De volgorde bij HF is altijd: eerst kip, dan vis, dan ander vlees.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:16 schreef Bleie het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om shoarma te eten.![]()
Ik verbaasde me erover dat in de vijfdagenbox de biefstuk pas als derde moet. Die verplaatsen wij maar naar vanavond, denk ik (box is gisteravond bezorgd, dus sowieso vandaag pas eerste maaltijd).
Oh, daar had ik nooit over nagedacht, maar nu je het zegt. Daar zit ook wel logica in.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef agter het volgende:
[..]
De volgorde bij HF is altijd: eerst kip, dan vis, dan ander vlees.
ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Er zitten elke week wel kortingsbonnen bij, volgens mij.
Oud papier.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:56 schreef agter het volgende:
[..]
ja.
Alleen Zalando wil ik nog wel eens gebruiken. Maar een bloemen-abo en de rest..wat doe jij daarmee?
Foto!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:36 schreef Maraca het volgende:
Heb een opbermap bij de doos gekregen.. Tja, apart ding
Haha, ik vind hem oerlelijk, maar toch wel handig, geloof ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:36 schreef Maraca het volgende:
Heb een opbermap bij de doos gekregen.. Tja, apart ding
hier wel 250 ml voor 2 personenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een halve liter kokosmelk gekregen terwijl we deze week alleen voor de curry maar 175 ml nodig hebben. Vreemd watn ze hebben ook pakjes van 250 ml. Lekker extraatje door smoothies
Zit mobiel,post morgen wel een fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Na 10 boxen krijg je dat gratis mapjequote:Op maandag 19 januari 2015 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier wel 250 ml voor 2 personen
Curry is lekker
En opbergmap?![]()
Vind het anders een duur mapjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Na 10 boxen krijg je dat gratis mapje
En irritantquote:
Ja, is inderdaad voor je receptenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:03 schreef tombolafan het volgende:
En in dat mapje doe je dan je recepten ofzo? Ik zit volgens mij in totaal nu op 5 boxen maar wel met een jaar stoppen ertussen
Wat ik jammer vind is dat bv de kipshoarma me heel goed beviel maar die 'yoghurtsaus' is niet in de winkel te koop natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |