abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148712045
Heb een meisje leren kennen via tinder en ook al een paar keer afgesproken. Echter blijkt ze gelogen te hebben over haar leeftijd en is ze 16 en geen 21 zoals op haar profiel stond. Heb het echt aan niks gemerkt, ze ziet er ook helemaal niet uit als 16. Is het verstandig om hiermee verder te gaan of het contact toch maar te beeindigen?
pi_148712099
- Nee. -

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 15:28:18 ]
pi_148712101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:12 schreef Henrys het volgende:
het contact toch maar te beeindigen?
:Y
(she/her)
pi_148712107
Heb het ook gedaan en het was leuk voor even, interesses lagen ver uit elkaar en eigenlijk was alleen de sex goed. Neukt wel lekker zonder bagage.
Hier staat niets.
pi_148712114
Zou jij zelf als 23-jarige met een 16-jarig meisje willen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148712140
Welnee, als je straks dertig bent denk je met veel plezier terug aan deze tijd.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:15:56 #7
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148712207
Je bent zelf 23?

Het kan en mag, maar wil je een relatie aangaan met iemand die liegt over toch best belangrijke dingen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148712326
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent zelf 23?

Het kan en mag, maar wil je een relatie aangaan met iemand die liegt over toch best belangrijke dingen?
Jij vindt leeftijd belangrijk ja?
pi_148712344
liefde kent geen tijd
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148712410
Ik denk dat het op den duur toch gaat irriteren. Ze is gewoon nog in een hele andere levensfase dan jij en het lijkt mij dat ze nog heel andere interesses heeft e.d. Lijkt mij gewoon moeilijk om op één lijn te zitten met zo een jong iemand.

Maar goed, jij kan dat natuurlijk veel beter inschatten hoe dat bij haar zit. 16 is gewoon 'legaal' en 7 jaar is nou ook weer niet zo'n extreem groot verschil. Ik zou het gewoon even aankijken nog, gewoon een paar keer op date gaan dan merk je het vanzelf wel. :)
Feyenoord Rotterdam
pi_148712417
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:14 schreef richolio het volgende:
Zou jij zelf als 23-jarige met een 16-jarig meisje willen?
Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaat
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:22:27 #12
438527 MissButterflyy
pi_148712513
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij vindt leeftijd belangrijk ja?
Hoe bedoel je?
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:24:28 #13
438527 MissButterflyy
pi_148712581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaat
Ouwe wijven die 23 jarigen :{w
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:25:24 #14
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148712639
Als jij denkt dat je er gelukkig van wordt gaat niemand zeggen: Nee beter niet doen. Maar vraag jezelf dit oprecht af. Ik denk dat je eerst dat chickie wat beter moet leren kennen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_148712739
quote:

[..]

Ik snap wat je bedoelt man, nog ff zo'n strak punanitje om je lul hebben voordat je overstapt naar de echte dames, niks mis mee.
pi_148713207
Doet me denken aan een vriendin van me die nu eenmaal lichamelijk en geestelijk veel verder was dan haar leeftijdsgenoten en met 13 al begon te liegen over haar leeftijd. Ze heeft bijna altijd oudere partners gehad en 1 maal met een van haar eigen leeftijd, ze was toen 18, en die vond ze continue ergerlijk kinderachtig, had geen interesse in zijn interesses, ze hadden gewoon geen gespreksstof, hielden niet van het zelfde soort uitgaan en met sex alleen is het maar zo lang leuk. Ze is uiteindelijk getrouwd met een man die 25 jaar ouder is.
Oftewel,soms is ene leeftijdsverschil zelfs nodig om bij elkaar te passen.

Waar het vooral om gaat is dat je op die leeftijd meestal niet al een levenspartner zoekt, maar iemand om vooral lol mee te hebben.
Dan hoef je niet zo moeilijk te doen over dingen.
Als je trouwplannen hebt is het anders. De ander moet daar ook klaar voor zijn.
Mijn zus was met haar 16 verliefd op een 21 jarige die al wilde settelen. Dat wilde ze niet. Dus uitgemaakt, allebei getrouwd met een ander en tig jaar later gescheiden en is de klik er nog en nu zijn ze alsnog getrouwd...
Als je werkelijk goed met elkaar bent, kun je ook later nog wel eens echt wat opzetten.Hoe ouder je wordt, hoe minder erg het leeftijdsverschil.

Ik zou trouwens wel vragen waarom ze het nodig vindt om over haar leeftijd te liegen.
pi_148713307
quote:

[..]

Denk dat een meid van 16 inderdaad prima voor je is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:44:21 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_148713472
Ik vind het altijd wel een beetje vreemd, mensen die liegen over hun leeftijd. Zeker een verschil van vijf jaar. Maar hé, als deze meid je gelukkig maakt, go for it. :) Je ziet vanzelf wel waar het schip strandt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_148713515
Als ze liegt over haar leeftijd betekent het dat ze sowieso niet in orde is. Wie weet waar ze dan nog meer over gaat liegen, want blijkbaar heeft ze daar geen moeite mee. Maarja Tinder dan weet je al genoeg.
pi_148713810
voel je niks van
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_148713815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze liegt over haar leeftijd betekent het dat ze sowieso niet in orde is. Wie weet waar ze dan nog meer over gaat liegen, want blijkbaar heeft ze daar geen moeite mee. Maarja Tinder dan weet je al genoeg.
Dat is dus niet per definitie waar, zie het voorbeeld dat ik eerder noemde van een meisje dat gewoon al veel verder was en echt niks had met infantiele leeftijdsgenoten. Die was verder gewoon te vertrouwen.
Als je je ouder voordoet komen er gewoon meer normale oudere jongens op je af dan als je zegt dat je 16 bent en je van die ouwe lullen krijgt die nog wel een groen blaadje liusten, om het maar zo te zeggen.

Ik weet natuurlijk niet wat ze zoekt, en niks van Tinder, maar ik onkracht alleen even dat als je liegt over de leeftijd je per defintie niet in orde is. Daarom zei ik zelf al dat het wel belangrijk is om te vragen waaróm ze liegt.
pi_148714102
quote:

[..]

ja en bij die van 16 heb je een dun scholiertje waar het alleen om seks gaat.
aan jou de keus
5 Ferrari's op videoband!
pi_148714174
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt man, nog ff zo'n strak punanitje om je lul hebben voordat je overstapt naar de echte dames, niks mis mee.
Je bent wel een redelijke autist of wereldvreemd persoon als je denkt dat leeftijd per definitie iets te maken heeft met strak zijn. Maar ok.
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:01:35 #24
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148714199
Tja TS, als ze al liegt over haar leeftijd, waar liegt ze dan meer over?
pi_148714232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:52 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat is dus niet per definitie waar, zie het voorbeeld dat ik eerder noemde van een meisje dat gewoon al veel verder was en echt niks had met infantiele leeftijdsgenoten. Die was verder gewoon te vertrouwen.
Als je je ouder voordoet komen er gewoon meer normale oudere jongens op je af dan als je zegt dat je 16 bent en je van die ouwe lullen krijgt die nog wel een groen blaadje liusten, om het maar zo te zeggen.

Ik weet natuurlijk niet wat ze zoekt, en niks van Tinder, maar ik onkracht alleen even dat als je liegt over de leeftijd je per defintie niet in orde is. Daarom zei ik zelf al dat het wel belangrijk is om te vragen waaróm ze liegt.
Je bent simpelweg niet helemaal in orde als je liegt over je leeftijd. Je zit op Tinder, dan filter je zelf bepaalde leeftijden eruit en opgelost :') dus jouw theorie gaat niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')