abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148735973
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef JACM het volgende:
Laatste boek komt uit 2007, wat gaat de tijd snel :o
Heerlijke tijd op Mugglenet met al die theorieën toen.
Bestaat dat nog?
pi_148738980
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:59 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Bestaat dat nog?
Mugglenet nog wel iig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148798628
Oh ja, wat was dat toen leuk! Al die theorieën, het wachten tot een nieuw boek uitkwam en dat dat stiekem al vrijdagavond net voor sluitingstijd hier in de plaatselijke boekhandel mogen kopen, terwijl het officieel pas de dag erop verkocht mocht worden.

Ik ben begonnen met lezen na het zien van de eerste bioscoopfilm. Toen echt binnen twee weken deel 1 t/m 4 gekocht en gelezen.
Daarna steeds eerst de Engelse versie zodra die uitkwam en dan ook nog de Nederlandse.
De films waren ook tof.
Maar de discussies en theorieën op mugglenet enzo over wat er nog zou gaan gebeuren toen de laatste delen nog uit moesten komen, ja, dat was echt het allerleukste. Leuk dat we dat mee hebben kunnen maken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_148798707
quote:
7s.gif Op zondag 18 januari 2015 09:20 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, wat was dat toen leuk! Al die theorieën, het wachten tot een nieuw boek uitkwam en dat dat stiekem al vrijdagavond net voor sluitingstijd hier in de plaatselijke boekhandel mogen kopen, terwijl het officieel pas de dag erop verkocht mocht worden.

Ik ben begonnen met lezen na het zien van de eerste bioscoopfilm. Toen echt binnen twee weken deel 1 t/m 4 gekocht en gelezen.
Daarna steeds eerst de Engelse versie zodra die uitkwam en dan ook nog de Nederlandse.
De films waren ook tof.
Maar de discussies en theorieën op mugglenet enzo over wat er nog zou gaan gebeuren toen de laatste delen nog uit moesten komen, ja, dat was echt het allerleukste. Leuk dat we dat mee hebben kunnen maken.
Zo ja echt uren ben ik bezig geweest om allerlei theorieën te bedenken haha.

Grappig dat iedereen op mugglenet zat. Niemand op Harry Potter freaks?
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')