hoofdletters zijn voor ongelovige westerse sweinenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is de shift-knop van de mod die de TT heeft aangepast kapot?
quote:Anonymous haalt jihadistische sites neer
De hackersgroep Anonymous is begonnen met het hacken van jihadistische websites. Een aantal van die sites is sinds dit weekend niet meer bereikbaar. De hackers hadden vorige week aangekondigd dat ze de aanval zouden openen als reactie op de aanslag bij Charlie Hebdo in Parijs.
In een video op YouTube laat de hackersgroep weten dat een aanval op de vrijheid van meningsuiting een aanval is op Anonymous. "Elke organisatie die kan worden gelinkt aan deze terroristische aanslagen, kan een massale reactie verwachten", zegt een vermomd lid.
De jihadistische sites worden platgelegd door een aanval op een zwakke plek in hun systeem. In sommige gevallen kunnen de hackers de hele website overnemen. "Ze kunnen dan bijvoorbeeld plaatjes en teksten veranderen, maar dat ligt er wel aan hoever ze kunnen binnendringen", vertelt tech-redacteur Rachid Finge in het NOS Radio 1 Journaal.
'codes?' de Amerikanen doen niet eens aan codes, dat spul heeft in de koude oorlog regelmatig een vluchtje boven Rusland gemaakt. De codes waren lange tijd 00000 voor de raketten. Ik gok dat het sinds Bush / Cheney voldoende is om het volkslied te neurrien om ze af te schietenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
twitter:HamzaMuhajir twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:41:59BREAKING: The Islamic state cyber team will release U.S. nuclear codes soon. reageer retweet
Nou, nou, toe maar ISIS. Het is maar 6 jaar oud hoortwitter:th3j35t3r twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:59:10UPDATE: None of the leaked #Centcom presentations are newer than 2008 based on the embedded date on the docs. reageer retweet
twitter:th3j35t3r twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:49:46UPDATE: Nothing posted by the ISIS wannabes who 'hacked' CENTCOM Twitter was classified. Freely available info from various sources. #Trolls reageer retweet
Doet vermoeden dat het daarbij ook niet om veel bijzonders gaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
Nou, nou, toe maar ISIS. Het is maar 6 jaar oud hoortwitter:th3j35t3r twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:59:10UPDATE: None of the leaked #Centcom presentations are newer than 2008 based on the embedded date on the docs. reageer retweet
Zie de vorige pagina.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef DeJori het volgende:
Toch redelijk slordig, vooral voor je imago. Uiteindelijk is het twitteraccount van de Amerikaanse defensie nog makkelijker te hacken dan bijvoorbeeld mijn account, omdat veel meer mensen over de inloggegevens beschikken.
Ben wel benieuwd naar de documenten die zeg gepost hebben. Dit:
[..]
Doet vermoeden dat het daarbij ook niet om veel bijzonders gaat.
Die GlobalSecurity link? Nu ben ik helemaal overtuigd van de hackkracht van ISISquote:
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:57:48We've traced the hacker who infiltrated @CENTCOM to somewhere in the State of Maryland. @FBI, you're welcome. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:14We're scanning to see if any proxies were used but we're certain the source is from Maryland. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:54At this point, they're either really smart or we're dealing with a 17 year old who can barely spell 'I love u ISIS'. reageer retweet
Links naar deze bestanden?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb net inderdaad de betreffende documenten gedownload. Even vluchtig doorgenomen, en er staan wel dingen in waarvan ik zeg "wow". Scenario's met betrekking tot China, Noord-Korea, Afrika, Indonesië.
Dit lijkt mij wel authentiek.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:57:48We've traced the hacker who infiltrated @CENTCOM to somewhere in the State of Maryland. @FBI, you're welcome. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:14We're scanning to see if any proxies were used but we're certain the source is from Maryland. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:54At this point, they're either really smart or we're dealing with a 17 year old who can barely spell 'I love u ISIS'. reageer retweet
Ja, die kaartjes komen uit 2006, of zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die GlobalSecurity link? Nu ben ik helemaal overtuigd van de hackkracht van ISIS
Dit zegt iemand ook echt jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef RickoKun het volgende:
OH NEE ER IS EEN TWITTER PAGINA GEHACKED!!!! Nu gaan we allemaal dood
Serieus, wat een onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |