SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 14-01-2015 14:00:43 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eigenlijk zou je de vorige editie moeten hebbendat is de laatste van charlie's hand. dit is gewoon een commercieel dingetje...
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Charlie's hand jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk zou je de vorige editie moeten hebbendat is de laatste van charlie's hand. dit is gewoon een commercieel dingetje...
?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sick mooi OP plaatje btwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
je ziet zijn (kleine) piemolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bedoelt Charbquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gebruik van het woord "is" als je "eens" bedoelt, getuigt nou ook niet bepaald van bovengemiddelde intelligentie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je weer is je domheid tentoonstellen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
klopt, je weet toch dat ik dat graag etaleer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je weer is je domheid tentoonstellen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is terug hoor en scherper dan ooitquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebruik van het woord "is" als je "eens" bedoelt, getuigt nou ook niet bepaald van bovengemiddelde intelligentie.![]()
![]()
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanmiddag maar even wat inkopen doen bij de C1000.![]()
DS2s toffe supermarkt ritjes.Ik heb een bloedhekel aan boodschappen doen maar hij blijft het leuk vinden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook, maar dat is ook omdat ik na het werken liever gewoon met de hand in de broek voor de tv tsjillquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2s toffe supermarkt ritjes.Ik heb een bloedhekel aan boodschappen doen maar hij blijft het leuk vinden.
![]()
Misschien vaker doritos en Dew kopen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dew is gewoon lichtgevende Z-upquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien vaker doritos en Dew kopen.![]()
![]()
SuperMarkten letten echt niet op?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laatst stond er nog 1 blikje en die heb ik maar mooi gekocht #SMLENOinhetechtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |