SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik snap ook best wel dat er redenen zijn om niet te vaak de lengte te meten. Maar om dan een conclusie te trekken over een gewicht zonder bijbehorende lichaamslengte is zo nutteloos. Als ik 15 cm kleiner was dan had ik overgewicht en als ik 5 cm langer was dan zou ik te mager zijn.
Pedagogisch is niet aan de orde op deze leeftijd, wat werkt dat werktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Voor nu maar even zo:
[ afbeelding ]
Niet pedagogisch, je sais.
Ik zit er exact zo bij SQ. En pedagogisch of niet, zo is iedereen het.meest happy. Ze heeft je gemist vandaag, het is ook.allemaal best heftig voor zo'n kleintje! En thuis bij papa en mama is vertrouwd en komt alles er uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Voor nu maar even zo:
[ afbeelding ]
Niet pedagogisch, je sais.
jijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik zit er exact zo bij SQ. En pedagogisch of niet, zo is iedereen het.meest happy. Ze heeft je gemist vandaag, het is ook.allemaal best heftig voor zo'n kleintje! En thuis bij papa en mama is vertrouwd en komt alles er uit.
Echt, komt goed. Mijn peuter ligt gewoon in bed
Franny. Hoe tof!!
Ik gok jouw school en het S.orghvliet?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:24 schreef Franny_G het volgende:
Wat een mooie foto's van supermooie babytjes. Ik ga ze maar niet noemen, want straks vergeet ik er eentje, maar ik heb er van zitten genieten..
.
SQ, het is wel herkenbaar, dat gedrag. I krijgt het ook voor elkaar om een hele dag relaxed en gezellig te zijn op het kdv en dan, zodra ze mij ziet, in huilen uit te barsten..
En ze moet en zal plakken, als we net thuis zijn. Dus ik ga standaard zo'n drie kwartier tot wel een uur met haar op de bank zitten, aan de borst. Eten mag mijn vriend dan vaak regelen.. Daarna is ze dan weer vrolijk en gezellig. Dan kunnen we samen eten en daarna gaat ze naar bed.
Kwak, beetje vreemd van het cb! Van dat om en om meten weet ik ook, want ook DH. Je kunt ook even zelf proberen met een centimeter M. op te meten, als je het voor jezelf graag duidelijk hebt.
En even whaaaaaaaaa!! Ik heb vandaag koninklijk bezoek gehad op mijn werk. Twintig minuten gepraat met het echtpaar. Hun oudste komt misschien bij ons op school.. En ik was door de rector uitverkoren om ze te ontmoeten en om te vertellen wat voor school we zijn en om vragen te beantwoorden, terwijl de dochter in kwestie wat lessen meeliep met een klas. Ik ben heel benieuwd... ze willen de keuze heel erg aan haar laten, en ze schijnt nog te twijfelen tussen mijn school en een andere school.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trouwens typisch dat zo'n haakwerk in dr smoel haar totaal niet boeit, maar de aanblik alleen van haar eigen matras tot oorverdovend krijsen leidt. Babies
Dit las ik:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
He?
Ik ben geen nija-editer iig
Fran, wat bijzonder!
Dit las ikquote:Speesend eendje met zijn fijne koppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |