abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148652165
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

dinsdag 13 januari 2015 @ 20:03:44 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_148652204
Schrikken van niezen O+ baby-panda effect *O*
disclaimer
pi_148652234
Oh en ik vergeet de mooie foto's O+ Ik zag heel veel lieve leuke baby's! Wat doen we dat toch goed met z'n allen, leuke kinderen bakken en ze ook nog eens goed laten opdrogen :7 . Go ons *O* !

Ik doe ook mee met de foto's. Mijn A'tje heeft deze week haar voeten ontdekt, en laat ze ook het liefst niet meer los O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:04:25 #4
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_148652239
Kwak, vroeger deden ze in DH altijd meten op het CB. Dat is toen O. al ouder was veranderd. Er lagen toen van die mooie papieren om het uit te leggen. Ze vonden het te belastend om elke keer te meten. Als je op de site van Jong Florence kijkt kan je daar per consult kijken wat ze doen en zie je dat ze steeds om en om hebben staan dat ze de lengte meten.
Ik vond het ook wel een beetje jammer destijds maar je doet er zo weinig aan -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_148652330
Oh ik snap ook best wel dat er redenen zijn om niet te vaak de lengte te meten. Maar om dan een conclusie te trekken over een gewicht zonder bijbehorende lichaamslengte is zo nutteloos. Als ik 15 cm kleiner was dan had ik overgewicht en als ik 5 cm langer was dan zou ik te mager zijn. :P
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:09:10 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_148652428
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik snap ook best wel dat er redenen zijn om niet te vaak de lengte te meten. Maar om dan een conclusie te trekken over een gewicht zonder bijbehorende lichaamslengte is zo nutteloos. Als ik 15 cm kleiner was dan had ik overgewicht en als ik 5 cm langer was dan zou ik te mager zijn. :P
Absoluut helemaal mee eens :Y
Ik vind het sowieso wel heel vroeg om conclusies te trekken. Laat die baby even lekker een lijntje zoeken. Hij is nog hartstikke mini (qua leeftijd dan :P )
Maar er waren nogal veel mensen verbaasd dat er niet gemeten werd en dat was dus vroeger ook in DH anders. Dat is pas een jaar of twee geleden veranderd.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:10:00 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_148652460
Oh, wat een leuke voetjes, A :D
disclaimer
pi_148652604
Mooi mondje heeft ze ook, Razz :)
pi_148652692
Kwak, jammer dat het z'n vervelende ervaring is. Jammer dat ze je het gevoel geven iets niet goed te doen ofzo. Hun doel is toch niet het je onzeker maken? Ze zouden je liever zeker maken over je rol als moeder. Daar bereik m.i. je veel meer mee. En dat gemierenneuk over gewicht zal ook heus zijn doel hebben hoor, maar soms heb ik het idee dat er iets teveel aan gehangen wordt. Maargoed.

Wij waren vandaag ook op het cb. De dokter humde wat bij elke meting. En alles was wel best. "Ze is lekker wakker" was de conclusie en binnen 10 min zaten we weer buiten :D

Verder _O_ voor al jullie mooie schepsels. M op haar buik, Speesend eendje, I met zijn fijne koppie, A met haar voeten <3 En M die heus mooi in verhouding is, en andere M met haar prethoofd <3
Tot zover bijleeshartjes :P Nu inpakken. Vorige keer waren 3 setjes kleding voor de bootreis van 20 uur niet genoeg. Ben benieuwd nu :P
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:18:40 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_148652803
En nogmaals tnx. Ik voel me soms wel een enorme zeikerd maar ik vind het soms zo moeilijk om te bepalen wat goed is en wat niet. En iedereen heeft werkelijk een ander advies. Ik wil ook mijn kind niet verpesten door haar steeds maar tegen me aan te houden 's avonds en ik wil ook gewoon af en toe nog iets kunnen doen (koken bijvoorbeeld, of opruimen. Ik vraag niet veel :')) En soms is het zó moeilijk om te zien dat het ooit over gaat. Ik heb echt vreselijke doemscenario's voor me waarbij ik vijf jaar lang non-stop gehuil hoor en gevechten moet aangaan :@
disclaimer
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:22:32 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148652962
Wieditleestisgek

[ Bericht 91% gewijzigd door Spees_Eend op 13-01-2015 20:30:20 (ik kan niet lezen of roomsnoes kan goed editten) ]
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:22:43 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_148652967
Voor nu maar even zo:

Niet pedagogisch, je sais.
disclaimer
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:23:26 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148652989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Voor nu maar even zo:

[ afbeelding ]

Pedagogisch is niet aan de orde op deze leeftijd, wat werkt dat werkt :7
pi_148653036
Wat een mooie foto's van supermooie babytjes. Ik ga ze maar niet noemen, want straks vergeet ik er eentje, maar ik heb er van zitten genieten. O+ . O+ .

SQ, het is wel herkenbaar, dat gedrag. I krijgt het ook voor elkaar om een hele dag relaxed en gezellig te zijn op het kdv en dan, zodra ze mij ziet, in huilen uit te barsten. O+ .
En ze moet en zal plakken, als we net thuis zijn. Dus ik ga standaard zo'n drie kwartier tot wel een uur met haar op de bank zitten, aan de borst. Eten mag mijn vriend dan vaak regelen. :P . Daarna is ze dan weer vrolijk en gezellig. Dan kunnen we samen eten en daarna gaat ze naar bed.

Kwak, beetje vreemd van het cb! Van dat om en om meten weet ik ook, want ook DH. Je kunt ook even zelf proberen met een centimeter M. op te meten, als je het voor jezelf graag duidelijk hebt.

En even whaaaaaaaaa!! Ik heb vandaag koninklijk bezoek gehad op mijn werk. Twintig minuten gepraat met het echtpaar. Hun oudste komt misschien bij ons op school. :o . En ik was door de rector uitverkoren om ze te ontmoeten en om te vertellen wat voor school we zijn en om vragen te beantwoorden, terwijl de dochter in kwestie wat lessen meeliep met een klas. Ik ben heel benieuwd... ze willen de keuze heel erg aan haar laten, en ze schijnt nog te twijfelen tussen mijn school en een andere school.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:25:28 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148653071
Hahaha Franny wat super tof!!
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:25:41 #16
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148653078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Voor nu maar even zo:

[ afbeelding ]

Ik zit er exact zo bij SQ. En pedagogisch of niet, zo is iedereen het.meest happy. Ze heeft je gemist vandaag, het is ook.allemaal best heftig voor zo'n kleintje! En thuis bij papa en mama is vertrouwd en komt alles er uit.

Echt, komt goed. Mijn peuter ligt gewoon in bed :+

Franny :D. Hoe tof!!
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:26:28 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_148653105
Oh Wow Franny! Wat gaaaaaf!
disclaimer
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:27:52 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_148653156
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:25 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik zit er exact zo bij SQ. En pedagogisch of niet, zo is iedereen het.meest happy. Ze heeft je gemist vandaag, het is ook.allemaal best heftig voor zo'n kleintje! En thuis bij papa en mama is vertrouwd en komt alles er uit.

Echt, komt goed. Mijn peuter ligt gewoon in bed :+

Franny :D. Hoe tof!!
jij O+

Trouwens typisch dat zo'n haakwerk in dr smoel haar totaal niet boeit, maar de aanblik alleen van haar eigen matras tot oorverdovend krijsen leidt. Babies :')
disclaimer
pi_148653217
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:24 schreef Franny_G het volgende:
Wat een mooie foto's van supermooie babytjes. Ik ga ze maar niet noemen, want straks vergeet ik er eentje, maar ik heb er van zitten genieten. O+ . O+ .

SQ, het is wel herkenbaar, dat gedrag. I krijgt het ook voor elkaar om een hele dag relaxed en gezellig te zijn op het kdv en dan, zodra ze mij ziet, in huilen uit te barsten. O+ .
En ze moet en zal plakken, als we net thuis zijn. Dus ik ga standaard zo'n drie kwartier tot wel een uur met haar op de bank zitten, aan de borst. Eten mag mijn vriend dan vaak regelen. :P . Daarna is ze dan weer vrolijk en gezellig. Dan kunnen we samen eten en daarna gaat ze naar bed.

Kwak, beetje vreemd van het cb! Van dat om en om meten weet ik ook, want ook DH. Je kunt ook even zelf proberen met een centimeter M. op te meten, als je het voor jezelf graag duidelijk hebt.

En even whaaaaaaaaa!! Ik heb vandaag koninklijk bezoek gehad op mijn werk. Twintig minuten gepraat met het echtpaar. Hun oudste komt misschien bij ons op school. :o . En ik was door de rector uitverkoren om ze te ontmoeten en om te vertellen wat voor school we zijn en om vragen te beantwoorden, terwijl de dochter in kwestie wat lessen meeliep met een klas. Ik ben heel benieuwd... ze willen de keuze heel erg aan haar laten, en ze schijnt nog te twijfelen tussen mijn school en een andere school.
Ik gok jouw school en het S.orghvliet? :+ gymnasium zal t sowieso wel worden...
Kwak
pi_148653318
En SQ wat lief O+ en heerlijk met dat haakwerk op dr koppie O+

Thanks voor de info Lazi, zoiets hadden ze idd uitgelegd. Maar ik vind het wel star dat ze daar niet van afwijken als ze wel twijfels hebben bij t gewicht zeg maar.
Kwak
pi_148653559
Wat gaaf dat je dat mocht doen, Franny!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148653759
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Trouwens typisch dat zo'n haakwerk in dr smoel haar totaal niet boeit, maar de aanblik alleen van haar eigen matras tot oorverdovend krijsen leidt. Babies :')
O+ voor deze constatering.

F heeft er ook last van, zodra ik ook maar iets voorover buig om hem op bed te leggen gaat het alarm weer af :')

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ voor al die lieve baby's hier O+
Ik wil de mijne ook meteen spammen maar ontdek net dat ik al 2 dagen geen foto van hem gemaakt heb :o o|O

Wat tof Franny!

Ik had net 2 pakketten uit te pakken; 1 van Next en 1 van Esprit; voelde net als pakjesavond *O* ik hou zo van online shoppen :s) :')
pi_148653931
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Wieditleestisgek
He? :D
Ik ben geen nija-editer iig ;)

Fran, wat bijzonder!
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:05:16 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148654956
Franny wat super tof :D :D :D.
Ik ben enorm fan van het koninklijk huis en ben een beetje jaloers :D :D.

Verder SQ :* +1 op het ander kind na 4 maanden verhaal.
KuikenGuppy
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:09:41 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148655201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

He? :D
Ik ben geen nija-editer iig ;)

Fran, wat bijzonder!
Dit las ik: