SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een paar weken worden de goede voornemens tot het nieuwe jaar uitgesteld.quote:
Kijk eens naar je batterijverbruik, wat staat daar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf, de batterij van mijn iPhone 5s gaat sinds gisteren opeens heel snel leeg. Vannacht voor het slapen stond-ie nog op ongeveer 60%, net toen ik wakker werd op 5%. Hoe is dit ineens mogelijk? Ik heb geen iOS-update of iets dergelijks uitgevoerd wat de plotselinge drain veroorzaakt zou kunnen hebben.
Bij de iPhone 5 waren er geloof ik een aantal modellen waarbij ze de accu kosteloos hebben vervangen, maar ik neem aan dat ik daar niet meer van kan profiteren?
Enige tips? Is het verstandig de accu te laten vervangen door een onofficiële monteur? Anders moet ik 'm neem ik aan opsturen naar Apple en hoe lang gaat dat duren?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kijk eens naar je batterijverbruik, wat staat daar?
Terwijl ik dit aan het typen was, is er weer 9% van de batterij afgegaan (25% naar 16%). Ik heb 's nacht trouwens geen apps op de achtergrond draaien, behalve de wekker, maar die staat ook niet aangegeven onder verbruik, zie ik.quote:TIJD SINDS VOLLEDIG OPLADEN
Gebruik: 4 uur 42 minuten
Stand-by: 19 uur 26 minuten
BATTERIJGEBRUIK
Afgelopen 24 uur
Safari: 27%
Begin-/toegansscherm: 14%
YouTube: 12%
Notities: 12%
WhatsApp: 11%
Geen mobiel netwerk: 7%
etc.
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik. Ik zou de Apple store ff bellen. M'n beste vriend moest naar Amsterdam, maar zou vervangen worden. Zelfde probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf, de batterij van mijn iPhone 5s gaat sinds gisteren opeens heel snel leeg. Vannacht voor het slapen stond-ie nog op ongeveer 60%, net toen ik wakker werd op 5%. Hoe is dit ineens mogelijk? Ik heb geen iOS-update of iets dergelijks uitgevoerd wat de plotselinge drain veroorzaakt zou kunnen hebben.
Bij de iPhone 5 waren er geloof ik een aantal modellen waarbij ze de accu kosteloos hebben vervangen, maar ik neem aan dat ik daar niet meer van kan profiteren?
Enige tips? Is het verstandig de accu te laten vervangen door een onofficiële monteur? Anders moet ik 'm neem ik aan opsturen naar Apple en hoe lang gaat dat duren?
Van wat ik heb begrepen is Apple daar veel makkelijker in dan andere fabrikanten. Ik heb hier vaak op FOK! gelezen dat je langs kunt gaan en je toestel dan vervangen wordt met eentje die naar behoren werkt. Zoals c_c al zei, dat was wel bij de Apple Store in Amsterdam. Ik raad je ook aan om te bellen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:27 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik. Ik zou de Apple store ff bellen. M'n beste vriend moest naar Amsterdam, maar zou vervangen worden. Zelfde probleem.
Oké bedankt, ik laat de batterij nu even helemaal leeglopen en ga 'm daarna opladen en herstarten. Kijken wat er gebeurt. Daarna bel ik wel met de Apple Store.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is Apple daar veel makkelijker in dan andere fabrikanten. Ik heb hier vaak op FOK! gelezen dat je langs kunt gaan en je toestel dan vervangen wordt met eentje die naar behoren werkt. Zoals c_c al zei, dat was wel bij de Apple Store in Amsterdam. Ik raad je ook aan om te bellen.
Heb je het toestel al opnieuw gestart trouwens? Wellicht is een app blijven hangen op de achtergrond, waardoor je batterij sneller leeggetrokken wordt.
[..].
Autocorrect.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |