altijd dit soort posts.. bij elk executie filmpje lees ik dit, het is gewoon echt en je ziet ook beetje bloed.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef I-care het volgende:
Ik weet niet of het echt is, ben niet overtuigd, geen spoortje bloed ook, penetratie in kleding, geen logische plaats als je dit soort executies doet. Maar we wachten op de experts. Als het wel echt is, compleet geschift natuurlijk!

Tsjetsjeen lijkt hij niet echt op, al heeft dat ventje wel weer meer weg van die kant. De huidskleur en haren zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel. Hete kutpakken.
Die baardman zal wel een Tsjetsjeen zijn, of iets in die richting.

Heb je enkele recente voorbeelden ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:58 schreef I-care het volgende:
Het kan allemaal nep zijn, maar ook niet.
Ik ga hier niet elke keer weer geschokt en verbijsterd reageren, ik weet het nu wel. Ik heb al gekkere dingen gezien die achteraf opgezet bleken, waarvan ik toen verketterd werd omdat ik zei dat het er nep uitzag, terwijl de hele wereld in shock was.

Nayirah (testimony)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je enkele recente voorbeelden ?

Gelukkig is dit uitzonderlijk zover ik weet..quote:

Heb snel op wiki gekeken maar hier weet ik dus echt niets van afquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:30 schreef I-care het volgende:
[..]
Gelukkig is dit uitzonderlijk zover ik weet..

Is ook al weer een tijdje geleden, '91' de Golfoorlog. Toen kwam je net kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb snel op wiki gekeken maar hier weet ik dus echt niets van af

Maar recenter dan dit heb je niet ?:Pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:33 schreef I-care het volgende:
[..]
Is ook al weer een tijdje geleden, '91' de Golfoorlog. Toen kwam je net kijken

Ik houd ook niet alles bij.. Maar er zal vast wel wat te vinden zijn als je gaat zoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar recenter dan dit heb je niet ?:P

Nja tegenwoordig hoor je bij bijna elke gebeurtenis weer een groep roepen dat het nep is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:36 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik houd ook niet alles bij.. Maar er zal vast wel wat te vinden zijn als je gaat zoeken.

Dat is het mooie ervan, dan mis je de echte vaak..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja tegenwoordig hoor je bij bijna elke gebeurtenis weer een groep roepen dat het nep is.

250.000 dode Kosovaren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je enkele recente voorbeelden ?

Vandaag kwam naar buiten dat de VS in 2003 een homoseksfilmpje zo hadden geedit dat het leek alsof Sadam erin van bil ging. Die wilden ze overal in Irak droppen, vlak voor de invasie. Dit soort dingen gebeurenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:55 schreef Donnis het volgende:
[..]
altijd dit soort posts.. bij elk executie filmpje lees ik dit, het is gewoon echt en je ziet ook beetje bloed.

In dit geval onwaarschijnlijk. Heb al ziekere filmpjes van IS voorbij zien komen, zoals die massaonthoofding laatst, knappe jongen die dat kan manipuleren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:43 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Vandaag kwam naar buiten dat de VS in 2003 een homoseksfilmpje zo hadden geedit dat het leek alsof Sadam erin van bil ging. Die wilden ze overal in Irak droppen, vlak voor de invasie. Dit soort dingen gebeuren

Welke massaonthoofding?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:46 schreef Donnis het volgende:
[..]
In dit geval onwaarschijnlijk. Heb al ziekere filmpjes van IS voorbij zien komen, zoals die massaonthoofding laatst, knappe jongen die dat kan manipuleren.

Was zo'n filmpje waarbij ze 15 Syrische soldaten op een rij hadden neergezet, die door alle jihadisten (met gezicht herkenbaar in beeld, behalve die beul van Foley) onthoofd werden in full detail, echt inzoomen op de nek etc. Stond ook op the post online, heb het 1 keer gezien en staan nog beelden op mijn netvlies zo wreed was dat. Anyway, sindsdien twijfel ik absoluut niet meer of die filmpjes echt of nep zijn.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |