Ja, dat dus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:53 schreef Newbie114 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen heel goed idee is om weer vrienden met hem te worden zolang je niet over hem heen bent.
Tenminste, ik neem aan dat hij geen gevoelens voor jou had op die manier?
Wat is dit nou weer voor een slap gelul zegquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:04 schreef AdviesZoekende123 het volgende:
Dank voor de reacties! Hij is hetero en ik vrees dat ik nog gevoelens voor hem heb. Sommige van jullie zeggen het contact te verbreken maar dat kan niet. Ik kan niet onder hem uit. Ik heb dus geen andere keus dan het aangaan denk ik.
Dit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een slap gelul zegJe wil gewoon het contact niet verbreken omdat je nog hoop hebt dat het toch nog iets wordt. Als hij niet verliefd is op jou moet je gewoon wachten met contact aangaan totdat je niet meer verliefd bent, anders ga je nooit verder kunnen met je leven.
Nouja, zelfs al blijkt het dat hij bi of homo is, dan nog, als hij niet verliefd op TS is...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit.
Die vriend van je zal spontaan homo moeten zijn..... Anders is het gewoon einde zoek.
Homo of bi, ben jequote:Op woensdag 14 januari 2015 18:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nouja, zelfs al blijkt het dat hij bi of homo wordt, dan nog, als hij niet verliefd op TS is...
Kan prima.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:04 schreef AdviesZoekende123 het volgende:
Dank voor de reacties! Hij is hetero en ik vrees dat ik nog gevoelens voor hem heb. Sommige van jullie zeggen het contact te verbreken maar dat kan niet. Ik kan niet onder hem uit. Ik heb dus geen andere keus dan het aangaan denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop