Gewoon altijd per 2, toch? Heb je gelijk lichtbeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
Niet inspecteren; vervangen. En als je dan toch bezig bent, zal die andere ook wel bejaard zijn, kun je die ook meteen doen, anders kun je volgende week/maand dit topic weer kicken
Gelijk lichtbeeld lijkt me stug, tenzij je 1 Europese koplamp hebt en 1 Engelse..quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon altijd per 2, toch? Heb je gelijk lichtbeeld.
En na een week heb je hier nog steeds niets aan gedaan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:16 schreef Multivitamine het volgende:
Sinds vorige week werkt mijn rechter dimlicht niet meer.
Je vervangt ze per twee omdat ze meestal even oud zijn en rond dezelfde tijd dus stuk gaan. Een beetje in categorie "nu je er toch mee bezig bent".quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon altijd per 2, toch? Heb je gelijk lichtbeeld.
Ja, okee, lichtsterkte bedoelde ik eigenlijk... Zei het verkeerd. Oudere lamp levert minder licht op.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je vervangt ze per twee omdat ze meestal even oud zijn en rond dezelfde tijd dus stuk gaan. Een beetje in categorie "nu je er toch mee bezig bent".
Het lichtbeeld wordt bepaald door de lampunit zelf, niet door het peertje wat je erin steekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop