ik dacht van welquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die leveren ze dan in en dan hoeven ze m niet te maken toch
Je kan zelf er voor kiezen om de vrijstelling in te zetten. Vrijstellingen mag je tot de laatste aflevering voor de finale bewaren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel, ze maken wel de test hoor, want dan leggen ze toch ook die vrijstelling weg?
Niet perse helemaal waar. Kunnen voorwaarden aan gesteld worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef JACM het volgende:
[..]
Je kan zelf er voor kiezen om de vrijstelling in te zetten. Vrijstellingen mag je tot de laatste aflevering voor de finale bewaren.
Ahja, klinkt logischquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij een inzetbare vrijstelling in een eerdere opdracht wint maak je de test niet. Dat is het verschil
Heb ik gehoord.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef amaranta het volgende:
En Rik zei iets in de trant van....
Ik moet mensen gaan elimineren
Ja maar daarom moeten ze dus wel de test maken en kunnen ze op eind van de test toch die vrijstelling inzetten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef JACM het volgende:
[..]
Je kan zelf er voor kiezen om de vrijstelling in te zetten. Vrijstellingen mag je tot de laatste aflevering voor de finale bewaren.
De normale vrijstellingen mag je bewarenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet perse helemaal waar. Kunnen voorwaarden aan gesteld worden.
Nee, dat beslis je van te voren. Of je zet je vrijstelling in of je maakt niet de test en bewaart de vrijstelling.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar daarom moeten ze dus wel de test maken en kunnen ze op eind van de test toch die vrijstelling inzetten?
Dit dacht ik ook altijdquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar daarom moeten ze dus wel de test maken en kunnen ze op eind van de test toch die vrijstelling inzetten?
Precies. Vrijstelling inzetten = niet de test makenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Nee, dat beslis je van te voren. Of je zet je vrijstelling in of je maakt niet de test en bewaart de vrijstelling.
Ze liep er overduidelijk dwars doorheenquote:
Hierdoor zou ze juist wel verdacht kunnen zijn. De regie laat de mol nooit al te opvallend in beeld komen. En al die nep-mollers juist wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om deze reden is ze voor mij ook geen molkandidaat. Zeker de eerste afleveringen kwam ze bijna niet in beeld.
Ja maar voor mij kwam ze echt maar 5 seconden in beeldquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hierdoor zou ze juist wel verdacht kunnen zijn. De regie laat de mol nooit al te opvallend in beeld komen. En al die nep-mollers juist wel.
Ik zag dat het er stond maar vond het knap dat ie het zo even las.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan Bentota nog steeds niet lezen
Ik nog steeds écht niet. Zag alleen de gele letters..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag dat het er stond maar vond het knap dat ie het zo even las.
Zal wel bij een of andere review komen te staanquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik nog steeds écht niet. Zag alleen de gele letters..
Nou ja, misschien maakt iemand aankomende week nog een screencap
De test maken ze altijd. Alleen met een vrijstelling krijg je niet te zien hoe je hem gemaakt hebt. Alle tests tellen mee tot het einde om te bepalen wie de winnaar is. Eerst telt het aantal goede antwoorden, daarna de tijd die je erover gedaan hebt. Als je een paar tests niet zou maken zou dat niet kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Vrijstelling inzetten = niet de test maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |