abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148678803
Sinds vorige week werkt mijn rechter dimlicht niet meer. Gewoon het lampje vervangen zul je denken, en dat dacht ik ook, maar mijn grootlicht doet het wel. Het lampje is dus niet kapot (H4 lamp).

Ik heb de zekeringen van beide dimlichten bekeken en deze zijn nog heel.

Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
De klaagbaak is een machine.
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:18:46 #2
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_148678875
lamp kapot.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_148678876
Zijn dat niet aparte gloeidraden in een enkel peertje? Meestal wel namelijk, dus toch even het lampje vervangen lijkt me.
pi_148678882
gewoon het lampje vervangen, want het zijn 2 verschillende draadjes
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_148678885
Lampje toch vervangen.
Onterechte automatische incasso
pi_148678950
Soms wil de stekker weleens heet worden en smelten. Dan wordt deze broos van binnen en maakt geen contact meer.

Bekijk de stekker eens goed met een lamp aan de kant van de verbindigen of deze nog in orde is.
pi_148679664
Bedankt voor de antwoorden! Ik ga de lamp zsm inspecteren.
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:44:19 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148679819
Niet inspecteren; vervangen. En als je dan toch bezig bent, zal die andere ook wel bejaard zijn, kun je die ook meteen doen, anders kun je volgende week/maand dit topic weer kicken :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148680738
lampje vervangen => stekker checken => zekering checken => relais checken => draadboom /schakelaar doormeten.

in 99% van de gevallen is het lampje stuk.
life happens while you're pusing the throttle.
  FOK!fotograaf donderdag 15 januari 2015 @ 01:23:23 #10
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_148698700
quote:
14s.gif
Op woensdag 14 januari 2015 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
Niet inspecteren; vervangen. En als je dan toch bezig bent, zal die andere ook wel bejaard zijn, kun je die ook meteen doen, anders kun je volgende week/maand dit topic weer kicken :+
Gewoon altijd per 2, toch? Heb je gelijk lichtbeeld.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_148698806
quote:
0s.gif
Op donderdag 15 januari 2015 01:23 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Gelijk lichtbeeld lijkt me stug, tenzij je 1 Europese koplamp hebt en 1 Engelse.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_148698822
Lamp stuk :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_148699219
Vast nog niet vertelt maar lamp kapot
Irene is bae <3
  donderdag 15 januari 2015 @ 08:22:21 #14
76108 bluuf
Powershell fan
pi_148700510
quote:
1s.gif
Op woensdag 14 januari 2015 16:16 schreef Multivitamine het volgende:
Sinds vorige week werkt mijn rechter dimlicht niet meer.
En na een week heb je hier nog steeds niets aan gedaan?
Zodra bij mij 1 van de lampjes (muv mijn dimlicht ivm fabrieks-af Xenon en bochtenverlichting omdat ik daar zelf moeilijk bij kom) stuk gaat dan vervang ik deze dus direct met 1 van de reservelampjes welke ik altijd in de auto heb liggen.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:27:53 #15
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_148706495
quote:
0s.gif
Op donderdag 15 januari 2015 01:23 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Je vervangt ze per twee omdat ze meestal even oud zijn en rond dezelfde tijd dus stuk gaan. Een beetje in categorie "nu je er toch mee bezig bent".

Het lichtbeeld wordt bepaald door de lampunit zelf, niet door het peertje wat je erin steekt.
pi_148706702
En bij het vervangen niet met je vingers aan het glaasje van de nieuwe lamp komen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  FOK!fotograaf donderdag 15 januari 2015 @ 12:41:10 #17
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_148706912
quote:
0s.gif
Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je vervangt ze per twee omdat ze meestal even oud zijn en rond dezelfde tijd dus stuk gaan. Een beetje in categorie "nu je er toch mee bezig bent".

Het lichtbeeld wordt bepaald door de lampunit zelf, niet door het peertje wat je erin steekt.
Ja, okee, lichtsterkte bedoelde ik eigenlijk... Zei het verkeerd. Oudere lamp levert minder licht op.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_148719505
Lampjes zijn gehaald (incl. reservesetje). Van het weekend even fixen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop