SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Dinsdag 24 februari: Nominaties.
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
hou ik wel van! Team gabri!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En ze heeft beloofd te gaan scheldenTEAM BAKSTEEN![]()
Pat wil een gesprek en wel zo een dat het afgemaakt wordt
Pat vraagt wat er gisteren aan de hand was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hahahahaaha, sukkel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij cossers zijn 100 % anti P.A.T!!!!Allemaal cabaretteketet!![]()
Pat wil praten over het pasjesgedoe van gister![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Mark is niet te verstaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pat is klaar met het drankgebruik. Met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten. Pat is in staat om met Col te trouwen .
Hoe kun je nou geen fan zijn?![]()
TudududununuduududuP
A
T
-
F
A
N
![]()
![]()
Oh Pat is nu klaar met het gezuip daar en de geile beren die achter de meiden aanzitten
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Patrick is klaar met de geile kerels die achter de wijven aanzittenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Patje is klaar met het gezuip in Utopia, geile beren die achter de wijven aanzitten.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mark is klaar met Patrick, Patrick is niet klaar met de vriendschap met Mark
Mark is klaar met de geile beren die achter de vrouwen zitten en klaar met het gezuip
Hij is in staat om met Colinda te trouwen zoveel houdt hij van haar.
Patrick vraagt of Mark achter Col aan zit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je even?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat trekt u zo aan aan Patrick dan?Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat???? Als er iemand is, die de ander dronken voert is het PP wel. De laatste keer bleef hij bijschenken om haar (Col) het bed in te krijgen (wat hem dus ook lukte).![]()
Ja en wil met Collie trouwen hahahahahahhaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef pullup het volgende:
Patje is klaar met het gezuip in Utopia, geile beren die achter de wijven aanzitten.![]()
![]()
Ik gun het hem welquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja en wil met Collie trouwen hahahahahahha
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Laat ze dit maar niet horen hahahaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja en wil met Collie trouwen hahahahahahha![]()
Pat heeft gezien op de stream hoe het gegaan is met de pinpas in het verleden
idd welke geile beer lag er nou hetkippenhok op te schudden met een dronken gevoerde colquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Luna1956 het volgende:
Wat???? Als er iemand is, die de ander dronken voert is het PP wel. De laatste keer bleef hij bijschenken om haar het bed in te krijgen (wat hem dus ook lukte).TEAM BAKSTEEN![]()
Die Pat blijft ook maar doorgaan met zijn gezeur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark met zijn lachje is geen toffe vent op dit momentBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mark is er klaar mee“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Patrick heeft gezien wat Mark destijds met de pinpas heeft gedaan, toevallig zag hij dat dan wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, geen tijd voor en offtopic. Laten we het over de streams hebben.quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Hij is zelf de grootste geile Beer... Alhoewel... Gio staat ook op knappen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef puzziepie het volgende:
Patrick is klaar met de geile kerels die achter de wijven aanzittenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mark is net een klein kind die bij het grote boze schoolhoofd op het matje staat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: