Zijn (live)interviews waren ook excellent.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
15 minutes of fame voor deze knakker.
Vreemd he...ik zou me daar ook niet echt op mijn gemak voelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Heel stoer....Hij stond daar gewoon te trillen...
Geil dingetje hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar net welke foto je erbij pakt.
Die zin van Jinek klopte ook niet. Je suis Charlie en dan die naam van die terrorist.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef alors het volgende:
Hij zei niet: je suis, hij zei: je me sens
Dat heeft hij ook gezegd hoor, alleen niet je suis.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die zin van Jinek klopte ook niet. Je suis Charlie en dan die naam van die terrorist.
De hele redactie van Charlie Hebdo is gepest volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:18 schreef Caland het volgende:
Waarom zijn cartoonisten altijd van die lelijke mensen die vroeger op de middelbare school gepest werden.
Ik wil met haar datenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar net welke foto je erbij pakt.
Ze draait er een wokkel van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze bijt in één keer je dingetje eraf.
Dat is mijn fetish.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |