Ik zou 'r niet meer vanaf komen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Rania is best geefbaar.
[ afbeelding ]
Vandaar dat Maxima niet wilde dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Rania is best geefbaar.
[ afbeelding ]
aan de andere kant heb ik gelopen met een algerijnse familie. Pa, ma en 3 spruiten die meeliepen want ze zijn tegen haat en geweld.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De kloof wordt groter en groter....
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:52 schreef Prego het volgende:
[..]
aan de andere kant heb ik gelopen met een algerijnse familie. Pa, ma en 3 spruiten die meeliepen want ze zijn tegen haat en geweld.
Schijnt dus wel dat ze haar onderdanen opeet. Weet dus waar je aan begint.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef b4kl4p het volgende:
Die koningin is echt lekker.
Meer stille tochten!
Ik ben een leek wat dit soort dingen betreft hoor, maar is dat bijzonder voor Algerijnen?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:52 schreef Prego het volgende:
[..]
aan de andere kant heb ik gelopen met een algerijnse familie. Pa, ma en 3 spruiten die meeliepen want ze zijn tegen haat en geweld.
Ja, de meesten zijn voor haat en geweld.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben een leek wat dit soort dingen betreft hoor, maar is dat bijzonder voor Algerijnen?
De damschreeuwer zit in NL, dus zal wel goedkomen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Goldenrush het volgende:
Gaat het wel goed daar? Ziet er een beetje krap uit
Ah, oké. Vandaar dat ie het zegt.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, de meesten zijn voor haat en geweld.
Misschien zijn die ook doodgeschoten door boze hypermoslims.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:57 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe kan het dat al die Franse chicks zo grauw zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |