streams hebben.
Jij weet het altijd preciesquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:12 schreef Luna1956 het volgende:
We mogen niet horen, dat een groot deel van de planken helemaal niet uit hun zak komt.
Gio krijgt niks voor elkaar bij Naomiquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is zelf de grootste geile Beer... Alhoewel... Gio staat ook op knappen.
Dan verschillen we daar van mening in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is niet offtopic, dit gaat over ons Patje in Utopio
Wat is het anders dan?quote:
Nee ik denk dat je perfect gelijk hebt.quote:
en straks tegenover de mannen verteld ie vast een heel ander verhaal hoe het gingquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat Mark zich de les laat lezen door Patrick
Die gaat straks weer lacherig doen tegen zijn andere holmaatjes. Kun je zien aan komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
en straks tegenover de mannen verteld ie vast een heel ander verhaal hoe het ging
Ik dacht al. Wat denk ik verkeerd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je perfect gelijk hebt.
Geen sneer
Vanessa is zijn Karmaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat straks weer lacherig doen tegen zijn andere holmaatjes. Kun je zien aan komen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Jopie78 het volgende:
Pat is klaar met het drankgebruik. Met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten. Pat is in staat om met Col te trouwen .
Hoe kun je nou geen fan zijn?![]()
TudududununuduududuP
A
T
-
F
A
N
Bjorn, dat is zeker een holmaatjequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat straks weer lacherig doen tegen zijn andere holmaatjes. Kun je zien aan komen.
Dat dus. En dat is de reden dat hij daar blijkbaar met een minzaam lachje staat. Hij zit dit even uit en gaat dan verder met stokenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pat MOET eruitquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef firo het volgende:
kan iemand spatje vooruitspoelen graag.
wat een geouwehoer zeg.
Zie hem staan, wat een watje ha ha haquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Urb het volgende:
Mark durft alleen als ie samen met die andere mannen is, en zelfs dan meestal niet.
idd het is een laf figuurquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Urb het volgende:
Mark durft alleen als ie samen met die andere mannen is, en zelfs dan meestal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |