iets over een trekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jij hebt zeker geen vriendin
ik weet dat dit erg confronterend is
ahahahha
Niet waarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent onbereikbaar. Letterlijk en figuurlijk.
Ik ben heel benieuwd wat je volgende "maar" in dit geheel wordt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij hebt dus ook een chick?
Ze is in ieder geval niet knap, hè?
negerdiezichverslikt.gifquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
iets over een trekker
buikpijn van het lachen
Genoeg potten in deze SC, post maar pic.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:07 schreef Willoow het volgende:
Blijkbaar is het de norm een vriendin te hebben![]()
In feite niks, maar het zegt wel grotendeels wat voor persoon je bent en hoe valide je uitspraken zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:08 schreef hondebrokje het volgende:
Wat boeit nou wie seks heeft en wie niet.
Wie? Die VeerEli of zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Genoeg potten in deze SC, post maar pic.
Namelijk?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In feite niks, maar het zegt wel grotendeels wat voor persoon je bent.
wutquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In feite niks, maar het zegt wel grotendeels wat voor persoon je bent en hoe valide je uitspraken zijn.
Wat dan?quote:
Story taferelen. Ik zou 5 euro en een mcflurry krijgen. Ieder heeft z'n prijs herman.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
wat leg je hier heel mijn privé leven op straat
srs wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In feite niks, maar het zegt wel grotendeels wat voor persoon je bent en hoe valide je uitspraken zijn.
Ben te verlegen om m'n pic te postten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Genoeg potten in deze SC, post maar pic.
Of kut ouders die hun zoon wilbert noemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef chroestjov het volgende:
Mensen kunnen wel zeuren over dat ze hier niet geaccepteerd worden, maar het is een beetje hetzelfde als met mensen die gepest worden, mensen die gepest worden hebben dat ook volledig aan zichzelf te danken.
Ik moest hier wel hardop om lachen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
iets over een trekker
buikpijn van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |