Vervuil je openingspost maar niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Vind wel dat we BOL9090 in de OP moeten opnemen. Wat een kwaliteitsusertroll was dat.
Onder kopje "In het buitenland" ofzo.
Ohja, ik heb de OP.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Vervuil je openingspost maar niet.
Ik vind het een lief aanbod, maar nee, ik hoef geen vermelding.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, ik heb de OP.
Vertel eens lieverd, wil je nog een speciale vermelding in de OP? Iets van: "Mr. (!) BOL9090"? Lijkt me wel iets voor jou.
Half 9 is toch wel een burgerlijke tijd om te gaan slapen Spotquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe nou niet. Lig je vannacht weer wakker.
Wat als ik het wel doe?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik vind het een lief aanbod, maar nee, ik hoef geen vermelding.
kusquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Pff trusten allemaal, morgen lekker vroeg eruut en naar de bieb![]()
die doen het goedquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Of wellicht aandelen in Ahold.
Fix effe een baantje dan bij harvey specter voor me?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Nee, ik vind homo's lief.
Ach beste jongens/Groningers, ik heb hier voldoende getrolled. Als je vragen hebt over solliciteren naar juridische masters in Londen, student-stages in binnen- en buitenland of andere zaken, let me know via deze topics of DM.
Niet met een "d"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:12 schreef Yreal het volgende:
Zo leuk dat alle mensen van mijn oude stage me nog bellen om een hart onder de riem te steken
Hoi. Staatsrecht is een (spiegel) eitje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef nadiyaa het volgende:
Hi guyssssss!
Dat is weer even geleden, hoe gaat het met iedereen?![]()
Over paar weken Staatsrecht.. oh shit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |