SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
bohh, Ikeme op doel?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ook penalties bij Wolves-Fulham trouwens![]()
DS2 the master debater
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
NeeeesmithAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
calma calma van Lukaku
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je wijst moet je ook gewoon die hoek in gaan joh kutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Downing
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
al die laffe pingels door het midden joh..echt 80% ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altijd blijven staanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef Tim86 het volgende:
al die laffe pingels door het midden joh..echt 80% ofzo
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
FIFA stylequote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef Tim86 het volgende:
al die laffe pingels door het midden joh..echt 80% ofzo![]()
Ik had Enner wel bij de eerste 5 van WHU verwachtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelden pingelseries gezien met zoveel mentale spelletjes trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Episch einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WHU
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Komen de aanvallers vrijdag in packs ?Hala Madrid !
molfanquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Besic was gewisseld en Tomkins mocht niet omdat Everton rood had. Was blijkbaar wel de minste van de veldspelers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
godver Joel vs AdrianBesic en Tomkins niet eens geweest, hoe slecht zijn die wel niet dan
edit: al had hij natuurlijk wel ipv zijn keeper mogen nemen dan lijkt me? Of gaat dat dan niet op en moet het veldspeler voor veldspeler zijn?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twijfelen om mijn nieuwe team nu te kopen. Kans is groot dat de prijzen met de aanvallers lager is.
Of gewoon een paar Robbens kopen en verkopen als de toty in packs zit.![]()
Silvaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had Robben en Silva in 1 pack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tering, netjes manquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Silva en 2 dagen geleden had ik Legend Nedved
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
dat vroeg ik me dus af, de commentator zei dat Adrian voor Tomkins wilde, niet dat het per se moetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Besic was gewisseld en Tomkins mocht niet omdat Everton rood had. Was blijkbaar wel de minste van de veldspelers.
edit: al had hij natuurlijk wel ipv zijn keeper mogen nemen dan lijkt me? Of gaat dat dan niet op en moet het veldspeler voor veldspeler zijn?![]()
ja, denk het wel. Tijdens 100k packs vooralquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat denk jij timster, gaan de prijzen nog dalen van nifs?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tot nu toe is het echt genieten van dat team en de formatie. Sample van niks (4 wedstrijden) en we zitten in de honeymoon period..maar holy shitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dankzij dit team vraag ik het ookBen benieuwd naar je ervaringen.
Heb trouwens ook maar even een paar ... gekocht, van je tip van vorige week#ds2style
4 potjes in die nieuwe cup: 4-2, 5-0(quit), 4-0(quit) en 5-2.
7 goals van SIF Lacazette, 3 van IF Benz (wel 6 assists al), 1 van SIF Griez en 6 () van Cabellagod. Oh en nog eentje van Chiellini.
Formatie bevalt ook echt goed, al kan het ook aan de spelers liggen. Cabella staat echt altijd goed en is gewoon nog 10x genialer dan toen ik hem eerst in een team had..en toen was het al een baas. Griez blijft wat meer aan de zijlijn kleven, maar speelt wel fijn. CDM's relatief onopvallend, maar doen hun ding verdedigend en zorgen voor 3 assists totaal. Verdediging staat verder wel oke, al waren 3 vd 4 goals fouten van Barzagli, dus die mag banken voor Caceres. Is ook beter als duo met Chiellini denk ik, die tot nu toe beter bevalt dan de vorige keer dat ik hem had. Oh en Vleespet op doel is degelijk so far..valt niet op nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Lacazette is OP as fuck. Ik heb bijna elke aanvaller gehad van het spel zlatan aguero etc. maar niemand is zo goed als hij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het echt genieten van dat team en de formatie. Sample van niks (4 wedstrijden) en we zitten in de honeymoon period..maar holy shit
7 goals van SIF Lacazette, 3 van IF Benz (wel 6 assists al), 1 van SIF Griez en 6 () van Cabellagod. Oh en nog eentje van Chiellini.
Formatie bevalt ook echt goed, al kan het ook aan de spelers liggen. Cabella staat echt altijd goed en is gewoon nog 10x genialer dan toen ik hem eerst in een team had..en toen was het al een baas. Griez blijft wat meer aan de zijlijn kleven, maar speelt wel fijn. CDM's relatief onopvallend, maar doen hun ding verdedigend en zorgen voor 3 assists totaal. Verdediging staat verder wel oke, al waren 3 vd 4 goals fouten van Barzagli, dus die mag banken voor Caceres. Is ook beter als duo met Chiellini denk ik, die tot nu toe beter bevalt dan de vorige keer dat ik hem had. Oh en Vleespet op doel is degelijk so far..valt niet op nog.![]()
Ook Messi?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:33 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Die Lacazette is OP as fuck. Ik heb bijna elke aanvaller gehad van het spel zlatan aguero etc. maar niemand is zo goed als hij.![]()
Pic?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het echt genieten van dat team en de formatie. Sample van niks (4 wedstrijden) en we zitten in de honeymoon period..maar holy shit
Formatie bevalt ook echt goed, al kan het ook aan de spelers liggen. Cabella staat echt altijd goed en is gewoon nog 10x genialer dan toen ik hem eerst in een team had..en toen was het al een baas. Griez blijft wat meer aan de zijlijn kleven, maar speelt wel fijn. CDM's relatief onopvallend, maar doen hun ding verdedigend en zorgen voor 3 assists totaal. Verdediging staat verder wel oke, al waren 3 vd 4 goals fouten van Barzagli, dus die mag banken voor Caceres. Is ook beter als duo met Chiellini denk ik, die tot nu toe beter bevalt dan de vorige keer dat ik hem had. Oh en Vleespet op doel is degelijk so far..valt niet op nog.![]()
Nee dat is de enige niet. Maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding bij hem nergens op slaan. Bijna 4 mil voor een spits.quote:![]()
Dus van al die aanvallers heb je iedereen gehad behalve Messi? Best knap.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:45 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Nee dat is de enige niet. Maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding bij hem nergens op slaan. Bijna 4 mil voor een spits.
Dus Ronaldo ook. Rijke tatta![]()
Winning streak ten einde tegen het duurst mogelijke Bundesliga team zo ongeveer, maar dan met NIF Neuer en 11 attribute kaarten
Neuer heeft wel 6 zekere goals voorkomen voor mijn gevoel..genoeg kansen, ondanks zijn 90 minuten park the bus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou ben gewoon weer teruggekeerd bij mn vaste BPL Sweatsquad. Direct weer succesvol. 19 goals in 4 potjes.
Cabella ipv IF Rooney en direct 4 goals in 2 potjes.![]()
![]()
4222 is back?quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:05 schreef Tim86 het volgende:
Winning streak ten einde tegen het duurst mogelijke Bundesliga team zo ongeveer, maar dan met NIF Neuer en 11 attribute kaarten
Neuer heeft wel 6 zekere goals voorkomen voor mijn gevoel..genoeg kansen, ondanks zijn 90 minuten park the bus![]()
![]()
Ik ook, viel niet mee haha. Die shooting stats kloppen ook niet, eerder 94 schoten richting doelman.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had Rooney als CAM, pure aids die man![]()
![]()
imo wel jaquote:
Die Kroos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vast sneller dan thuisquote:Op woensdag 14 januari 2015 07:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenVanuit een trein met heel langzaam internet.
![]()
![]()
En maar weer eens werkenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nog 5 weken tot wintersport
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
waarom postte je dan niksquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat gewoon om 7 uur sharp achter mijn bureau hoorik helemaal wachten enzo
![]()
Omdat ik me moest concentreren op wat e-mails. Sorry Kevinquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom postte je dan niksik helemaal wachten enzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Worden nog best betaalbaar. Niet dat ik zo nodig met david luiz wil spelen. Maar thago silva ga ik ooit wel eens een keertje uitproberen. Vind zijn nif al erg goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTY Luiz is trouwens best snel aan het dalen...gaat weer richting de 8 ton.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit zjin ook "maar" de verdedigers. Middenvelders en aanvallers worden in verhouding vaak een stuk duurder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Worden nog best betaalbaar. Niet dat ik zo nodig met david luiz wil spelen. Maar thago silva ga ik ooit wel eens een keertje uitproberen. Vind zijn nif al erg goed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice, misschien ook maar een 4222 in elkaar flansen danquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Formatie bevalt ook echt goed, al kan het ook aan de spelers liggen. Cabella staat echt altijd goed en is gewoon nog 10x genialer dan toen ik hem eerst in een team had..en toen was het al een baas. Griez blijft wat meer aan de zijlijn kleven, maar speelt wel fijn. CDM's relatief onopvallend, maar doen hun ding verdedigend en zorgen voor 3 assists totaal. Verdediging staat verder wel oke, al waren 3 vd 4 goals fouten van Barzagli, dus die mag banken voor Caceres. Is ook beter als duo met Chiellini denk ik, die tot nu toe beter bevalt dan de vorige keer dat ik hem had. Oh en Vleespet op doel is degelijk so far..valt niet op nog.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat klopt. Die heb ik sowieso nog nooit kunnen betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zjin ook "maar" de verdedigers. Middenvelders en aanvallers worden in verhouding vaak een stuk duurder.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die gaat in de komende uren wel weer duurder worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTY Luiz is trouwens best snel aan het dalen...gaat weer richting de 8 ton.![]()
Eigenlijk vind ik dat TOTY Di Maria een Real kaart moet zijn.. want door zijn wedstrijden daar heeft hij die TOTY verdiend.![]()
okee dee-es-tweequote:Op woensdag 14 januari 2015 08:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat TOTY Di Maria een Real kaart moet zijn.. want door zijn wedstrijden daar heeft hij die TOTY verdiend.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit ja. En David Luiz als speler van der Mannschaft!quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat TOTY Di Maria een Real kaart moet zijn.. want door zijn wedstrijden daar heeft hij die TOTY verdiend.![]()
De prijs van Kroos zal wel meevallen. Die van Di Maria niet en die van Iniesta denk ik ook niet. Tot zover mijn voorspellingen.
Iemand nog iets opgepikt via futfocus? gr gr![]()
Genoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijs van Kroos zal wel meevallen. Die van Di Maria niet en die van Iniesta denk ik ook niet. Tot zover mijn voorspellingen.
Iemand nog iets opgepikt via futfocus? gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. En David Luiz als speler van der Mannschaft!
Doe jij dat nog steeds ja?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, niet nog steeds. Vanochtend weer eens even een kwartiertje op die site gebivakkeerd. De netto-oogst:quote:
1k winst op IF Lallana, 2k winst op Manneh, 1k winst op die Koreaanse silver keeper en nog een paar dealtjes kleiner dan 1k. En toen was ik het weer beu.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iniesta was vorig jaar wel betaalbaar, 1.1 miljoen ofzo (op de zondag).
Maarja, Neuer/Silva/Ramos/Lahm waren toen ook een stuk goedkoper dan dit jaar. Silva en Ramos waren toen wel ongeveer even duur volgens mij, terwijl Ramos nu 2x zo duur is.![]()
Sanka di mama. Hoerenpoepfiles.7 maanden lang blijkbaar
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had TOTY Neuer vorig jaar en vond hem ronduit kut, snel terug naar NIF Adler gegaan toen. En NIF Pispool was ook beter dan TOTY Lahm.![]()
Que? Wegwerkzaamheden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jup. De hele A15 op de schop, Harmsenbrug op de N57 moet worden versterkt (nieuwe EU wet), Groenekruisweg gaat ook op schop.quote:
Trapz voorbeeldje (alles wat rood is gaat op de schop de aankomende 7 maanden en groen is waar ik vandaan kom en heen moet.):
Normaal deed ik hier 15 minuten over en tegenwoordig minimaal 1 uur 's ochtends en 's avonds een uur en een kwartier.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gister moest ik ook nog volop in de ankers op de linkerbaan, van 130 naar 50 km/uquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
. Geen idee waarom ze dat deden eigenlijk.
![]()
Zo dan, aardig het bokkie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup. De hele A15 op de schop, Harmsenbrug op de N57 moet worden versterkt (nieuwe EU wet), Groenekruisweg gaat ook op schop.
Trapz voorbeeldje (alles wat rood is gaat op de schop de aankomende 7 maanden en groen is waar ik vandaan kom en heen moet.):
[ afbeelding ]
Normaal deed ik hier 15 minuten over en tegenwoord minimaal 1 uur 's ochtends en 's avonds een uur en een kwartier.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuk de uitbreiding van de Maasvlakte en de daarbij behorende vrachtwagens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo dan, aardig het bokkie.
charloisquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup. De hele A15 op de schop, Harmsenbrug op de N57 moet worden versterkt (nieuwe EU wet), Groenekruisweg gaat ook op schop.
[ afbeelding ]
Normaal deed ik hier 15 minuten over en tegenwoordig minimaal 1 uur 's ochtends en 's avonds een uur en een kwartier.![]()
Pauperbuurt ja maar daar zit ik niet als dat je bedoeling was.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan had die geweldige containerterminal van Amsterdam (quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op Roffa
Geen Roffa, geen Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
) alle import en export wel kunnen regelen.
Ik haat niet op Rotterdam, maar op de pauperbuurt charlois.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op Roffa
Geen Roffa, geen NederlandDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je bent royally fuckedquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normaal deed ik hier 15 minuten over en tegenwoordig minimaal 1 uur 's ochtends en 's avonds een uur en een kwartier.![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik haat niet op Rotterdam, maar op de pauperbuurt charlois.
Master race.
Niet echt, want die kaart is niet voor niks zo duur.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:39 schreef DeWesp het volgende:
Meest nutteloze kaartje in heel FUT moet toch wel het BASIC Chemistry kaartje zijn.![]()
Ik had er een paar verkocht en ik schrok me didde.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, want die kaart is niet voor niks zo duur.6000 per stuk
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt.
[ afbeelding ]
Master race.maar rockstar faalt wel
Ze moeten eens opschieten met die heist.
whut zijn die kaartjes 6k? Waarom?quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had er een paar verkocht en ik schrok me didde.6000 per stuk
Meest nutteloze kaartje in heel FUT is Blindquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:39 schreef DeWesp het volgende:
Meest nutteloze kaartje in heel FUT moet toch wel het BASIC Chemistry kaartje zijn.![]()
Er zijn mensen die spelers (vooral IF's) met chem styles terug willen veranderen naar basic (want alle stats +1)quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
whut zijn die kaartjes 6k? Waarom?![]()
Rockstar brengt alleen kwaliteit uit, geen driveclub/ac unity zooi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jamaar rockstar faalt wel
![]()
Bohhh if Santi verkocht voor 200k #futfocuseatyourheartoutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vraag me nou wel af of die heists ook niet naar maart gaan want volgens mij moesten die tegelijk met de PC uitgebracht worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jamaar rockstar faalt wel
Geen idee ik had er nog 5 in de club.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
whut zijn die kaartjes 6k? Waarom?
Ik wil ook het liefst alles op basic inderdaad, heb die chem styles nooit een verbetering gevonden, maar ga er geen 6k voor betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die spelers (vooral IF's) met chem styles terug willen veranderen naar basic (want alle stats +1)![]()
Ik zit al anderhalf jaar te wachten op die pleuris heists.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:46 schreef Matedeor het volgende:
Rockstar brengt alleen kwaliteit uit, geen driveclub/ac unity zooi.
1. December 2013 komen er heists.
2. Begin van het nieuwe jaar (2014) komen heists... tjirp tjirp
3. Spring of 2014 all new heists. *rolling tumble weed*
4. Fall of 2014 heists! ermagaaddd * tjirp tjirp*
5. ..
6. ....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt triest ja, mij zijn ze er mee kwijtgeraakt net als de rest van de vriendengroepquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalf jaar te wachten op die pleuris heists.
5. ..
6. ....Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, dat is wel triest inderdaad, heb zelf nooit echt op die heist gewacht dus heb er geen last van. Hoop dat ze het te druk hebben met red dead redemption 2, of een nieuwe la Noire.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalf jaar te wachten op die pleuris heists.
5. ..
6. ....![]()
Straks met de transfers weer spelers die al een chem style hebbenO wacht, dat gebeurde vorig jaar ook bij IF's die weer als NIF in packs kwamen en nu niet meer
![]()
![]()
Ja, godver, net alsof ik dat bijhoud. Wanneer zijn die precies gekomen dan broer?quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk exact 2 dagen na de verdedigers.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt triest ja, mij zijn ze er mee kwijtgeraakt net als de rest van de vriendengroep
Coming weeks.... die ken ik van hun![]()
Volgens mij maandagavond 7 uur?quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, godver, net alsof ik dat bijhoud. Wanneer zijn die precies gekomen dan broer?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
21:00.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij maandagavond 7 uur?
Wel scherp blijven POTSie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
8 of 9 dacht ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij maandagavond 7 uur?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha, noob. Jij wist het dus ook niet, gr gr.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij maandagavond 7 uur?
Wel bedankt voor het meedenken![]()
![]()
Morrie
bohh al 2600c per SIF clichy profit
#futfocuseatyourhartoutPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kom jij serieus zo je kantoor binnen gelopen elke ochtend?quote:
Hoe doe je dat? Er staan er legio op voor de helft.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh if Santi verkocht voor 200k #futfocuseatyourheartout![]()
nee standaard met goejesmorges juffrouw jannie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom jij serieus zo je kantoor binnen gelopen elke ochtend?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat morrie is iig niet goed voor zijn imagoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#dedicationquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:58 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Er staan er legio op voor de helft.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waarom dat nou weer nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat morrie is iig niet goed voor zijn imago
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat mensen je dan nog meer associeren met schorriemorriequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen die ineens allemaal zon charlie hebdo willen hebben
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En omdat het best wel gay klinkt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat mensen je dan nog meer associeren met schorriemorrieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En omdat het best wel gay klinkt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als nog zijn ze aan het falen met die heists. Ze zouden er vorig jaar bij de ps3 versie al in moeten zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:46 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Rockstar brengt alleen kwaliteit uit, geen driveclub/ac unity zooi.
Zou mij niks meer verbazen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vraag me nou wel af of die heists ook niet naar maart gaan want volgens mij moesten die tegelijk met de PC uitgebracht worden.
[..]
Geen idee ik had er nog 5 in de club.
nou jullie kunnen me wat. alsof mogguh of morgen beter klinkt![]()
ik blijf lekker morrie zeggen.
#beyourselfPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel goed voor het bedrijf. 7 mensen minder op de loonlijst en iedereen koopt dat blad opeens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen die ineens allemaal zon charlie hebdo willen hebbenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
#begayRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
een beetje gay is oke ole ole.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo is dat Sjon. Gewoon lekker jezelf blijven. En wij mogen daarvan vinden wat we zelf willenquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
#beyourself
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Winsten gaan vooral naar nabestaandenquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel goed voor het bedrijf. 7 mensen minder op de loonlijst en iedereen koopt dat blad opeens.
Met het blad is dan ook niets mis, wel met de hypocriete mensenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een beetje gay en 6 lullen in je mannensneequote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou het kan zijn dat ik een groepje begin om jullie vrijheid van meningsuiting tegen te gaan met radicalisering. Maar je weet dat dat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat Sjon. Gewoon lekker jezelf blijven. En wij mogen daarvan vinden wat we zelf willenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zolang je maar #NoHommo zegt wanneer ze alle 6 in je bek spuiten ben je geen homoquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een beetje gay en 6 lullen in je mannensnee![]()
deze man weet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang je maar #NoHommo zegt wanneer ze alle 6 in je bek spuiten ben je geen homoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hallo AIVDquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou het kan zijn dat ik een groepje begin om jullie vrijheid van meningsuiting tegen te gaan met radicalisering. Maar je weet dat dat de gevolgen kunnen zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tr gemachtquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou het kan zijn dat ik een groepje begin om jullie vrijheid van meningsuiting tegen te gaan met radicalisering. Maar je weet dat dat de gevolgen kunnen zijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ah joh wees niet zo'nquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laat de haters maar [ afbeelding ]en.
Ah is it you, is it really you.quote:
the good old maver is back boys
#FreeTrapz![]()
TT.gifquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah is it you, is it really you.
the good old maver is back boysDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
okquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah joh wees niet zo'n [ afbeelding ]![]()
![]()
wacht maar tot je ooit djede bent.quote:
#indeluchtalssterrenstofPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik dacht eenquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
van jou krijg ik echt een harde [ afbeelding ]![]()
![]()
watquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lul toch niet zo slap man.quote:
#ontopicgraagPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doe maar ffkes wisselen pieterke. Gij ken echt geen woordgrappen maken hequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer woordgrappen te maken met spelers die ik nu in mijn TP heb.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zelden zo gelachen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe maar ffkes wisselen pieterke. Gij ken echt geen woordgrappen maken he![]()
De cursus positief coachen heb jij ook overgeslagen hequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe maar ffkes wisselen pieterke. Gij ken echt geen woordgrappen maken he
#FreeTrapz![]()
Die was toch overratedquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De cursus positief coachen heb jij ook overgeslagen he![]()
nog 15 te veelquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je zou maar IF Padt hebben gepricefixed en zien dat hij nu 23k waard is.
#FreeTrapz![]()
Me and my uncle went riding down, South Colorado, West Texas bound.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
As i walk trough the valley.......quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Me and my uncle went riding down, South Colorado, West Texas bound.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
You're my river running high, run deep, run wildquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Me and my uncle went riding down, South Colorado, West Texas bound.
I, I follow, I follow you, deep sea baby, I follow you
I, I follow, I follow you, dark room honey, I follow you![]()
all the cool kiidsquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
As i walk trough the valley.......![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
As i walk trough the valley.......One of them cowboys, he starts to draw, and I shot him down, Lord he never saw.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
You're my river running high, run deep, run wild
I, I follow, I follow you, deep sea baby, I follow you
I, I follow, I follow you, dark room honey, I follow youRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is dit het eurovisie songfestival topic?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
He's a message, I'm the runnerquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
One of them cowboys, he starts to draw, and I shot him down, Lord he never saw.
He the rebel, I'm the daughter waiting for you![]()
Voice of FOk!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is dit het eurovisie songfestival topic?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
I love those cowboys, I love their gold, I loved my uncle, God rest his soul,quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
He's a message, I'm the runner
He the rebel, I'm the daughter waiting for you
Taught me good, Lord, Taught me all I know
Taught me so well, I grabbed that gold
And I left his dead ass there by the side of the road.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bloed zweet en fok!kenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
BOOHH!
Layla, you've got me on my knees
Layla, I'm beggin', darlin' please
Layla, darlin', won't you ease my worried mind.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Revenge of the DS2sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verkapte koop mijn dealsquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
zoooo er staan nu wel echt veel deals op
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze fut focus cheatert?![]()
![]()
camwithherquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk niet in een cheater getrapt. gr gr![]()
Dan zal hij wel voor 800 coins weggaan denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn IF Eto'o er per ongeluk opgezet voor 150 SP en 33k BIN en nu is er nog maar 800 geboden na een half uur.![]()
![]()
Nu 850.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zal hij wel voor 800 coins weggaan denk ik![]()
SIF naldo is trouwens echt heel goedSnap niet dan hij maar 30k is.
Aghjoh geef hem 1100.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb de prijs omhoog gehaald naar 1000, speciaal voor jou! 3 nullen!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeft iemand Nasri op LW gehad? Was dat wat?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
als je geen pace nodig hebt is het wel een koningquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand Nasri op LW gehad? Was dat wat?maar als jij graag met de cuadrado's en narsingh's van deze wereld speelt niet.
#FreeTrapz![]()
Coins gekocht op tweede account en er snel op geboden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Prijs zit nu alweer tegen de 30k aan. Hij zat weer te mekkeren om niets...
Je weet het maar nooit, er had net zo goed niemand meer op kunnen bieden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Prijs zit nu alweer tegen de 30k aan. Hij zat weer te mekkeren om niets...![]()
Just imaginequote:Op woensdag 14 januari 2015 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, er had net zo goed niemand meer op kunnen bieden.![]()
![]()
Ik had 10k op dat andere account ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Coins gekocht op tweede account en er snel op geboden.![]()
Als ie maar goed kan dribbelen vind ik het prima. Maar ik ga er nog even over dubbenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je geen pace nodig hebt is het wel een koningmaar als jij graag met de cuadrado's en narsingh's van deze wereld speelt niet.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Enige deal op de hele PS![]()
![]()
Maar dan nissa check de pulse shizzle.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat is deze? Ziet eruit als FutbinRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:32 schreef DePresident. het volgende:
Otman Bakkal bij Jong PSV aan het trainen.
Ah ik zie het ja. Dat is op zich wel chill, alleen zullen er wel veel mensen zijn die daar op azen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar dan nissa check de pulse shizzle.![]()
Niet als het aan DS2 had gelegen, die wilde de site voor zichzelf houdenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah ik zie het ja. Dat is op zich wel chill, alleen zullen er wel veel mensen zijn die daar op azen...![]()
Ja, raar hé? Net als dat ik mijn lijst van spelers voor mezelf wil houden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet als het aan DS2 had gelegen, die wilde de site voor zichzelf houden![]()
Als je toch coins koopt zou het niet uit moeten makenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, raar hé? Net als dat ik mijn lijst van spelers voor mezelf wil houden.![]()
Jezus, DS2... Ik dacht dat we een team waren. Ik dreef net toch ook de prijs omhoog bij jou Eto'o?!?!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet als het aan DS2 had gelegen, die wilde de site voor zichzelf houden![]()
DAT DOE IK GVD NIET.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je toch coins koopt zou het niet uit moeten maken![]()
Ik pik best wel veel op hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah ik zie het ja. Dat is op zich wel chill, alleen zullen er wel veel mensen zijn die daar op azen...
DS2 koopt zo veel coins dat Monster hun productie heeft moeten terugschroeven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien ook maar een keer proberen. Zag net spelers met 5k potentiële winst voorbij komen... Heb alleen niet zoveel coins meer en wil toch een paar packs halen als de aanvallers aan de beurt zijn.quote:![]()
Pas op ! Sommige mensen zijn slim die hebben een pricefix en gooien er telkens een speler op voor minder dan de andere laagste binquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien ook maar een keer proberen. Zag net spelers met 5k potentiële winst voorbij komen... Heb alleen niet zoveel coins meer en wil toch een paar packs halen als de aanvallers aan de beurt zijn.
Hahah ik zag er net 1 voorbij komen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas op ! Sommige mensen zijn slim die hebben een pricefix en gooien er telkens een speler op voor minder dan de andere laagste bin
Die koreaan is nog geen eens zijn discard value waard
En toch worden ze allemaal opgekocht....![]()
Haha ja dat ben ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:42 schreef DeWesp het volgende:
Speelt iemand hier met de naam Oranjeboom32?
Had ik net een aardig potje tegen namelijk.![]()
![]()
oranjeboom is hoofdpijn bierquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:42 schreef DeWesp het volgende:
Speelt iemand hier met de naam Oranjeboom32?
Had ik net een aardig potje tegen namelijk.
#FreeTrapz![]()
0-6 zei hij.quote:
Dat was DS2 tegen Tim sorry.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geduld jongen, geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar geen silver IF's meer kopen voor een paar k winst, ik word toch altijd geundercut en dan heb ik verlies.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgende week 15 cm sneeuw
Elke dag![]()
Die gaat gewoon naar ABdulquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Holy fuck.... Hier was ik natuurlijk te laat voor...
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Holy fuck.... Hier was ik natuurlijk te laat voor...
[ afbeelding ]
Nope in het westen rond de 4 tot 8 cmquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alleen in het zuiden/oosten zeker
Bohhhh, is dat het gemiddelde daar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope in het westen rond de 4 tot 8 cm![]()
ze weten het weer van morgen nog niet eens laat staan dat van volgende week.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Wat denken jullie hiervan? Niet helemaal weg van Buffon maarja
Elke dag![]()
mehhh, BBVA oplossingen vind ik niet zo heel best.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie hiervan? Niet helemaal weg van Buffon maarja
maar misschien gewoon persoonlijke voorkeur.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Bohhh dit lijkt me wel tof
Elke dag![]()
Beter, al was IF griezmann bij mij echtquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh dit lijkt me wel tof(op de ST positie dat dan weer wel)
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beter, al was IF griezmann bij mij echt(op de ST positie dat dan weer wel)
Tis ook nooit goed
Maar als ik die doe doe ik denk ik de normale Benz erin, weinig goede reviews over de IF gehoord en dan kan ik een mooi 2de team maken
Elke dag![]()
zou IF payet nog kunnen overwegen (Y) was een goed oplossing bij mij op wide CAM.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Tis ook nooit goed
Maar als ik die doe doe ik denk ik de normale Benz erin, weinig goede reviews over de IF gehoord en dan kan ik een mooi 2de team makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die heb ik wel nog eenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou IF payet nog kunnen overwegen (Y) was een goed oplossing bij mij op wide CAM.Maar miss dat ik het toch maar even bij mijn 2 originele teams voor na TOTY hou en de rest van mijn coins hou om te investeren
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Hop on the Ernst train.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heb ik wel nog eenMaar miss dat ik het toch maar even bij mijn 2 originele teams voor na TOTY hou en de rest van mijn coins hou om te investeren
hier al 17 SIF clichy'skunnen we hem straks met het halve forum PF'en
#FreeTrapz![]()
Meehhhquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hop on the Ernst train.
hier al 17 SIF clichy'skunnen we hem straks met het halve forum PF'en
Ik heb er 1 voor in mijn team, verder hou ik het even bij wat andere IF's
Elke dag![]()
Hoezoquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen hoe rijk iedereen hier is.?
Elke dag![]()
rijker dan jij blijkbaar. En dat ook nog zonder coins te kopen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen hoe rijk iedereen hier is.![]()
Money GWaar heeft hij zijn coins gekocht? Moet misschien ook maar wat halen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rijker dan jij blijkbaar. En dat ook nog zonder coins te kopen.![]()
Op de PS is alles veel duurder. En meer mensen die spelers voor veel te veel kopen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rijker dan jij blijkbaar. En dat ook nog zonder coins te kopen.![]()
Die heb ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat team, 17 IF Clichy's, 25 IF Santi's etc.
Maar ik heb 3.4 miljoen aan waarde nu ongeveerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
We zijn allemaal rijk want we zijn allemaal gezondquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen hoe rijk iedereen hier is.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
We zijn allemaal rijk want we zijn allemaal gezond
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat materialisme hier allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kan er maar 35 kwijtquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverkutnondeju, AB's op McGeady
#FreeTrapz![]()
Ben weer even studie-ontwijkend-gedrag aan het vertonen...
Jammer dat die Sow maar 3* skills heeft, voor de rest zien zijn stats er best leuk uit.![]()
@DS2, iets meer dan 3M zo ongeveer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverkutnondeju, AB's op McGeady![]()
Die laat ik staan tot St. PatsIk heb gisteren Gunning en Given gekocht voor mijn club. Westwood ben ik nog vergeten, die is ook redelijk duur.
![]()
De rijken worden weer rijkerquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die laat ik staan tot St. PatsIk heb gisteren Gunning en Given gekocht voor mijn club. Westwood ben ik nog vergeten, die is ook redelijk duur.
![]()
![]()
Ik heb nu dit:quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooien plaatjenquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
- Gepost vanaf mijn Dell Experion 1995 -quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]![]()
Dit vind ik best prima, die andere is echter achterlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ook al op zoek, wil er graag eentje voor mijn pa. Morgen even de stad in maar ik denk dat ik kansloos benOok veel mensen die erop komen via GS bijv.
Komen 2 miljoen extra oplage dus miss dat je het dan wel haaltDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: