quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:12 schreef Henrys het volgende:
het contact toch maar te beeindigen?
Jij vindt leeftijd belangrijk ja?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent zelf 23?
Het kan en mag, maar wil je een relatie aangaan met iemand die liegt over toch best belangrijke dingen?
Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaatquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:14 schreef richolio het volgende:
Zou jij zelf als 23-jarige met een 16-jarig meisje willen?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij vindt leeftijd belangrijk ja?
Ouwe wijven die 23 jarigenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaat
Ik snap wat je bedoelt man, nog ff zo'n strak punanitje om je lul hebben voordat je overstapt naar de echte dames, niks mis mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaat
Denk dat een meid van 16 inderdaad prima voor je is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat is dus niet per definitie waar, zie het voorbeeld dat ik eerder noemde van een meisje dat gewoon al veel verder was en echt niks had met infantiele leeftijdsgenoten. Die was verder gewoon te vertrouwen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze liegt over haar leeftijd betekent het dat ze sowieso niet in orde is. Wie weet waar ze dan nog meer over gaat liegen, want blijkbaar heeft ze daar geen moeite mee. Maarja Tinder dan weet je al genoeg.
ja en bij die van 16 heb je een dun scholiertje waar het alleen om seks gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijke autist of wereldvreemd persoon als je denkt dat leeftijd per definitie iets te maken heeft met strak zijn. Maar ok.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt man, nog ff zo'n strak punanitje om je lul hebben voordat je overstapt naar de echte dames, niks mis mee.
Je bent simpelweg niet helemaal in orde als je liegt over je leeftijd. Je zit op Tinder, dan filter je zelf bepaalde leeftijden eruit en opgelostquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:52 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dat is dus niet per definitie waar, zie het voorbeeld dat ik eerder noemde van een meisje dat gewoon al veel verder was en echt niks had met infantiele leeftijdsgenoten. Die was verder gewoon te vertrouwen.
Als je je ouder voordoet komen er gewoon meer normale oudere jongens op je af dan als je zegt dat je 16 bent en je van die ouwe lullen krijgt die nog wel een groen blaadje liusten, om het maar zo te zeggen.
Ik weet natuurlijk niet wat ze zoekt, en niks van Tinder, maar ik onkracht alleen even dat als je liegt over de leeftijd je per defintie niet in orde is. Daarom zei ik zelf al dat het wel belangrijk is om te vragen waaróm ze liegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |