abonnement Unibet Coolblue
pi_152157271
quote:
4s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:13 schreef isax het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet
Oh omdat ie gewist is, gote schoonmaak gehouden op mn imgur account. :P
Was flyer van haar volgende concert morgen http://www.utopiatvshow.n(...)la-smit-31-mei-2015/
pi_152157304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:16 schreef Urb het volgende:

[..]

Oh omdat ie gewist is, gote schoonmaak gehouden op mn imgur account. :P
Was flyer van haar volgende concert morgen http://www.utopiatvshow.n(...)la-smit-31-mei-2015/
een blinde kan nog beter photoshoppen
  donderdag 30 april 2015 @ 18:21:43 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152157378
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:17 schreef isax het volgende:

een blinde kan nog beter photoshoppen
Ruud en Gerda hebben zich blind gegesso't.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:53:43 #254
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_152193800
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 2 mei 2015 @ 06:49:35 #255
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_152201317




To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 3 mei 2015 @ 21:23:22 #256
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_152245880
Voor het eerst in mijn leven ben ik jaloers op een homp stokbrood.... ;)



[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 03-05-2015 22:09:06 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 4 mei 2015 @ 14:23:59 #257
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_152262526
quote:
Kippenvel van het derde filmpje, wat een strot heeft ze toch _O_
pi_152587261


[ Bericht 100% gewijzigd door ikmoetdrieten op 14-05-2015 11:37:58 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_152587280
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:14:12 #260
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_152602793
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_152714847
  maandag 18 mei 2015 @ 20:05:19 #262
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_152724644
Mensen die alleen televisie hebben gekeken weten dat niet, omdat zij door Talpa helemaal de hemel werd ingeprezen

De hemel ingeprezen? Als er een schandalig is neergezet in de uitzendingen, dan is zij het wel.
Ik denk dat Meneer de Landloper maar eens vlug bij de Kessler Stichting moet aankloppen om professionele hulp te vinden. 8)7
En laat-ie Meneer de Overspannen Telefoonverkoper ook gelijk meenemen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_152728383
rienk mag zelf niet meer bij talpha binnenkomen, over haatdragend gesproken, rienk maakt zelf met iedereen problemen.
Als er een rot neer werd gezet op tv was het isa wel, maar goed rienk gaat met vanessa om en vanessa weer met ruud, deze twee personen die isa in utopia niets gunden omdat ze zo populair was, en daar het meeste bereikt heeft.

En dat kunnen we over vanessa en ruud niet zeggen dat ze wat bereikt hebben, om over rienk maar te zwijgen, kortom die drie zijn weer eens jaloers op isa
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_152728678


[ Bericht 81% gewijzigd door ikmoetdrieten op 18-05-2015 21:27:29 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_152736628
http://www.utopiagekte.nl/2015/05/isabella-slaat-terug.html

Walgelijk wijf :r
Al die hate-speech. En ze heeft het druk met verliefd zijn? Heeft ze nu al een ander?
pi_152738308
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
rienk mag zelf niet meer bij talpha binnenkomen, over haatdragend gesproken, rienk maakt zelf met iedereen problemen.
Als er een rot neer werd gezet op tv was het isa wel, maar goed rienk gaat met vanessa om en vanessa weer met ruud, deze twee personen die isa in utopia niets gunden omdat ze zo populair was, en daar het meeste bereikt heeft.

En dat kunnen we over vanessa en ruud niet zeggen dat ze wat bereikt hebben, om over rienk maar te zwijgen, kortom die drie zijn weer eens jaloers op isa
Het is hiervan gekomen na het verjaardagsfeestje van Vanessa, daar waren alle zwartsprekers en treiteraars aanwezig. Ze zullen elkaar wel weer op hebben zitten jutten denk ik.
Ik heb eigenlijk geen idee wat Isabella over Vanessa geschreven heeft, ik weet alleen van een hele tijd geleden. Omdat Vanessa Isabella zonodig af moest branden nadat ze al uit Utopia was.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 03:53:14 #267
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_152738343
Dat smoelwerk van Rienk lijkt niet voor niks op een zuignap. Zo'n ronde zuiger van een inktvis. Moet je die engnek horen: "De ene (Isabella) is in haatsfeer geraakt en de andere (Nicoline) weet niet dat liefde inhoud dat je doet wat de ander vraagt." Doen wat een ander vraagt. Ja dat is pas liefde. :') Doen wat Rienkosan vraagt. Arme Nico. Hou de formulieren voor een aanvraag voor straatverbod maar bij de hand. En natuurlijk richt plakhobbit dan zijn pijlen tegelijk op Isa. Precies hetzelfde wat hij altijd al deed.

Ruud is een simpele ziel die zichzelf direct weer in de kaarten laat kijken met zijn gelul over achterban. Die scheepslading droefheid kan het nog steeds niet begrijpen en verkroppen dat niemand hem moet. In zijn eigen doorgesnoven hoofd is hij immers geweldig en fantastisch. Waarom zien anderen dat niet? Natuurlijk zal Isa altijd zijn object van haat blijven. Zij had de populariteit die hij wilde.

Het meest bizarre is dat die kneuzen zich gedragen alsof ze nog in de graftakkenloods zitten, waar het heel normaal voor hen was om Isa voortdurend te vertellen wat zij in hun ogen allemaal fout deed.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 03:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het is hiervan gekomen na het verjaardagsfeestje van Vanessa, daar waren alle zwartsprekers en treiteraars aanwezig. Ze zullen elkaar wel weer op hebben zitten jutten denk ik.
Ik heb eigenlijk geen idee wat Isabella over Vanessa geschreven heeft, ik weet alleen van een hele tijd geleden. Omdat Vanessa Isabella zonodig af moest branden nadat ze al uit Utopia was.
Ik zie het zo voor me. Allemaal flink aan de zuip bij die verlepte fles en half lam elkaar opjutten en opruien. Allemaal hun eigen falen en frustraties naar hartelust projecteren op Isa. Same old.

Hat zal nog extra steken dat Isa gewoon verder gaat met haar leven. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_152738397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 03:53 schreef Rica het volgende:
Dat smoelwerk van Rienk lijkt niet voor niks op een zuignap. Zo'n ronde zuiger van een inktvis. Moet je die engnek horen: "De ene (Isabella) is in haatsfeer geraakt en de andere (Nicoline) weet niet dat liefde inhoud dat je doet wat de ander vraagt." Doen wat een ander vraagt. Ja dat is pas liefde. :') Doen wat Rienkosan vraagt. Arme Nico. Hou de formulieren voor een aanvraag voor straatverbod maar bij de hand. En natuurlijk richt plakhobbit dan zijn pijlen tegelijk op Isa. Precies hetzelfde wat hij altijd al deed.

Ruud is een simpele ziel die zichzelf direct weer in de kaarten laat kijken met zijn gelul over achterban. Die scheepslading droefheid kan het nog steeds niet begrijpen en verkroppen dat niemand hem moet. In zijn eigen doorgesnoven hoofd is hij immers geweldig en fantastisch. Waarom zien anderen dat niet? Natuurlijk zal Isa altijd zijn object van haat blijven. Zij had de populariteit die hij wilde.

Het meest bizarre is dat die kneuzen zich gedragen alsof ze nog in de graftakkenloods zitten, waar het heel normaal voor hen was om Isa voortdurend te vertellen wat zij in hun ogen allemaal fout deed.

[..]

Ik zie het zo voor me. Allemaal flink aan de zuip bij die verlepte fles en half lam elkaar opjutten en opruien. Allemaal hun eigen falen en frustraties naar hartelust projecteren op Isa. Same old.

Hat zal nog extra steken dat Isa gewoon verder gaat met haar leven. :)
Dat is het beeld wat ik ook voor ogen heb. Ik ben het helemaal met je eens, het zijn een stel jaloerse achterbakse rotlui die het niet kunnen hebben dat een ander het wel heeft gemaakt.
Beetje lief doen in Isabella haar gezicht en ondertussen haar compleet afbranden.
Niet alles is dus gespeeld geweest in Utopia vorig jaar.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:26:39 #269
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_152738797
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 05:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat is het beeld wat ik ook voor ogen heb. Ik ben het helemaal met je eens, het zijn een stel jaloerse achterbakse rotlui die het niet kunnen hebben dat een ander het wel heeft gemaakt.
Beetje lief doen in Isabella haar gezicht en ondertussen haar compleet afbranden.
Niet alles is dus gespeeld geweest in Utopia vorig jaar.
Achterbakse lui maar Isa is gelukkig niet meer verplicht met hen om te gaan. Dat moet toch heerlijk zijn. :) Nico en Aike hebben zich ook niet voor niks gedistancieerd. Het zijn gewoon geen leuke mensen maar rankuneuze misgunners omdat ze zelf barsten van ontevredenheid. Jammer misschien maar je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn.Geef ze geen aandacht meer zou mijn advies aan Isa zijn. Het is verspilde moeite.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_152753056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 07:26 schreef Rica het volgende:

[..]

Achterbakse lui maar Isa is gelukkig niet meer verplicht met hen om te gaan. Dat moet toch heerlijk zijn. :) Nico en Aike hebben zich ook niet voor niks gedistancieerd. Het zijn gewoon geen leuke mensen maar rankuneuze misgunners omdat ze zelf barsten van ontevredenheid. Jammer misschien maar je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn.Geef ze geen aandacht meer zou mijn advies aan Isa zijn. Het is verspilde moeite.
Idd geen aandacht geven aan die sneuneuzen. Ik dacht dat ze buiten misschien anders zouden zijn, maar nee dus.
  woensdag 20 mei 2015 @ 03:13:43 #271
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_152779756
De enige Utopiaan van 2014. Filmpje was op YB verwijderd, maar hier nog een keer.
En zo mooi om Isa te zien genieten, zij heeft als enige echt iets gemaakt van Utopia *O*


* Video(link) verwijderd op last van Talpa
En wat zag die Toekan er nog goed uit toen.

[ Bericht 17% gewijzigd door DGK_Tegengas op 20-05-2015 03:40:45 ]
.
pi_152790874


[ Bericht 48% gewijzigd door ikmoetdrieten op 20-05-2015 15:27:46 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_152809731
Ik kots op wat wijf, nog steeds.
Overal nog video's van Isa.

In januari begon het geëtter van Isa al:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige Utopiaan van 2014. Filmpje was op YB verwijderd, maar hier nog een keer.
En zo mooi om Isa te zien genieten, zij heeft als enige echt iets gemaakt van Utopia *O*

[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
En wat zag die Toekan er nog goed uit toen.
Vreselijk, wat een gejank. Die Toekan ziet er vandaag de dag flink verlept uit inderdaad.
Isa wat gemaakt van Utopia? Haar eigen gang. Charlotte heeft als enige echt wat neergezet en ook goed verdiend :)

[ Bericht 51% gewijzigd door JanKorteachternaam op 21-05-2015 00:52:34 ]
  donderdag 21 mei 2015 @ 02:57:43 #274
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_152811226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik kots op wat wijf, nog steeds.
Overal nog video's van Isa.

In januari begon het geëtter van Isa al:

[..]

Vreselijk, wat een gejank. Die Toekan ziet er vandaag de dag flink verlept uit inderdaad.
Isa wat gemaakt van Utopia? Haar eigen gang. Charlotte heeft als enige echt wat neergezet en ook goed verdiend :)

http://www.jellinek.nl/meld-u-aan-voor-een-intake/
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_152812405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik kots op wat wijf, nog steeds.
Overal nog video's van Isa.

In januari begon het geëtter van Isa al:
[..]

Vreselijk, wat een gejank. Die Toekan ziet er vandaag de dag flink verlept uit inderdaad.
Isa wat gemaakt van Utopia? Haar eigen gang. Charlotte heeft als enige echt wat neergezet en ook goed verdiend :)

maar wat heeft charlotte dan neergezet? een paar truien en wat armbandjes? bedoel je dat?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')