SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Leite is weer terug naar 4k?vanmiddag nog verkocht voor 10k
van vanmiddag dus niet nog een keer proberen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Begin van deze FUT was dit echt een top pack en had je hier zo 80k ofzo uit kunnen halenquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De mega packs waren slecht, het 1e 50k pack daarentegen was echt fantastisch (geen TOTY, wel een speler die 2 dagen geleden nog TOTY was)![]()
waarom huu dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
De mega packs waren slecht, het 1e 50k pack daarentegen was echt fantastisch (geen TOTY, wel een speler die 2 dagen geleden nog TOTY was)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhhhhhhhquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het vlees is zwak
Ik denk dat valt nog mee, is die vogel nog maar 15k
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon pas verkopen als de prijzen weer gaan stijgen. Dan verdien je vaak redelijk wat terug, je moet alleen wat langer op je geld wachten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het vlees is zwak
[ afbeelding ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Same jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het vlees is zwak
[ afbeelding ]
Bijna 10k gezakt tijdens TOTY zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het vlees is zwak
[ afbeelding ]
Ik denk dat valt nog mee, is die vogel nog maar 15kHey bedankt, nu weet ik zeker dat ik mijn 50k niet hoef weg te gooien aan zo'n packquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar heb ik echt geen zin inquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon pas verkopen als de prijzen weer gaan stijgen. Dan verdien je vaak redelijk wat terug, je moet alleen wat langer op je geld wachten.En ik vraag het me af
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er is shit bezig in BelgieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
3 doden confirmedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu ben ik benieuwd wat meneer Samson te zeggen heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 chip goals van die Mkhitaryan ofzo tegen gehad. Zelfs een van een meter of 20, terwijl keeper gewoon op de doellijn stond. IF Ruffier![]()
![]()
quote:Het zou gaan om teruggekeerde Syriëgangers met banden met IS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
goh wat verrassendquote:wanneer gaan we nou hun paspoorten afpakken dan? Laat ze maar lekker in die zandbak
![]()
![]()
Ze zien er stiekem wel een beetje uit alsof ze voor Ajax zijn, maar toch betwijfel ik datquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]_______________________________________________________________________________________________________!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ondertitel ook bij die fotoquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]_______________________________________________________________________________________________________!
Maar Wilders zal zich hierover wel weer gaan opwindenDat debat was echt geniaal trouwens.
Bohh weer lekker Santi's inkopenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze Luckytv
Elke dag![]()
Politieoperatie in Londen gaan de geruchtenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jup gecoördineerde actie in heel Europa.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Politieoperatie in Londen gaan de geruchtenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze zijn hier nu ook aan het schieten in Amsterdam!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bommelding in Brussel nuDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Torreshoe dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lol Torres
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF herrera Muller en walker... ach niet eens zo heel slecht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jouw twitter kanaalquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Belgenkunnen zelfs geen persco op tijd laten beginnen.
Er is weer wat aan de handquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Belgenkunnen zelfs geen persco op tijd laten beginnen.
Deals van 10k postenquote:
Elke dag![]()
Vilvoordequote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is weer wat aan de hand
[..]
Deals van 10k posten
toch 200% haalde jij vanmiddag niet met je Carvaljoquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is weer wat aan de hand
[..]
Deals van 10k posten
#FreeTrapz![]()
Volgens mij is het allemaal niet zo spannend eigenlijkquote:
Grootscheepse actie en arrestaties in 7 landen. Alleen in Belgie dus beantwoord met een schotenwisseling.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal niet zo spannend eigenlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daarom.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Grootscheepse actie en arrestaties in 7 landen. Alleen in Belgie dus beantwoord met een schotenwisseling.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Net op tijd een grote aanslag voorkomen volgens de persofficierquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Trapz is wel lekker bezig in dat NWS topic
NWS / Verviers (België) 2 doden bij actie tegen mogelijke terroristen. #2
en
NWS / Verviers (België) 2 doden bij actie tegen mogelijke terroristen. #2Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het verhaal beetje aandikken, doe ik ook altijd johquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net op tijd een grote aanslag voorkomen volgens de persofficierHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De vejinovic fix is weer begonnenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
thanks, ff undercuttenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
De vejinovic fix is weer begonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er mensen nog een SIF Clichy willen kopen is dit ook wel een aardig moment.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ps only?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Als er mensen nog een SIF Clichy willen kopen is dit ook wel een aardig moment.![]()
Op PS was hij 15k gezakt tov pakweg een uur geleden. Weet niet wat de xbox prijs hiervoor was.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ratatatata atletiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
MOTM Torres
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit ik net in mijn hoofd met: sicka spits voor Serie A and then it hits me. Maar als Atleti dit wint door zijn goals dan is dat wel een briljante comeback van Torres die zich graag laat vernoemen naar mijquote:![]()
![]()
Hoe snel die geruchten gaan altijd hequote:
Zo was er in de feestzaal van mijn stamkroeg iemand met z'n hoofd tegen de verwarming gevallen, flink wat bloed, je kent het wel. Iemand binnen had meteen 112 gebeld en paniekerig "gewonde in café" gemeld. Binnen no-time 5 politieauto's ter plaatsen en een kwartiertje later werd de eigenaar van het café gebeld met: "Ik hoorde dat er geschoten was bij jullie?!?!"
Ja dat hoort erbij met twitter etc nuquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe snel die geruchten gaan altijd he
Zo was er in de feestzaal van mijn stamkroeg iemand met z'n hoofd tegen de verwarming gevallen, flink wat bloed, je kent het wel. Iemand binnen had meteen 112 gebeld en paniekerig "gewonde in café" gemeld. Binnen no-time 5 politieauto's ter plaatsen en een kwartiertje later werd de eigenaar van het café gebeld met: "Ik hoorde dat er geschoten was bij jullie?!?!"
Hoe sneller hoe onbetrouwbaarder.![]()
Godverquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef DuTank het volgende:
n altijd he
Zo was er in de feestzaal van mijn stamkroeg iemand met z'n hoofd tegen de verwarming gevallen, flink wat bloed, je kent het wel. Iemand binnen had meteen 112 gebeld en paniekerig "gewonde in café" gemeld. Binnen no-time 5 politieauto's ter plaatsen en een kwartiertje later werd de eigenaar van het café gebeld met: "Ik hoorde dat er geschoten was bij jullie?!?!"![]()
Maar wat je zegt het is tegenwoordig allemaal zo snel doorgegeven dat de verhalen wel eens wat veranderen naar mate er meer schakels tussen komen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is gewisseld, dus kleine kansquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Kiid het volgende:
Als Torres nou de 2-3 maakt dan krijgt ie zeker een MOTM![]()
![]()
Misschien gunt Simeone hem even 10 minuutjes rust en brengt hij hem er zo weer inquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is gewisseld, dus kleine kans![]()
Mag nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien gunt Simeone hem even 10 minuutjes rust en brengt hij hem er zo weer in![]()
het mag niet in fifa dus ook niet in het echtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet in de hoogste competities.
Maar Timster of Timmy zal het wel weten.![]()
Bazenfilm ja.quote:Nu aan het kijken gr gr
Why so sad?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bazenfilm ja.Nu aan het kijken gr gr
Why so sad?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ons tempo team knulletje zat te trollen was wel duidelijk.quote:
Maar tegen jou was het wel serieus, aangezien ik niet weet hoeveel van je je verstand hebt weggesnoven.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat ons tempo team knulletje zat te trollen was wel duidelijk.
Maar tegen jou was het wel serieus, aangezien ik niet weet hoeveel van je je verstand hebt weggesnoven.
En ik snuif helemaal niet zo veel
Antwerpen is ook buitenlandquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Rijst het volgende:
vandaaag vakantiebeurs bezocht en nu heb ik zin in vakantie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:47:23More photos of #ISIS throwing men off of the roof of a building for allegedly being gay via @HalaJaber http://t.co/8U6Zzl2urB reageer retweet
Ongelofelijk en maar wegkijken..
Hee boelers,
Ik heb nu ps4 en fifa 15 en maak een serie A team maar wat zijn de beste spitsen qua 4-1-2-1-2?
Tevez vind ik wel fijn maar high high fokt hem zo op brada. Ibarbo is beestings maar die 67 finishing..
Higuain te sloom. Welke zijn aan te raden?
Peace x jeE duSshi![]()
Ga er ook nog heen, was het de moeite waard?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Rijst het volgende:
vandaaag vakantiebeurs bezocht en nu heb ik zin in vakantie![]()
Serie A is matig qua spitsen. Tevez is goed, verder weinig opties. Eventueel is Balotelli te hybridden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Hee boelers,
Ik heb nu ps4 en fifa 15 en maak een serie A team maar wat zijn de beste spitsen qua 4-1-2-1-2?
Tevez vind ik wel fijn maar high high fokt hem zo op brada. Ibarbo is beestings maar die 67 finishing..
Peace x jeE duSshi![]()
Was wel geinig en groter dan ik dacht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga er ook nog heen, was het de moeite waard?![]()
peter wil wel even langskomenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Voor de liefhebbers: Boefjee is weer online![]()
![]()
Boefjee?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Voor de liefhebbers: Boefjee is weer onlineRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog tips?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was wel geinig en groter dan ik dacht.![]()
De een komt er mee weg, de ander niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef Pino0 het volgende:
Word je trouwens gebanned als je coins koopt? Waarschijnlijk wel toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, een camchick. Kan helaas geen plaatje puushen. Al heb ik het allang weer afgezet, dezelfde gevaartes als toen gaan er weer in, alsof je een herhaling van een voetbalwedstrijd kijkt.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, een camchick. Kan helaas geen plaatje puushen. Al heb ik het allang weer afgezet, dezelfde gevaartes als toen gaan er weer in, alsof je een herhaling van een voetbalwedstrijd kijkt.![]()
Zit te twijfelen tussen deze 2 teams.
Misschien lacazette op de plaats van payet.
Heb alleen nog niet met 4222 gespeeld dit seizoen dus weet niet echt hoe het speelt.![]()
![]()
1e team ziet er veel beter uit imo, alleen Maxwell ben ik niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen nog niet met 4222 gespeeld dit seizoen dus weet niet echt hoe het speelt.
[ afbeelding ]![]()
callejon spitsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Hee boelers,
Peace x jeE duSshi
ongelofelijke baas![]()
Matuidi lijkt me echt brak in die rol van aanvallende CM in ieder geval.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen nog niet met 4222 gespeeld dit seizoen dus weet niet echt hoe het speelt.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Team met Robben is altijd aan te raden natuurlijk, maar Matuidi als nr 10....quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Je kan ook een andere 433 formatie pakken. Deze bijv;![]()
![]()
Speelt hier trouwens ook Advanced Warfare?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja, prima cb. Heb geen last van zijn workrates.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef AntiHero het volgende:
Iemand ervaring met Sergio Ramos in deze Fifa? Is nogal prijzig maar past wel perfect in m'n team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Speelt hier trouwens ook Advanced Warfare?Ja ik, erger me minder aan dat springen dan van te voren verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#LockupDS2![]()
heb je al een beetje vette elite wapens?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ja ik, erger me minder aan dat springen dan van te voren verwacht
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Denk het nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
heb je al een beetje vette elite wapens?Ik ben pas lvl 25 ofzo
#LockupDS2![]()
zitten in die supply dropsquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:11 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Denk het nietIk ben pas lvl 25 ofzo
Dit lijkt me idd beterquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Team met Robben is altijd aan te raden natuurlijk, maar Matuidi als nr 10....![]()
Je kan ook een andere 433 formatie pakken. Deze bijv;
[ afbeelding ]![]()
oh daar heb ik nog niet al te veel aandacht aan besteed :$quote:
Gewoon paar avondjes met vrienden gespeeld zonder me echt te verdiepen in de wapens etc
#LockupDS2![]()
#TNBtwitter:News_Executive twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:24:38According to reports there is a shooting underway in Angleur & Amercoeur in the province of Liège, Belgium. Still no official confirmation reageer retweet
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)archief_gabbers.html![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
las het net op nu.nl. mooi dat ze zijn uitgeschakeld voor se wat hebben kunnen doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
#TNBtwitter:News_Executive twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:24:38According to reports there is a shooting underway in Angleur & Amercoeur in the province of Liège, Belgium. Still no official confirmation reageer retweet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen twitter, daardoor kan ik het plaatje niet zien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:47:23More photos of #ISIS throwing men off of the roof of a building for allegedly being gay via @HalaJaber http://t.co/8U6Zzl2urB reageer retweet
Ongelofelijk en maar wegkijken..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Raar, in de laptop even dat gedeelte van de batterij geopend en dichtgedaan en toen startte hij gewoon weer op
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Sorry Trapz. Ben er alsnog vanavond en morgen niet bijmoet onverwacht werken zaterdagochtend, dus eerder naar osso
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jullie zijn gewoon slecht in het openen van packs. Mijn zwager haalde er gisteravond ook nog even een Iniesta uit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik haal net if vidic uit een pak!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jullie zijn gewoon slecht in het openen van packs. Mijn zwager haalde er gisteravond ook nog even een Iniesta uit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tempo Teamquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat ons tempo team knulletje zat te trollen was wel duidelijk.
Maar tegen jou was het wel serieus, aangezien ik niet weet hoeveel van je je verstand hebt weggesnoven.![]()
![]()
Kijk, dat is ook niet misquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik haal net if vidic uit een pak!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu wel hazard! Maarja klinkt leuk alleen ondertussen als nog 150k verliesquote:
Winst maken uit packs is weggelegd voor een paar geluksvogels. En vaak zijn het nog noobs ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu wel hazard! Maarja klinkt leuk alleen ondertussen als nog 150k verliesNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry Trapz. Ben er alsnog vanavond en morgen niet bijmoet onverwacht werken zaterdagochtend, dus eerder naar osso
Klopt. Kut packsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Winst maken uit packs is weggelegd voor een paar geluksvogels. En vaak zijn het nog noobs ook.
Bohh Santi Carzorla al boven de 100kThanks TT
Doe je vanavond rond een uur of 22:00 mee met gta?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh Santi Carzorla al boven de 100kThanks TT
Yes yes yes girl.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe je vanavond rond een uur of 22:00 mee met gta?Vanavond alle tijd van de wereld.
Ik ben wel een neger in GTA dat is toch geen probleem?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee hoor. We schieten je alleen wat vaker dood.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yes yes yes girl.Vanavond alle tijd van de wereld.
Ik ben wel een neger in GTA dat is toch geen probleem?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. We schieten je alleen wat vaker dood.
Die TOTY verdedigers blijven maar dalen. Wel heb ik 30k winst gemaakt op Lahm maar gisteravond Ramos voor teveel gekocht.![]()
Eigenlijk vooral een beetje klote en wat races doen enzo.quote:
Kloten ben ik altijd goed in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral een beetje klote en wat races doen enzo.Racen niet zo maar ik beloof dat ik niet zal gaan beuken..
Ik moet even een manier vinden om snel te levelen want ik wil die tank hebben
Nee, daar zien zijn kaakjes er te ontspannen voor uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kroos lijkt wel constant aan de pep te zitten, aan zn ogen te zien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zolang je geen kauwende beweging maakt komt het goed. Het moment dat je een kauwgompje in je mond doet is het klaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, daar zien zijn kaakjes er te ontspannen voor uit.ook met de binnenkant van je wangen trouwens.
Ik heb al best wat nissa spelers eruit gehaald, maar heb ondertussen anderhalf miljoen weggegooid aan peks. Robben x2, Aguero, Neymar, Hazardquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Winst maken uit packs is weggelegd voor een paar geluksvogels. En vaak zijn het nog noobs ook.![]()
![]()
Van mij mag je best beuken. Vooral de tegenstanders danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kloten ben ik altijd goed in.Racen niet zo maar ik beloof dat ik niet zal gaan beuken..
Ik moet even een manier vinden om snel te levelen want ik wil die tank hebbenMaar beetje beuken vind ik niet zo erg hoor. Hoort er bij. Maar vind vooral de mensen irritant die je gaan beuken terwijl je op de 8e plek rijdt of zo.
Nooit last vanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zolang je geen kauwende beweging maakt komt het goed. Het moment dat je een kauwgompje in je mond doet is het klaarook met de binnenkant van je wangen trouwens.
Ik heb me al dat malen wel afgeleerd (met pillen dan). Mensen geloven vaak nooit dat ik wat op heb, omdat ik er gewoon nuchter uit zie
.
O die stil blijven staan en dan bij lap 2 je gaan beuken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van mij mag je best beuken. Vooral de tegenstanders danMaar beetje beuken vind ik niet zo erg hoor. Hoort er bij. Maar vind vooral de mensen irritant die je gaan beuken terwijl je op de 8e plek rijdt of zo.
Ik vind het altijd wel leuk om die jonge mannetjes een kauwgompje te geven en ze dan aan het eind van de avond met een ringetje kauwgom om hun lippen te zien lopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nooit last vanIk heb me al dat malen wel afgeleerd (met pillen dan). Mensen geloven vaak nooit dat ik wat op heb, omdat ik er gewoon nuchter uit zie
.
Ja die ook. Die zien dan dat ze gaan falen en dan gaan ze maar tegen het verkeer inrijdenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O die stil blijven staan en dan bij lap 2 je gaan beuken?
Ah, Kiid tijdens zijn rijlessenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja die ook. Die zien dan dat ze gaan falen en dan gaan ze maar tegen het verkeer inrijden![]()
![]()
jets jattenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kloten ben ik altijd goed in.Racen niet zo maar ik beloof dat ik niet zal gaan beuken..
Ik moet even een manier vinden om snel te levelen want ik wil die tank hebben![]()
![]()
Mja. dat is 3x leuk. Maar heb je daarna ook wel weer gezienquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik heb me er de hele avond mee vermaakt met een vriendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja. dat is 3x leuk. Maar heb je daarna ook wel weer gezien(omdat het steeds mislukte
)
![]()
Ik heb mij er ook wel paar keer mee vermaakt hoor. Alleen als je eenmaal weet hoe het moet is het niet zo boeiend meerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb me er de hele avond mee vermaakt met een vriend(omdat het steeds mislukte
)
![]()
Bohh gister ff mee gepield en het valt niet tegen. Twijfel alleen om Barzagli te vervangen voor Sergio Ramos, maar ik weet niet of ik daar 100k voor over heb...![]()
Ramosquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:29 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh gister ff mee gepield en het valt niet tegen. Twijfel alleen om Barzagli te vervangen voor Sergio Ramos, maar ik weet niet of ik daar 100k voor over heb...Zeker doen.
Tof teamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:29 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh gister ff mee gepield en het valt niet tegen. Twijfel alleen om Barzagli te vervangen voor Sergio Ramos, maar ik weet niet of ik daar 100k voor over heb...
WTF...moet tegen een team met een gast die alle TOTY's heeft. En dan Bale, CR7 en MOTM Higuain voorin
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen dan moet ik één van m'n zilveren 5* skillies gaan verpatsen om hem te kunnen betalen. En ik die zitten of in m'n team (Arroyo, Wellington Silva, Vitinho), of ik verwacht dat ze enorm gaan stijgen (Assaidi).quote:![]()
Dat wordt dus een makkie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF...moet tegen een team met een gast die alle TOTY's heeft. En dan Bale, CR7 en MOTM Higuain voorin![]()
En gequit bij 2-1Die TOTY Neuer is wel de beste keeper die ik in de afgelopen 3 jaar op FUT ben tegengekomen. Met een goejen sample, dat wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die weet dus wel raad met zijn autobuyer. Of hij heeft zo'n coingenerating PS3 staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF...moet tegen een team met een gast die alle TOTY's heeft. En dan Bale, CR7 en MOTM Higuain voorin![]()
Of gewoon gekocht... Niet te moeilijk denken hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:56 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die weet dus wel raad met zijn autobuyer. Of hij heeft zo'n coingenerating PS3 staan.![]()
![]()
wat is dat coin generating dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:56 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die weet dus wel raad met zijn autobuyer. Of hij heeft zo'n coingenerating PS3 staan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
modded PS3 met een bepaalde applicatie erop die constant een wedstrijd start en weer quit.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijk maar eens op de psn markt naar de leaderboards en dan naar de matchcoins van een week.... Bij de lui die daar bovenaan staan heeft een dag meer dan 24 uren.quote:![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Kijk maar eens op de psn markt naar de leaderboards en dan naar de matchcoins van een week.... Bij de lui die daar bovenaan staan heeft een dag meer dan 24 uren.
Oh, en dan natuurlijk divisies, zodat je aan het einde van het seizoen die bonus krijgt. Wat een moeite doen mensen er toch voor zegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
modded PS3 met een bepaalde applicatie erop die constant een wedstrijd start en weer quit.
als het automatisch werkt is het toch juist geen moeite in vergelijking met zelf wedstrijden spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Oh, en dan natuurlijk divisies, zodat je aan het einde van het seizoen die bonus krijgt. Wat een moeite doen mensen er toch voor zeg![]()
vond het al bizar dat mensen miljoenen munten hebben verdiend aan wedstrijden spelen![]()
Als het eenmaal loopt is het geen moeite meer, maar de voorbereiding daartoe zouden voor mij wel erg veel moeite zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef Donaldo het volgende:
[..]
als het automatisch werkt is het toch juist geen moeite in vergelijking met zelf wedstrijden spelen![]()
vond het al bizar dat mensen miljoenen munten hebben verdiend aan wedstrijden spelen. Of ik moet een kant-en-klare aangepaste PS3 kopen. Maar ja, dat kost dan ook weer geld
je moet om de 99 wedstrijden contracten geven, best wat moeite en coins denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het eenmaal loopt is het geen moeite meer, maar de voorbereiding daartoe zouden voor mij wel erg veel moeite zijn. Of ik moet een kant-en-klare aangepaste PS3 kopen. Maar ja, dat kost dan ook weer geld
![]()
plus dat je multiplier 0,0 zal worden. denk dat je dus alleen munten pakt op het einde van elk seizoenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Je krijgt toch geen coins als je quit?![]()
Blijkbaar denken de servers van EA dat de wedstrijd volledig is gespeeld. Dat is juist de truc. Die multiplier is dus ook niet 0,0.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Je krijgt toch geen coins als je quit?![]()
Als dit echt zo werkt zou dit vrij simpel te fixen moeten zijn voor EA
Moeilijker zou zijn als die coinfarmers een drophack hebben die er voor zorgt dat niet zijzelf maar juist de tegenstander een disconnect krijgt..![]()
Volgens mij stuurt die PS3 gewoon continu naar de server 'hey ik ben klaar met een wedstrijd, doe eens coins geven'.![]()
EA kan wel veel meer doen om alle illegale praktijken te verminderen. Leuk hoor dat dreigen met bans als je coins koopt. Maar deze ps3 coinglitch is er al sinds de start en doet het nu nog steeds.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef DutchSL het volgende:
Krijg je ook coins als je in divisie 10 alles verliest?
Dan moet EA dat gewoon uitschakelen.
Als ze nou echt coinselling willen aanpakken waarom verwijderen ze dan niet de teamnaam uit de transfernarkt? Die heeft toch geen enkele functie. Wat boeit jou het nou van wie je je speler of consumable koopt. Schakel dat uit en coinselling wordt al een stuk lastiger. Er zal dan in ieder geval meer contact moeten zijn (ja, ik zet hem er NU op) dan dat nu het geval is.![]()
Als ik Oebele Schokker erop zet voor 357.250c met looptijd van een uur dan hoeft die ander heus niet MN teamnaam te checkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef DeWesp het volgende:
[..]
EA kan wel veel meer doen om alle illegale praktijken te verminderen. Leuk hoor dat dreigen met bans als je coins koopt. Maar deze ps3 coinglitch is er al sinds de start en doet het nu nog steeds.
Als ze nou echt coinselling willen aanpakken waarom verwijderen ze dan niet de teamnaam uit de transfernarkt? Die heeft toch geen enkele functie. Wat boeit jou het nou van wie je je speler of consumable koopt. Schakel dat uit en coinselling wordt al een stuk lastiger. Er zal dan in ieder geval meer contact moeten zijn (ja, ik zet hem er NU op) dan dat nu het geval is.(tenzij mensen er misbruik van maken
)
![]()
Ja, maar dan noem je ook iemand 😃quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik Oebele Schokker erop zet voor 357.250c met looptijd van een uur dan hoeft die ander heus niet MN teamnaam te checken(tenzij mensen er misbruik van maken
)
![]()
Ik wilde vorig jaar coins kopen en zetten ik er een speler op voor 200K. Alleen toen bleek die site offline te zijn. Dus doen toen niet gekocht.(ben ook niet bij een betaalpagina oid in de buurt geweest dus heb niet perongeluk toch betaald) Werd opeens als nog mijn spelers door iemand gekochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik Oebele Schokker erop zet voor 357.250c met looptijd van een uur dan hoeft die ander heus niet MN teamnaam te checken(tenzij mensen er misbruik van maken
)
Een van de vele kutbronzes die wordt gebruikt voor coinselling.. Alleen DS2 gebruikt daarvoor zijn CR7quote:![]()
![]()
Als je niet gamet kun je best veel uit zo'n dag halen
Hij leende ze toch ook ooit uit? (fut 13) of was dat iemand anders??quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een van de vele kutbronzes die wordt gebruikt voor coinselling.. Alleen DS2 gebruikt daarvoor zijn CR7![]()
Heb al zoveel coins verkocht en gekocht zonder ooit iets te horen van EAquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef DeWesp het volgende:
[..]
EA kan wel veel meer doen om alle illegale praktijken te verminderen. Leuk hoor dat dreigen met bans als je coins koopt. Maar deze ps3 coinglitch is er al sinds de start en doet het nu nog steeds.
Als ze nou echt coinselling willen aanpakken waarom verwijderen ze dan niet de teamnaam uit de transfernarkt? Die heeft toch geen enkele functie. Wat boeit jou het nou van wie je je speler of consumable koopt. Schakel dat uit en coinselling wordt al een stuk lastiger. Er zal dan in ieder geval meer contact moeten zijn (ja, ik zet hem er NU op) dan dat nu het geval is.![]()
![]()
Mijn tegenstander drukt eerst 3x op pauze, brengt dan echt 3 enorme kneuzen in (Rojo, Song en nog eentje). Daarna gaat hij stoer doen met de keeper, ik pak de bal af en scoor. Nu is hij eigen goals aan het maken
Hij had gewoon eerst wat magnesium ingenomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, daar zien zijn kaakjes er te ontspannen voor uit.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is hij zo ver gezakt ja?
Ik wil hem eigenlijk wel in een team
Sanchezquote:
IF Cazorla
SIF Clichy
Mangala
Alleen dan moet ik nog een goede spits. Ik wil het liefst Balotelli, maar die gozer is gewoon kut om te linken en ik wil niet fucking IF Llalalalala als nummer 10. Misschien Suarez met Iniesta![]()
Ik zie hem dan trouwens nog wel verder zakken na vanavond met die aanvallersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
nooooooooooooooooooooooooo![]()
Ik heb gisteren heel wat IF's uit het spel gehaald door ze voor minder dan de discard value te kopen en vervolgens te discardenIk had niet gedacht dat dit nog zou lukken.
![]()
En zondag met die 100k packsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie hem dan trouwens nog wel verder zakken na vanavond met die aanvallers
Ik krijg vanavond toch Robben of Ronaldo uit een pack.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha, en ik dan precies Messi. Toevallig!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond toch Robben of Ronaldo uit een pack.
Jizz. Alleen weinig IF's![]()
![]()
Mag jij liegen van je moedur?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen even een mega pack openen in de trein. Als ik dan iets goeds krijg ga ik hardop HUUUUU roepen.![]()
Dikke EA Troll. Afgelopen dagen voor 3m coins aan packs geopend. Geen Toty. Vanochtend een pack. David Luiz.... Wel SIF Isco uit een pack![]()
ik hoop voor je dat jij een dikke troll bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Dikke EA Troll. Afgelopen dagen voor 3m coins aan packs geopend. Geen Toty. Vanochtend een pack. David Luiz.... Wel SIF Isco uit een packPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SIF David Silva. Echt een baasje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, en ik dan precies Messi. Toevallig!
[ afbeelding ]
Jizz. Alleen weinig IF'sNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zeg ha ha. En nou weer opgedonderd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Dikke EA Troll. Afgelopen dagen voor 3m coins aan packs geopend. Geen Toty. Vanochtend een pack. David Luiz.... Wel SIF Isco uit een packNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan toch niet gekkiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF David Silva. Echt een baasje.![]()
quote:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Dikke EA Troll. Afgelopen dagen voor 3m coins aan packs geopend. Geen Toty. Vanochtend een pack. David Luiz.... Wel SIF Isco uit een pack
Hoe is 't, kerel?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
justiceRevenge is a dish best served coldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Dikke EA Troll. Afgelopen dagen voor 3m coins aan packs geopend. Geen Toty. Vanochtend een pack. David Luiz.... Wel SIF Isco uit een pack![]()
Dat is onfortuinlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dan verander je maar wat links of rechts. Doe het dan voor mij![]()
![]()
Zag dit net voorbij komen op Facebook. Kon er wel om lachen.
Here's a list of friends you should unfriend on Facebook right now!![]()
Hey ouwe verraderquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Dikke EA Troll. Afgelopen dagen voor 3m coins aan packs geopend. Geen Toty. Vanochtend een pack. David Luiz.... Wel SIF Isco uit een packNog iemand verraden onlangs?
Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Zag dit net voorbij komen op Facebook. Kon er wel om lachen.
Here's a list of friends you should unfriend on Facebook right now!Prima hoor, danku.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja gaat goed. Met jou dan. Beetje packs aan het openen en beetje handelen op de markthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nice! Thanks.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Goeien deal voor iemand.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:58 schreef Zhano het volgende:
Lindgren en Omni spelen FUT
[ afbeelding ]
Heb eventjes een uurtje tussendoor de tijd. Dus weljaat.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Anus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice! Thanks.
[..]
Heb eventjes een uurtje tussendoor de tijd. Dus weljaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Binding of Isaac blijft de beste ps plus gamequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:01 schreef Zhano het volgende:
Tip van flip: die gratis inFAMOUS op PS+ is best goed te pruimen (wel korte story btw)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Superhelden shizzle toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:01 schreef Zhano het volgende:
Tip van flip: die gratis inFAMOUS op PS+ is best goed te pruimen (wel korte story btw)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:01 schreef Zhano het volgende:
Tip van flip: die gratis inFAMOUS op PS+ is best goed te pruimen (wel korte story btw)Is dat voor PS4?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Binding of Isaac blijft de beste ps plus game
yup, voor isaac wel te laat als je die toen niet gedownload hadquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh, dan zal ik 'm zo even downloaden.quote:Oké, zonde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, voor isaac wel te laat als je die toen niet gedownload had
Hij faalt toch bij 99%quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik 'm zo even downloaden.
[..]
Oké, zonde.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij ook al?quote:Ik moet weg, dus kan 'm niet eens downloaden. Lucky toi.quote:
kusjekroelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij ook al?
[..]
Ik moet weg, dus kan 'm niet eens downloaden. Lucky toi.![]()
Ik ben de afgelopen maand niet zo actief geweest en nu missen ze mijn broekslang in de virtuele anjer. Ik zie het maar als compliment.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb even wat gemist... Wat heeft Lindgren nou weer gedaan?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe durf jequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maand niet zo actief geweest en nu missen ze mijn broekslang in de virtuele anjer. Ik zie het maar als compliment.![]()
![]()
het is toch geen vrouw mensch hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maand niet zo actief geweest en nu missen ze mijn broekslang in de virtuele anjer. Ik zie het maar als compliment.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gelukkig heeft Zhano altijd wel goede grappen dus echt missen doen we je niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maand niet zo actief geweest en nu missen ze mijn broekslang in de virtuele anjer. Ik zie het maar als compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
___________________________________________________!
gelukkig heb ik wat anders te doen.quote:
#FreeTrapz![]()
Jij hebt nog geen eens microfoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wat anders te doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen eens microfoon.
#FreeTrapz![]()
Éen keer is leuk maar als iedereen het gaat dan lijkt me dat geen goede ontwikkeling...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]___________________________________________________!
![]()
Dan kun je mijn verhalen dus niet horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wat anders te doen.![]()
Clubben zonder mic? Dan kom je er bij ons niet in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen eens microfoon.![]()
Die van je broer die zijn piemel in zijn mond kan nemen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je mijn verhalen dus niet horen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee bij ons eigenlijk ook niet hoor. We hadden niet door dat sjon een keyboard-morse-koning was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clubben zonder mic? Dan kom je er bij ons niet in.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Zhano altijd wel goede grappen dus echt missen doen we je niet meer.Ik hou ook van jou jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik club volgende week wel weer een (paar) keer mee. Beloofd. En nu echt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat verhaal is sowieso niet waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van je broer die zijn piemel in zijn mond kan nemen?![]()
Ik moet trouwens over 20 minuten weg, maar die download duurt nog een uur. Hoe stel je in dat je PS4 uitgaat na het downloaden?
Verbaast me niks. Jij liegt alles bijelkaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verhaal is sowieso niet waar.![]()
Haha, dat is nog erger dan mijn brabantsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee bij ons eigenlijk ook niet hoor. We hadden niet door dat sjon een keyboard-morse-koning was.![]()
![]()
nou...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, dat is nog erger dan mijn brabants![]()
Neuh maar je brabants is wel erg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je hebt liever sjon kozijn dan mij?![]()
Ja wij hoorden hem wel tikken op zijn toetsenbord maar hij had geen microfoon hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clubben zonder mic? Dan kom je er bij ons niet in.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet trouwens over 20 minuten weg, maar die download duurt nog een uur. Hoe stel je in dat je PS4 uitgaat na het downloaden?Router uitzetten en dan je PS button op je controller 10 seconde ingedrukt houden/quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou jongen.
Ik club volgende week wel weer een (paar) keer mee. Beloofd. En nu echt.
Geen idee
via skype is veel chiller dan met headset.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb een headset via skype... is dat minder chill of chiller?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
via skype is veel chiller dan met headset.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Skype chiller dan via de console?! Ik gebruik skype wel eens als ik op pc master race game maar ik erger me echt dood aan dat kut programma.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
via skype is veel chiller dan met headset.![]()
Lijkt mij minder chill. Want vind sowieso een headset op hebben kut na een uur of 2.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb een headset via skype... is dat minder chill of chiller?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee joh.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt mij minder chill. Want vind sowieso een headset op hebben kut na een uur of 2.zit ultralekker. Kussentjes op mijn oren
Vind ik wel ja. Gewoon laptop naast me staan. Hoef ik niet op te hebben. Want vind headsets na een uur of 2 best vervelend worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Skype chiller dan via de console?! Ik gebruik skype wel eens als ik op pc master race game maar ik erger me echt dood aan dat kut programma.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
als ik ooit om kom in de tijd ga ik een mic kopen en gezellig met jullie clubsen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet mij nog ff toevoegen op skypequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh.zit ultralekker. Kussentjes op mijn oren
Haha, is idd de makkelijkste manier. Al ben ik soms ook zeer slecht te verstaan. Misschien toch eens wat fatsoenlijks kopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb een headset via skype... is dat minder chill of chiller?![]()
of gewoon abn praten natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, is idd de makkelijkste manier. Al ben ik soms ook zeer slecht te verstaan. Misschien toch eens wat fatsoenlijks kopen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
clichy nummertje 4 is al weer de deur uit
#FreeTrapz![]()
van mij hoeft het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
als ik ooit om kom in de tijd ga ik een mic kopen en gezellig met jullie clubsen.![]()
je hoeft ook niet bang te zijn dat ik tijd over hou hoor, wel lief van je ouwe haatfries.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
inderdaad, het is niet alsof je hier de komende tijd minder zal gaan posten ofzo.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zitten jullie altijd op skype als jullie clubben? Omdat jullie dan vieze plaatjes kunnen delen ofzo? Is er iets met PSN ofzo?![]()
Dat is punt 2, maar soms versta je niet eens dat ik brabants praat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of gewoon abn praten natuurlijk![]()
![]()
nee en dat is mijn dagtaak, dus geen tijd om te clubsen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef poker4lifee het volgende:
inderdaad, het is niet alsof je hier de komende tijd minder zal gaan posten ofzo.![]()
al zijn er heel wat mensen die meer posten
#FreeTrapz![]()
Skype is gewoon chiller, kun je nog een beetje chatten enzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Zitten jullie altijd op skype als jullie clubben? Omdat jullie dan vieze plaatjes kunnen delen ofzo? Is er iets met PSN ofzo?![]()
Weer een gijzeling in Parijs. Gaat lekker laatste tijd.
dit ja, vind het qua geluid sowieso ook beter. maar skype ook vaak genoeg problemen met verbinden met elkaar enzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Skype is gewoon chiller, kun je nog een beetje chatten enzo
Trapz, Ozz en Zhano willen vieze plaatjes sturen. P4l heeft een dikke headset die niet op ps kan en wil daarom skype.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik begrijp er geen fuck van. Rare playstation mannetjes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: