Nee, Toto zou wel winnen. Z`n internet wil alleen niet meewerkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Wow fikkie die toto even met 3-0 wegzet
Iedereen die mij uitdaagt heeft zulke gemiddelden. 9-darter na 9-darter. Dan is er toch helemaal niks meer aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad
Bij mij bouncen die pijlen alleen maar terug verder
Ik heb 2x een 9-darter gegooid. Iemand die 150 gemiddeld gooit heeft gewoon een aimbotquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die mij uitdaagt heeft zulke gemiddelden. 9-darter na 9-darter. Dan is er toch helemaal niks meer aan?
Kweenie of het aan m'n internet ligt. Denk eerder aan 't spel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Toto zou wel winnen. Z`n internet wil alleen niet meewerken
kunnen ook nu spelen kaneelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die mij uitdaagt heeft zulke gemiddelden. 9-darter na 9-darter. Dan is er toch helemaal niks meer aan?
Belachelijk inderdaad. Vandaar dat hij de eerste keer weg ging, hij had die bot niet aanstaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb 2x een 9-darter gegooid. Iemand die 150 gemiddeld gooit heeft gewoon een aimbot
Hmm, ik kan wel eventjes.quote:
jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Vandaar dat hij de eerste keer weg ging, hij had die bot niet aanstaan
[..]
Hmm, ik kan wel eventjes.
Heet je gewoon Inso?
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:11 schreef AF_ het volgende:
Toto kan niet loten. Je zet gvd Peter Wright ( ik) toch niet in de eerste ronde tegenover Van Gerwen?
Sorry Raymondquote:
quote:
Ik versloeg hem netquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
FrozenAssasinIs toch niet leuk spelen meer met iemand die alles raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |