abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 januari 2015 @ 22:31:35 #21
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_148624544
Serieus antwoord: bekende 'mbo'er' die de droom heeft waar gemaakt is Bram Ladage, de stamvader van de Ladage familie:

http://www.ladage.nl/over-bram-ladage/

quote:
Het verhaal van Bram Ladage begon in 1967, met een druk bezochte patatkraam op de markt van Rotterdam. Bram’s klantenkring groeide snel: logisch, want die dik gesneden patatten van verse aardappelen en gebakken in zuivere plantaardige sojaolie kreeg je nergens anders. In 1987 werd de eerste winkel geopend in Gouda, waarna er rap meer volgden in en rond Rotterdam.

"Ik ben op de markt opgegroeid. Vier uur of half vijf opstaan en dan keihard aanpoten tussen de klapperende zeilen. Vanaf mijn elfde hielp ik mijn vader met de patat, vanaf mijn zestiende stond ik bij mijn moeder tussen de stoffen. Dat vond ik maar niks. Twee jaar later had ik mijn eigen patatkraam.”
Zijn familieleden / kinderen werken allemaal volgens hetzelfde principe: 7 dagen per week de patatkraam bemannen en flink door blijven bakken. Zijn inmiddels 30 kramen in heel Nederland en iedereen die een kraam heeft haalt een paar ton per jaar op aan inkomen.

Volgens dit principe kan iedereen die het wil vermogend zijn (of zelfs rijk, als je goed hebt belegd) op zijn 26ste. Het is een kwestie van voldoende uren maken (12 / 13 uur per dag) en blijven doorgaan. De keuze is aan jou :)
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')