Vanwege de wereldbeker voor clubsquote:Op zondag 18 januari 2015 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom heeft real madrid eigenlijk een wedstrijd minder gespeeld?
laporta terug als presidentquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Luis Enrique kan ook oprotten wat mij betreft
Suarez wordt een nog grotere miskoop dan Zlatan vrees ik.. Volgens El Sierd klinken er steeds meer geluiden dat Suarez de techniek mist voor Barcelona en dat lijkt me inderdaad het geval. Hij past ook duidelijk niet in het spel van Barcelona.. in de rol zoals hij bij Liverpool had komt hij veel beter tot zijn recht.quote:
Barcelona is zijn ultieme droom , dus waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou die zo snel al weer op de trein stappen?
Tja Real koopt James dus dan kan Barca niet achterblijven met een steraankoop . En dat boeit het niet wie het isquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Suarez wordt een nog grotere miskoop dan Zlatan vrees ik.. Volgens El Sierd klinken er steeds meer geluiden dat Suarez de techniek mist voor Barcelona en dat lijkt me inderdaad het geval. Hij past ook duidelijk niet in het spel van Barcelona.. in de rol zoals hij bij Liverpool had komt hij veel beter tot zijn recht.
gaat om de prijzen denk ik, ze hebben niks gewonnen vorig seizoenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Real koopt James dus dan kan Barca niet achterblijven met een steraankoop . En dat boeit het niet wie het is
James is inderdaad net zo'n overbodige aankoop.. Het aankoopbeleid van Barcelona is echter treuriger dan dat van Madrid.. die hebben tenminste nog Toni Kroos gehaald, die ook goed bij Barcelona had gepastquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Real koopt James dus dan kan Barca niet achterblijven met een steraankoop . En dat boeit het niet wie het is
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
James is inderdaad net zo'n overbodige aankoop.. Het aankoopbeleid van Barcelona is echter treuriger dan dat van Madrid.. die hebben tenminste nog Toni Kroos gehaald, die ook goed bij Barcelona had gepast
Ik denk dat je dan ook met Munir hoge ogen kan gooienquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gaat om de prijzen denk ik, ze hebben niks gewonnen vorig seizoen
James kan je er wel bij hebben in dienst van Ronaldo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
James is inderdaad net zo'n overbodige aankoop.. Het aankoopbeleid van Barcelona is echter treuriger dan dat van Madrid.. die hebben tenminste nog Toni Kroos gehaald, die ook goed bij Barcelona had gepast
Die heeft twee wedstrijden leuk gespeeld, daarna niks meer laten zien en komt duidelijk tekort.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook met Munir hoge ogen kan gooien
Tja als je geen kans krijgt omdat de grote aankoop moet spelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft twee wedstrijden leuk gespeeld, daarna niks meer laten zien en komt duidelijk tekort.
welke rechtsbuiten hadden ze dan moeten halen? Die was er nog nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
James kan je er wel bij hebben in dienst van Ronaldo.
Maar wat ze met Bale moeten is me nog steeds een raadsel . Shirts verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |